Ach, tegen die tijd zit je toch alweer lang & breed in Azië?....quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dus over 6 jaar moet ik ook naar Ierland
Lag je daar soms van wakker?quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:03 schreef Fogel het volgende:
Hier wordt ook buitenlands vermogen belast (mits je het aan de belastingdienst vertelt natuurlijk)
Neuh, heb binnenkort een grote deadline dus maar een paar uurtjes extra gewerkt (deze uren worden overings door de Noorse bestingbetalers betaald om het ontopic te houdenquote:
Je zou dit zo op kunnun vatten dat Belgie onwikkelingshulp krijgt van Nederlandquote:Op zaterdag 5 april 2008 06:50 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb mijn belasting hier betaald inclusief wat ik in Nederland gestort krijg. Ik moet volgens de wet 25% in India uitbetaald krijgen in Rupees dus zo gebeurt het ook.
Ben benieuwd of de NL belasting nu ook komt vragen om ontwikkelingshulp fondsen aangezien er geen belasting verdrag is tussen India en NL. Ik woon en werk niet in NL dus in principe zou ik buiten de boot vallen in NL maar je weet het nooit.
Heb ook een tijd in België gewerkt en die blijven ook maar aanslagen sturen. Nu weer eentje uit 2004 terwijl dat al lang afgehandeld is.![]()
Maakt hem dubbel geinigquote:Op zaterdag 5 april 2008 08:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, heb binnenkort een grote deadline dus maar een paar uurtjes extra gewerkt (deze uren worden overings door de Noorse bestingbetalers betaald om het ontopic te houden).
[..]
Je zou dit zo op kunnun vatten dat Belgie onwikkelingshulp krijgt van Nederland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |