Komt door je mishandeling van de Nederlandse taal. Ik wordtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wordt heel de dag al genegeerd hier
en dat komt dus omdat jij ze zo weinig betaalt!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Indiërs en roeien.. Snel lopen heb ik er nog nooit een zien doen, en roeien op de Ganges is maar voor een elite weg gelegd.
Laten we eens een datum prikken dan! Ik trap af met 26 April. Ja dat is nog een tijd weg maar vergeet niet dat er voor 28 Maart een uitnodiging komt voor bier in Den Haag om te vieren dat ik dan Master of Science ben gewordenquote:
Ik nu ook ja. We zijn saampjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:31 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb een mail gekregen van hem. wie gaan er allemaal mee?
26 April ben ik weekend weg en weekend erna is ook al vol.. Voor de 26 wordt eigenlijk ook lastig, dus zal voor mij in Mei moeten..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt door je mishandeling van de Nederlandse taal. Ik wordt
[..]
en dat komt dus omdat jij ze zo weinig betaalt!
[..]
Laten we eens een datum prikken dan! Ik trap af met 26 April. Ja dat is nog een tijd weg maar vergeet niet dat er voor 28 Maart een uitnodiging komt voor bier in Den Haag om te vieren dat ik dan Master of Science ben geworden![]()
[..]
Ik nu ook ja. We zijn saampjes
We waren zo goed bezig en dan kom jij het weer verpestenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt door je mishandeling van de Nederlandse taal. Ik wordt
Fer heeft FOK! nog niet geupdate en dus ook de frank-filter nog niet aangezet..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We waren zo goed bezig en dan kom jij het weer verpesten
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:38 schreef ursel het volgende:
Fer heeft FOK! nog niet geupdate en dus ook de frank-filter nog niet aangezet..
Vista niet... quadcore welquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:56 schreef FJD het volgende:
Fucking hell zeg. 20 minuten bezig om een rar bestand van 8gb uit te pakken. Vista is vooruitgang toch
Voor de vrolijke noot: http://zie.nl/media/web/1083/kotszak
quote:
quote:Op [MSN]dinsdag 11 maart 2008 22:05 bespraken Ferdi en ursel het volgende:
Ferdi zegt:
Wat is dat Vista traag met Winrar joh
ursel zegt:
Had je maar een quad moeten nemen hoor..
![]()
Whehe.. beetje tweakerdje spelen he..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:18 schreef FJD het volgende:
Morgen zal ik op de oude Raptor nog wel even een XP install gooien en dan dezelfde twee bestanden uitpakken.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:24 schreef FJD het volgende:
Goed, de Index service uitmikken maakt al een wereld van verschil. Nu zou ie in 8:30 klaar moeten zijn. Dat is al 12 minuten sneller dan voorheen maar nog steeds te traag. Morgen nog maar eens een zooi tweaks vinden voor Vista.
Crysis was iig ook dramaWat ik ook deed met de settings, het spel bleef 10FPS geven. Zowel op Ultra High als op Medium
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:46 schreef FJD het volgende:
en dat komt dus omdat jij ze zo weinig betaalt!
quote:Ik nu ook ja. We zijn saampjes
Het logo is niet lelijk idd. het oogt jonger, alleen die balletjes zijn dan weer zo vreemdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kutlogo, het huidige is veel strakker en zakelijker. Alhoewel het logo niet lelijk is.
Ik dacht aan een groot roze opblaasvarken met heel groot HOMOOOOS er op. Hoe zou dat vallen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 03:55 schreef jpjedi het volgende:
Zoals gezegd ff koppen bij elkaar?
Da's zo'n tower defense toch??quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:20 schreef Keltie het volgende:
Getverdemme, gelijk allemaal gezeur hiero.. Zo kan ik toch niet m'n nieuwe favoriete spelletje spelen:
http://www.miniclip.com/games/canyon-defense/en/
Ik denk dat meer mensen het hebben en dat het daarom extra rustig zal zijn!quote:
Je had je Vista zeker nog niet geupdate naar 2008 zeker??quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen het hebben en dat het daarom extra rustig zal zijn!
10 mei dan
moet je niet werkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen het hebben en dat het daarom extra rustig zal zijn!
10 mei dan
Ow ja kutquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja kut
[sub]Straks sollicitatie alleen de recruiter maakte het allemaal iets mooier dan het functieprofiel rechtvaardigtAch ja, we zullen wel zien. Misschien valt het mee, misschien schuiven ze je na het gesprek door naar een andere baan. Ik kan nu in ieder geval vanmiddag bij thuiskomst direct gaan FOK!KEN
wie ? is dat net zo iemand als die frank waar we het gisteren over hadden?quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:45 schreef ursel het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Rios jarig is..![]()
Wie is Frank??quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
wie ? is dat net zo iemand als die frank waar we het gisteren over hadden?
het zegt me echt nietsquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:56 schreef ursel het volgende:
[..]
Wie is Frank??![]()
Rios is onze grote vriend van de ander kant..
quote:
[microsoft mode]quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Vista is al weer iets sneller geworden. Winrar is nu in 7minuten klaar in plaats van een half uurDan heb je ook wel een kutOS gemaakt als je klanten het in een half uur zoveel sneller kunnen maken
Waarom verbaast dat me niets met deze snelheidquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:03 schreef ursel het volgende:
Tuurlijk niet, dit OS kan echt jaren mee.
dat is een goede vraagquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Als het je niets zegt, waarom kom je dan met die frank op de proppen..
Net zo goed als met Cruyf bij Ajax; het werkt niet, je laat het reparen, je krijgt een klein beetje hoop maar al kort daarna merk je dat het kansloos verloren is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:06 schreef ursel het volgende:
Fer, hoe is het eigenlijk afgelopen met je iPhone??
Maar heb je hem nou voor veel laten repareren dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:06 schreef FJD het volgende:
Daar ga ik eens over nadenken in de trein!
[..]
Net zo goed als met Cruyf bij Ajax; het werkt niet, je laat het reparen, je krijgt een klein beetje hoop maar al kort daarna merk je dat het kansloos verloren is.
Paar maandjes wachten dan kan ik een nieuwe telefoon krijgen bij m'n abo en dan komt er wel weer een iPhone
Gehe, verveling enzo ...quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:52 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Tower defense is wel keun ja..
Doe het alleen nooit op mijn werk..
En ik maar denken dat Feyenoorders altijd een werkers-mentaliteit hadden..quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gehe, verveling enzo ...
Onder het werken door, het ergste wat ze kunnen doen is mij ontslaan (en dat interesseert mij op dit moment geen reet)
Waarom niet? Nou, omdat het toch kut is om hier te werken ... "de nieuwe manier van werken" werkt niet echt
Heb ik ook wel, maar dan moet het ook wel werkbaar zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:19 schreef ursel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Feyenoorders altijd een werkers-mentaliteit hadden..
nu al doet voetbal gelul nogquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Allemaal weg gewaait door dat zuchtje wind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |