Nee, dat is ook mijn idee. Hij heeft wel een aardige cv maar hij zit nu maar gewoon bij Gent.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo bijzonder is het toch niet dat Heerenveen een coach kan halen van AA Gent(verschil in begroting 500% of zo)
precies, bedoel heerenveen is wel een verbetering ten opzichte van Gent voor die man natuurlijk. Lekker scandinavisch uitje daarin heerenveen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is ook mijn idee. Hij heeft wel een aardige cv maar hij zit nu maar gewoon bij Gent.
Dat kwam ook in mijn gedachten op, toen ik dit topic zagquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede trainer, goede keus. Ook zeker gelet op de Scandinavische banden van Heerenveen.
Netjes.
Hij ging wel iets verder.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Derksen zei dat Heerenveen en VVV gevraagd hebben naar de contractstatus van Wetzel en Arambat. Dat kan best waar zijn
als je kut voetbal met veel lange ballen wil zien, wel ja. Of als je een 4-3-3 wil zien, zonder buitenspelers id kern.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Top coach.
quote:"We zien wel of Sollied ons verlaat"
za 08/03/08 - AA Gent-coach Trond Sollied wordt opnieuw genoemd als trainer van Heerenveen. De Nederlandse club wil het nieuws bevestigen noch ontkennen. AA Gent praat in april met de Noor.
Enkele weken geleden al werd Trond Sollied genoemd als kandidaat-trainer van Heerenveen. Toen ontkende de Noor in alle talen. Zaterdag pakt de Nederlandse krant Leeuwarder Courant echter uit met: "Sollied wordt Heerenveen-coach".
"Sollied zal Gertjan Verbeeck opvolgen. De club hoopt de onderhandelingen met de Noor binnen een week af te ronden. Sollied tekent, zo is de bedoeling, volgende week een meerjarig contract. De Noor wil zijn vaste assistent, de Belg Chris Van Puyvelde, meenemen. De directeur van Heerenveen wil de komst van Sollied bevestigen noch ontkennen", zegt de krant.
Heerenveen staat momenteel op de zesde plaats in de Nederlandse Eredivisie.
quote:Louwagie: "We spraken al met Trond"
"Ik heb dit al een paar keer gehoord", zegt Michel Louwagie, manager van AA Gent, aan onze redactie. "Maar we zien wel of Sollied ons straks verlaat."
"Wij hebben zelf al met Trond gesproken over volgend seizoen. In april hebben we een nieuwe afspraak, daarom wil ik niet te diep ingaan op dit bericht. Ik denk dat alles momenteel nog open is."
"Ik ben realistisch: het zou kunnen dat Sollied weggaat. Maar het kan ook dat hij blijft." Is Gent misschien van plan om Sollied te lijmen met een nóg interessanter financieel voorstel? "Neen", was Louwagies duidelijke antwoord.
Dan heb je niet goed geluisterdquote:
Dat dacht ik ook net ja. Slaapvoetbal krijg je danquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef Pritt het volgende:
Maar goed, het is een goede coach maar erg attractief voetbal zal er dan niet meer te zien zijn, helemaal ivm dit jaar. Resultaat wordt heilig.
Gent heeft wel de op twee na meeste gescoorde doelpunten in Belgiė gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:33 schreef Pritt het volgende:
Maar goed, het is een goede coach maar erg attractief voetbal zal er dan niet meer te zien zijn, helemaal ivm dit jaar. Resultaat wordt heilig.
4-3-3 kan ook überverdedigend zijn, ligt ofc. aan de uitvoering. We zullen het zien wat hij gaat brengen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef Blupp het volgende:
ook al speelt ie 4-3-3 , ik kan me nog herinneren dat het voetbal niet om aan te zien was, bij Club Brugge iig
Hij is meer van het aanvallende principe. Baal er een beetje van dat hij naar Heerenveen gaat. Sla hem hoger aan dan Verbeek.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
4-3-3 kan ook überverdedigend zijn, ligt ofc. aan de uitvoering. We zullen het zien wat hij gaat brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |