abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57241724
Zo bijzonder is het toch niet dat Heerenveen een coach kan halen van AA Gent(verschil in begroting 500% of zo)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57241858
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo bijzonder is het toch niet dat Heerenveen een coach kan halen van AA Gent(verschil in begroting 500% of zo)
Nee, dat is ook mijn idee. Hij heeft wel een aardige cv maar hij zit nu maar gewoon bij Gent.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:26:02 #28
97934 ASroma
Flamboyant
pi_57242006
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat is ook mijn idee. Hij heeft wel een aardige cv maar hij zit nu maar gewoon bij Gent.
precies, bedoel heerenveen is wel een verbetering ten opzichte van Gent voor die man natuurlijk. Lekker scandinavisch uitje daarin heerenveen.
pi_57242017
Zijn CV ziet er heel netjes uit, redelijk vaak kampioen geworden en de beker gewonnen. Misschien wilde hij per se terugkeren naar Belgiė, omdat hij daar al eerder had gewerkt bij Gent en Brugge?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57242024
Goede trainer, goede keus. Ook zeker gelet op de Scandinavische banden van Heerenveen.

Netjes.
pi_57242126
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede trainer, goede keus. Ook zeker gelet op de Scandinavische banden van Heerenveen.

Netjes.
Dat kwam ook in mijn gedachten op, toen ik dit topic zag
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zaterdag 8 maart 2008 @ 13:58:49 #32
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57242767
Sollied werd natuurlijk al langer als kandidaat genoemd, maar het is een sterke zet van Heerenveen dat het ook echt gelukt is. In tegenstelling tot bij NAC zijn zij er wel in geslaagd om een betrekkelijk succesvol trainer door een behoorlijk grote naam op te laten volgen.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_57242838
Gaat Johan Derksen weer op zijn bek met zijn 'primeur' dat het Andre Wetzel zou worden
pi_57242902
Zoveel Scandinaviers heeft Heerenveen niet meer momenteel. De banden bestaan daar nog echter wel, ook in het scoutingsapparaat lopen daar nog veel connecties.

Als ik de huidige selecties bekijk zie ik eigenlijks niet superveel Scandinaviers meer. Ik denk zelfs dat een club als Groningen evenveel Scandinaviers heeft rondlopen.

Van de gehele selectie incl. beloften:

Bak Nielsen (speelt al tijden niet ivm blessure), Grindheim (beloften), Tom Siwe (beloften), Armenteros (beloften) Poulsen (basis).

Heerenveen heeft momenteel meer Tsjechen, Kroaten,Polen, Oostenrijk etc. O.a. Pranjic, Sulejmani, Svec, Wilusz, Matusiak, Mattes, Prager.
pi_57242918
Derksen zei dat Heerenveen en VVV gevraagd hebben naar de contractstatus van Wetzel en Arambat. Dat kan best waar zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:07:39 #36
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_57242957
Misschien dat Wetzel als alternatief gezien werd voor het geval het met Sollied niet rondgekomen zou zijn.
Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_57242972
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Derksen zei dat Heerenveen en VVV gevraagd hebben naar de contractstatus van Wetzel en Arambat. Dat kan best waar zijn
Hij ging wel iets verder.
pi_57243613
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Top coach.
als je kut voetbal met veel lange ballen wil zien, wel ja. Of als je een 4-3-3 wil zien, zonder buitenspelers id kern.
Wel een goede zaak voor de lokale bierbrouwers, al zullen de nederlanders niet moeten afkomen met die heineken bij hem
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:50:04 #39
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_57243637
Goeie keuze imho!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_57243712
Knap werk van Heerenveen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57244113
Belgische pers:
quote:
"We zien wel of Sollied ons verlaat"

za 08/03/08 - AA Gent-coach Trond Sollied wordt opnieuw genoemd als trainer van Heerenveen. De Nederlandse club wil het nieuws bevestigen noch ontkennen. AA Gent praat in april met de Noor.
Enkele weken geleden al werd Trond Sollied genoemd als kandidaat-trainer van Heerenveen. Toen ontkende de Noor in alle talen. Zaterdag pakt de Nederlandse krant Leeuwarder Courant echter uit met: "Sollied wordt Heerenveen-coach".

"Sollied zal Gertjan Verbeeck opvolgen. De club hoopt de onderhandelingen met de Noor binnen een week af te ronden. Sollied tekent, zo is de bedoeling, volgende week een meerjarig contract. De Noor wil zijn vaste assistent, de Belg Chris Van Puyvelde, meenemen. De directeur van Heerenveen wil de komst van Sollied bevestigen noch ontkennen", zegt de krant.

Heerenveen staat momenteel op de zesde plaats in de Nederlandse Eredivisie.
quote:
Louwagie: "We spraken al met Trond"

"Ik heb dit al een paar keer gehoord", zegt Michel Louwagie, manager van AA Gent, aan onze redactie. "Maar we zien wel of Sollied ons straks verlaat."

"Wij hebben zelf al met Trond gesproken over volgend seizoen. In april hebben we een nieuwe afspraak, daarom wil ik niet te diep ingaan op dit bericht. Ik denk dat alles momenteel nog open is."

"Ik ben realistisch: het zou kunnen dat Sollied weggaat. Maar het kan ook dat hij blijft." Is Gent misschien van plan om Sollied te lijmen met een nóg interessanter financieel voorstel? "Neen", was Louwagies duidelijke antwoord.
pi_57244206
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij ging wel iets verder.
Dan heb je niet goed geluisterd
pi_57244253
Maar goed, het is een goede coach maar erg attractief voetbal zal er dan niet meer te zien zijn, helemaal ivm dit jaar. Resultaat wordt heilig.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_57244589
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef Pritt het volgende:
Maar goed, het is een goede coach maar erg attractief voetbal zal er dan niet meer te zien zijn, helemaal ivm dit jaar. Resultaat wordt heilig.
Dat dacht ik ook net ja. Slaapvoetbal krijg je dan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57245137
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef Pritt het volgende:
Gent heeft wel de op twee na meeste gescoorde doelpunten in Belgiė gemaakt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Moderator zaterdag 8 maart 2008 @ 16:37:04 #46
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57245257
sch wilt een gooi doen naar de titel was mijn eerste gedachte
pi_57245365
ook al speelt ie 4-3-3 , ik kan me nog herinneren dat het voetbal niet om aan te zien was, bij Club Brugge iig
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:52:59 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57245540
Lijkt mij een prima trainer voor een club als Heerenveen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_57245760
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Blupp het volgende:
ook al speelt ie 4-3-3 , ik kan me nog herinneren dat het voetbal niet om aan te zien was, bij Club Brugge iig
4-3-3 kan ook überverdedigend zijn, ligt ofc. aan de uitvoering. We zullen het zien wat hij gaat brengen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:14:59 #50
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_57246025
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Blawh het volgende:

[..]

4-3-3 kan ook überverdedigend zijn, ligt ofc. aan de uitvoering. We zullen het zien wat hij gaat brengen.
Hij is meer van het aanvallende principe. Baal er een beetje van dat hij naar Heerenveen gaat. Sla hem hoger aan dan Verbeek.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')