abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57842014
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:49 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dus over 6 jaar moet ik ook naar Ierland
Ach, tegen die tijd zit je toch alweer lang & breed in Azië?....
 FR
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 02:03:24 #52
45833 crew  Fogel
pi_57843615
Hier wordt ook buitenlands vermogen belast (mits je het aan de belastingdienst vertelt natuurlijk )
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_57844005
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Fogel het volgende:
Hier wordt ook buitenlands vermogen belast (mits je het aan de belastingdienst vertelt natuurlijk )
Lag je daar soms van wakker?
 FR
pi_57844714
Ik heb mijn belasting hier betaald inclusief wat ik in Nederland gestort krijg. Ik moet volgens de wet 25% in India uitbetaald krijgen in Rupees dus zo gebeurt het ook.

Ben benieuwd of de NL belasting nu ook komt vragen om ontwikkelingshulp fondsen aangezien er geen belasting verdrag is tussen India en NL. Ik woon en werk niet in NL dus in principe zou ik buiten de boot vallen in NL maar je weet het nooit.

Heb ook een tijd in België gewerkt en die blijven ook maar aanslagen sturen. Nu weer eentje uit 2004 terwijl dat al lang afgehandeld is.

Gelukkig heb ik via de firma een consultant die het allemaal regelt en de enige moeite die ik moet doen is voldoen aan die eeuwige vraag naar documentjes en papieren.

2007 is afgehandeld gelukkig!
  Moderator zaterdag 5 april 2008 @ 08:50:07 #55
45833 crew  Fogel
pi_57844938
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 02:36 schreef Bora-Bora het volgende:

[..]

Lag je daar soms van wakker?
Neuh, heb binnenkort een grote deadline dus maar een paar uurtjes extra gewerkt (deze uren worden overings door de Noorse bestingbetalers betaald om het ontopic te houden ).
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 06:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb mijn belasting hier betaald inclusief wat ik in Nederland gestort krijg. Ik moet volgens de wet 25% in India uitbetaald krijgen in Rupees dus zo gebeurt het ook.

Ben benieuwd of de NL belasting nu ook komt vragen om ontwikkelingshulp fondsen aangezien er geen belasting verdrag is tussen India en NL. Ik woon en werk niet in NL dus in principe zou ik buiten de boot vallen in NL maar je weet het nooit.

Heb ook een tijd in België gewerkt en die blijven ook maar aanslagen sturen. Nu weer eentje uit 2004 terwijl dat al lang afgehandeld is.
Je zou dit zo op kunnun vatten dat Belgie onwikkelingshulp krijgt van Nederland
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_57844958
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 08:50 schreef Fogel het volgende:

[..]

Neuh, heb binnenkort een grote deadline dus maar een paar uurtjes extra gewerkt (deze uren worden overings door de Noorse bestingbetalers betaald om het ontopic te houden ).
[..]

Je zou dit zo op kunnun vatten dat Belgie onwikkelingshulp krijgt van Nederland
Maakt hem dubbel geinig

Tering aasgieren van de belasting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')