3 grappige duitsers betekend nog niet dat het een komisch volkje isquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef ursel het volgende:
Als ik naar meer recente histoy kijk (laatste 15 jaar ofzo) dan vindt ik dat Feyenoord het toch meer moet hebben van de strijd en al het werk dat ze leveren dan dat ze echt hoogstaand voetbal leveren. Tis meer dat ze op collectief altijd wonnen en niet op individu (ok, de UEFA cup is deels te danken aan Pierre), maar dat was meer door de dode momenten, niet door de continue geniale acties.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:26 schreef Silver_Shark het volgende:
HEB JE OOK ZO HEKEL AAN DIE CLUB UIT AMSTERDAM SCHOP ZE VOOR HUN NEUZEN ZO HARD ALS HET MAAR KAN WANT HET LEVENNNN DUURT MAAR EVEN ALLE JODEN AAN HET GAS HAMAS!
DAAR AAN DE BUNNINKSIDE ZIJN 11 ZE ZIJN VOOR NIEMAND BANG ALLEEN ZICHZELF!
Denk dat de verbinding met Capetown er ff uitgelegen heeft, zodat kwalitatieve input niet bewerkstelligt kon worden..quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
zo een briljant en BoF historisch verantwoorde TT en dan zo'n kut topique eronder
Als dat je enige inbreng is hierzo tegenwoordig, kan je dan niet ff opwieberen naar PUBquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:26 schreef Silver_Shark het volgende:
---
Nou de helft komt niet opdagen omdat ze door de TT denken dat alleen nog maar negers hier mogen posten, dus dan hou je na ijsmuts al snel opquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk dat de verbinding met Capetown er ff uitgelegen heeft, zodat kwalitatieve input niet bewerkstelligt kon worden..
quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk dat de verbinding met Capetown er ff uitgelegen heeft, zodat kwalitatieve input niet bewerkstelligt kon worden..
Dan moeten we het volgende topic maar besteden aan blanke preutse mennekkes met donzig schaamhaar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou de helft komt niet opdagen omdat ze door de TT denken dat alleen nog maar negers hier mogen posten, dus dan hou je na ijsmuts al snel op
precies, wellicht dat Morpheus dan weer terugkomtquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan moeten we het volgende topic maar besteden aan blanke preutse mennekkes met donzig schaamhaar.Anders komen die natuurlijk nooit aan de beurt..
![]()
![]()
Oe.. dat zou wel weer gezellig zij ja..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
precies, wellicht dat Morpheus dan weer terugkomt
Ik ga zo eens aan de kust kijkenquote:
Bij nader inzien is er toch een forse economische schade ontstaan en is het weer-alarm zeer terecht..quote:Op woensdag 12 maart 2008 13:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga zo eens aan de kust kijkenBeetje kiekjes schieten
Weeralarm is inderdaad zwaar overtrokkenBij het KNMI heeft het lafheidsvirus ook al toegeslagen. Boehoe, windkracht 9 met stoten naar 10. Poehee! Vroegah dacht ik bij zulke snelheden pas "misschien is het verstandig om m'n vlieger neer te leggen" maar tegenwoordig vergaat de wereld al bijna
Daar gaat ons lolletje..quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ter verdediging van het KNMI, er zijn al enkele vrachtwagens omgewaaid
http://www.nu.nl/news/147(...)erland_in_greep.html
quote:'Safe text-straten' voor sms'ers
LONDEN - Onoplettende sms'ers lopen in een Londense straat sinds kort minder gevaar, doordat de lantaarnpalen stootkussens hebben gekregen. Als de proef slaagt, krijgen ook andere Britse steden zogenoemde 'safe text'-straten.
ANP
De bescherming om de lantaarnpalen is een initiatief van een liefdadigheidsinstelling en een telefoonmaatschappij. Zij begonnen hun actie in de Brick Lane, die als de gevaarlijkste straat voor sms'ers in Londen geldt.
Volgens een recent Brits onderzoek is een op de tien lopende sms'ers wel eens ergens tegenaan gebotst. De soms pijnlijke gevolgen kregen al een eigen naam: 'walking and texting'-verwondingen.
Sorry, nieuw beleidquote:
quote:
Helaas het nieuwe beleid, staat ook wel bekend als het verrassingsbeleidquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:39 schreef ursel het volgende:
[..]Kunt u dan even de OP fixen zodat deze nieuwe beleidsregels formeel ook actief zijn en een ieder hiervan op de hoogte is??
Dank u.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helaas het nieuwe beleid, staat ook wel bekend als het verrassingsbeleid
Heb je dan liever een verassingsbeleidquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat is een beleid van lik-me-vessie en dat zet ook geen zoden aan de dijk. Beter kan je zandzakken aan de dijk zetten, want die waren vandaag hard nodig..
Het verrassingsbeleid is juist gelijk aan een beleid van lik-me-vessiequote:Op woensdag 12 maart 2008 16:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heb je dan liever een verassingsbeleid
Lees nogmaals mijn post, dan zie je een heel groot verschilquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Het verrassingsbeleid is juist gelijk aan een beleid van lik-me-vessie
En ik verveel me
Oe.. dat is echt een groot verschil ja..quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Lees nogmaals mijn post, dan zie je een heel groot verschil
Misschien dat het je deze keer wel luktquote:Op woensdag 12 maart 2008 16:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat als we nog meer erren weg doen we met gemak de wereld kunnen veroveren..![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je nou zeggen dat Jorrit Pinky is??quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:02 schreef BugWorks het volgende:
Het is meer gericht op het onderonsje tussen jouw en Jorrit
Vroegah werd er gewoon roepen dat er een Westerstorm aankwam en werd de snelheid op bv. de Haringvlietsluizen naar beneden gegooid. Weeralarm zou er alleen moeten zijn voor de echt extreme weersomstandigheden zoals met de wind vorig jaar waarbij zelfs het hele treinverkeer plat kwam te liggen. Kijk dat is een weeralarm maar een Westerstorm met 9bft nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ter verdediging van het KNMI, er zijn al enkele vrachtwagens omgewaaid
http://www.nu.nl/news/147(...)erland_in_greep.html
Als hij gek genoeg is wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat Jorrit Pinky is??
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga je nou zeggen dat Jorrit Pinky is??
Oohja.. da's waar, jij hebt idd een groter hoofd..quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk Pinky en ik Brain
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:39 schreef ursel het volgende:
[..]
Oohja.. da's waar, jij hebt idd een groter hoofd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |