Ik had al geen motivatie en die word er niet beter op als je weggaat.. Leve de 2 maanden opzegtermijnen dus ik zit hier nog wel tot eind meiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:09 schreef ursel het volgende:
Is iedereen ontslagen ofzo??![]()
Alleen shizzle is zeker nog aan het werk dan..
en je heb geen vakantiedagen meerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik had al geen motivatie en die word er niet beter op als je weggaat.. Leve de 2 maanden opzegtermijnen dus ik zit hier nog wel tot eind mei
Mwah, vorig jaar zijn op.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
en je heb geen vakantiedagen meer
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik had al geen motivatie en die word er niet beter op als je weggaat.. Leve de 2 maanden opzegtermijnen dus ik zit hier nog wel tot eind mei
Afbouwen? Daar ben ik in Januari al mee begonnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat benne de mooiste maanden joh..
Lekker afbouwen enzo..
Ik denk dat ik die vanmiddag/vanavond maar even soldaat ga maken, terwijl ik hier eens ga rondneuzenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je nog wel snel een mooie fles wijn verdient..
Is het zo erg joh?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die vanmiddag/vanavond maar even soldaat ga maken, terwijl ik hier eens ga rondneuzen
ach, jij wil onmisbaar zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die vanmiddag/vanavond maar even soldaat ga maken, terwijl ik hier eens ga rondneuzen
Nee tuurlijk niet. De complimentjes van de presentatie avond van vorige week stromen nog binnenquote:
He dat was tegen feyenoord toch ??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:48 schreef ursel het volgende:
Ik maar denken dat alleen die huntelaar lelijk was, maar die Heitinga kan er ook wat van zeg..![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel, boeit dat nee, is die lelijk, ja..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
He dat was tegen feyenoord toch ??
quote:Bryan Adams
Op 1 oktober 2008 vult de Canadese zanger en gitarist Bryan Adams wederom het Sportpaleis van Ahoy! Na het uitverkochte concert vorig jaar is hij nu terug met het nieuwe album '11', zijn elfde studioalbum. Het is de afgelopen jaren grotendeels opgenomen in hotels en in de kleedkamers op tournee. Op dit album werkt Adams opnieuw samen met componist Jim Vallance. Valance en Adams werkten al eerder samen op de Bryan Adams’ klassiekers ‘Heaven’, ‘Summer of 69’ en ‘Run To You.’
Bryan Adams scoorde in Nederland de afgelopen jaren tientallen hits. In 1991 brak hij een record met ‘(Everything I do) I do it for you’. Dit nummer stond maar liefst elf weken op nummer één in de hitlijsten. Andere bekende nummers van Bryan Adams zijn ‘It's Only Love’, ‘Can’t Stop This Thing We Started’ en ‘Have You Ever Really Loved A Woman?’. In totaal verkocht Bryan Adams meer dan 60 miljoen platen.
Zorg dat je erbij bent op 1 oktober!
De kaartverkoop start zaterdag 15 maart 2008.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:15 schreef ursel het volgende:
[..]
Weet ik veel, boeit dat nee, is die lelijk, ja..
Dat past dus echt niet hèquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De verveling slaat toe
bronquote:A blonde decides one day that she is sick and tired of all these blond jokes, and of how all blondes are perceived as stupid, so she decides to show her husband that blondes really are smart. While her husband is off at work, she decides that she is going to paint a couple of rooms in the house.
The next day, right after her husband leaves for work, she gets down to the task at hand. Her husband arrives home at 5:30 and smells the distinctive smell of paint. He walks into the living room and finds his wife lying on the floor in a pool of sweat.
He notices that she is wearing a ski jacket and a fur coat at the same time. He rushes over and says, "Jeez, are you all right?" She slowly nods her head yes. What are you doing? he asks incredulously.
I wanted to prove that not all blonde women are dumb, she started, and I wanted to do it by painting the house. Well why do you have both a ski jacket and a fur coat on? he asked dumbfounded.
Well, she says, I was reading the directions on the paint can and it said: For best results, put on two coats.
quote:"A Japanese company and a North American company decided to have a canoe race on the St. Lawrence River. Both teams practiced long and hard to reach their peak performance before the race.
On the big day, the Japanese won by a mile. The North Americans, very discouraged and depressed, decided to investigate the reason for the crushing defeat.
A management team made up of senior management was formed to investigate and recommend appropriate action. Their conclusion was the Japanese had 8 people rowing and 1 person steering, while the North American team had 8 people steering and 1 person rowing. So, North American management hired a consulting company and paid them a large amount of money for a second opinion.
They advised that too many people were steering the boat, while not enough people were rowing.
To prevent another loss to the Japanese, the rowing team's management structure was totally reorganized to 4 steering supervisors, 3 area steering superintendents and 1 assistant superintendent steering manager. They also implemented a new performance system that would give the 1 person rowing the boat greater incentive to work harder.
It was called the "Rowing Team Quality First Program", with meetings, dinners and free pens for the rower. There was discussion of getting new paddles, canoes and other equipment, extra vacation days for practices and bonuses.
The next year the Japanese won by two miles. Humiliated, the North American management laid off the rower for poor performance, halted development of a new canoe, sold the paddles, and canceled all capital investments for new equipment. The money saved was distributed to the Senior Executives as bonuses and the next year's racing team was outsourced to India."
Mja, dat dacht ik wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:55 schreef Keltie het volgende:
Nee, die pillen van Microsoft laat ik altijd eerst vertalen naar Nederlands
In het Engels was'ie al niet grappig maar in het Nederlands is'ie ook niet grappigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik wel.
De grap was dus dat amerika gaat tegen japan roeien. Japan wint met 1 mijl afstand. De amerikanen doen een onderzoek hoe dat kan. Japan had een stuurman en 8 roeiers en de amerikanen 1 roeier en 8 stuurman. Na groot onderzoek hebben ze het aangepast en betere structuur onder de stuurmannen gedaan en de roeier meer gemotiveerd.Tijdens een nieuwe race verliezen ze met 2 mijl.
Ze kwamen tot de conclusie dat ze beter konden outsourcen naar India.
ha ha ha
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik wel.
De grap was dus dat amerika gaat tegen japan roeien. Japan wint met 1 mijl afstand. De amerikanen doen een onderzoek hoe dat kan. Japan had een stuurman en 8 roeiers en de amerikanen 1 roeier en 8 stuurman. Na groot onderzoek hebben ze het aangepast en betere structuur onder de stuurmannen gedaan en de roeier meer gemotiveerd.Tijdens een nieuwe race verliezen ze met 2 mijl.
ha ha ha
![]()
![]()
Probeer hem al de hele dag te bellen, maar hij is telkens in gesprek. Denk dat die in de wacht zit bij Nokia voor de status van zijn telefoon ofzo..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:13 schreef staticdata het volgende:
Iemand nog wat van Frank gehoord de laatste tijd
Neuh.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:13 schreef staticdata het volgende:
Wiequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:13 schreef staticdata het volgende:
Je weet wel die vage 360 fanboy, die veel naar die oude lullen concerten als the eagles & Bryan adams gaat.quote:
Indiërs en roeien.. Snel lopen heb ik er nog nooit een zien doen, en roeien op de Ganges is maar voor een elite weg gelegd.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik wel.
ha ha ha
![]()
![]()
Was je ook bij de intro van het groene mannetje met meneer de HAASquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je weet wel die vage 360 fanboy, die veel naar die oude lullen concerten als the eagles & Bryan adams gaat.
Tenminste dat is wat ik nog van hem herinner...
Oh ja, hij is toch ook tegen films downloaden, maar games was geen probleemquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je weet wel die vage 360 fanboy, die veel naar die oude lullen concerten als the eagles & Bryan adams gaat.
Tenminste dat is wat ik nog van hem herinner...
Als die zo droog is, als jou opmerkingquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooie foto'squote:
Heb 28 legale Xbox 360 gamesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ja, hij is toch ook tegen films downloaden, maar games was geen probleem![]()
Zo ik denk dat ik het maar eens voor gezien hou. Lekker naar huis toe
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Was je ook bij de intro van het groene mannetje met meneer de HAAS
Kutlogo, het huidige is veel strakker en zakelijker. Alhoewel het logo niet lelijk is.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Maar ik had het logo allang gezien
Doe is image posten..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kutlogo, het huidige is veel strakker en zakelijker. Alhoewel het logo niet lelijk is.
http://nl.youtube.com/watch?v=zSuMEfQNbtkquote:Airsoft Evenement Limburg en FBS (Fat Belly Squad) organiseren No Borders 3 op 7 en 8 Juni, wederom op locatie The Valley.
Net als voorgaande jaren worden wij weer ondersteund door Army jeeps en trucks ,deze keer weer door de N.L.V.L en nieuwkomer club Spearhead..
Zoals het er nu voorstaat kunnen we ongeveer 200 pers in 1 rit transporteren,naar belangrijke punten.
Tevens worden er diverse jeeps/trucks ingezet in het spel en zijn hier een onderdeel van tijdens de missie's.
Het immens grote terrein (ca 250 ha) wordt weer als speelgebied gebruikt,verdeeld over 2 dagen.
Spannende missie's,eten,drinken,toilets,douches,parking,tenten ,mooie tombola prijzen ,en noem maar op,alles is weer geregeld tot in de puntjes.
Toegangsprijzen:
Zaterdag 8.00 /21.00 = ¤30 (entree,1 hamburgerbon,1 drankbon, 1 deelname tombola).
Zondag 8.00/18.00 = ¤30 (entree,1 hamburgerbon,1 drankbon,1 deelname tombola).
Zaterdag en zondag met overnachting op zaterdag ¤60 (entree,2 hamburgerbonnen,2 drankbonnen,2 keer deelname tombola).
Mensen die op vrijdagavond aanreizen ,en vanaf 18.00 het terrein betreden,en tot zaterdagavond spelen ¤32,50.
Mensen die op zaterdagavond aanreizen en vanaf 18.00 het terrein betreden en tot zondagavond spelen ¤32,50.
Mensen die van vrijdag t/m zondagavond komen ¤62,50. ( compleet).
Huurkits compleet zijn te verkrijgen aan ¤60 (1 dag) ¤110 (2 dagen).
quote:
Hoop doet leven, van mogen ze thuisblijven...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:11 schreef ursel het volgende:
De Guzman in voorlopige selectie OranjeEr zitten nu zowaar al 5 Feyenoorders in..
Ok, ze kunnen nog alle 5 afvallen, maar toch..
quote:'Ajax laat Koster niet naar PSV vertrekken'
Adrie Koster moet een overstap naar PSV uit zijn hoofd zetten, zo schrijft het Eindhovens Dagblad. Ajax wil de oefenmeester aan zijn tot medio 2009 lopende contract houden. De nieuwe hoofdcoach Marco van Basten ziet voor Koster een functie weggelegd bij de beloften.
Bij PSV is Koster in beeld om assistent te worden van Huub Stevens, die komende zomer als nieuwe trainer aan de slag gaat. De Eindhovenaren zullen wellicht een overgang forceren, waarbij een afkoopsom richting Amsterdam gaat. PSV-directeur Jan Reker wil de nieuwe technische staf binnen twee weken presenteren.
Jan Wouters, dit seizoen al assistent onder Ronald Koeman en Sef Vergoossen, lijkt bezig aan zijn laatste maanden bij PSV. De oud-international beroept zich echter op een mondelinge afspraak met Reker, die eerder verklaarde dat Wouters zijn huidige job behoudt. "En ik ga er gewoon vanuit dat de club zich daaraan houdt", aldus Wouters.
ik heb een mail gekregen van hem. wie gaan er allemaal mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 06:41 schreef FJD het volgende:
Goedemorgen homo'sHeeft iemand trouwens al meer info over Jafar z'n
Ga hem vandaag maar eens bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |