Dat is het hele punt. Die gasten zijn niet de inwoners van Afghanistan maar de paar extreme baardapen die op TV komen. Wat dat betreft is het boek van Luyendijk over z'n tijd als correspondent in het Midden Oosten echt een eye-opener. Je schrikt er echt van hoe de media gebruikt wordt om een beeld te schetsen bij mensen die het alleen van het nieuws kennen en hoever dat van de werkelijkheid van de burgerbevolking staat.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Keltie het volgende:
Die gasten zien het ook zwart/wit.
Punt is wel dat 4 van die extreme baardapen vele moeders ongelukkig kunnen maken door hun kind op te blazen.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is het hele punt. Die gasten zijn niet de inwoners van Afghanistan maar de paar extreme baardapen die op TV komen.
Als die baardapen kinderen beinvloeden om zichzelf op te blazen en daarmee hun moeders op te blazen, wat los je dan op door zelf hard weg te rennen uit dat gebied?quote:Op zondag 9 maart 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Punt is wel dat 4 van die extreme baardapen vele moeders ongelukkig kunnen maken door hun kind op te blazen.
Moeten we dat pikken? Nopes.
Misschien moeten wij maar op de weg naar jalalalalalalalalabad fkes wat van die poppekes afknallen vanavond..quote:Op zondag 9 maart 2008 14:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gelijk het land uit gaan, Ambassades weghalen en ze lekker de tering laten krijgen.
Om die reden ben ik idd ook begonnen met legale troep. Gewoon 1x installeren en verder niet meer naar omkijken en lekker de updates pakken.quote:Op zondag 9 maart 2008 11:48 schreef FJD het volgende:
Heb het ook nooit gedaan maar het voelt wel goed dat je nu niets na hoeft te denken of je wel of geen update wilt installeren en dat je weer op zoek moet naar de zoveelste redistributable omdat je anders eerst moet valideren. Ik had er wel weer genoeg van en ach 110,- voor de komende paar jaar is ook weer niet zo'n grote investering
Waarom zouden wij hun moeten helpen, terwijl het gros van het volk schijnbaar niet geholpen wil worden?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Als die baardapen kinderen beinvloeden om zichzelf op te blazen en daarmee hun moeders op te blazen, wat los je dan op door zelf hard weg te rennen uit dat gebied?
quote:Op zondag 9 maart 2008 15:19 schreef Incolumis het volgende:
knallen zo? er is toch geen belangrijke wedstrijd op
ursel zegt:quote:
Fanboy Frankie, Fanboy Frankie! Ik zie dan echt Frank in zo'n superman pak met een varkentje van BIG op z'n borstquote:
BIGquote:Op zondag 9 maart 2008 18:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Fanboy Frankie, Fanboy Frankie! Ik zie dan echt Frank in zo'n superman pak met een varkentje van BIG op z'n borst
Ik heb geen ideequote:Op zondag 9 maart 2008 18:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
BIGBREIN
Wat denk je wel niet van mij
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeHet ene moment mag het illegaal, het volgende moment moet alles legaal. DVDs moet je legaal kopen want anders ben je stout maar vervolgens kopieer je 24 S6 alsnog voordat deze in de winkel ligt, het ene moment is het foei om DVDs te kopieren maar het volgende moment kun je het voor jezelf verklaren dat je illegale games speelt.
Ik weet echt niet wat ik op dit gebied van jou moet denken
Ik vind je wel lief hoorquote:
foto's komen morgenquote:Op zondag 9 maart 2008 09:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is dat supergaaf zeg!Ben benieuwd naar je foto`s.
Hoezo KLM? Hebben ze een foutje in jouw voordeel gemaakt?
Ik zeg alleen maar even dat ik hoop dat alle tolerantie tov hooligans afgelopen is en dat de ME de wapenstokken net zolang blijven slaan tot die hooligans nooit meer opstaan.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die gasten zien het ook zwart/wit.
Waarom zouden wij het dan anders moeten doen? Die tolerantie kost Nederland nog eens een keer de kop.
Hier moet alles maar kunnen en mogen, vooral op gebied van MultiCulti.. Misschien zouden we eens een keer een "aanpassen of oprotten" beleid moeten gaan voeren, zijn we ook binnen no-time van die relmarokkaantjes af. En als we dan ook even de blanke tokkies (steuntrekkers terwijl niet nodig, hangjeugd e.d) aanpakken word Nederland misschien weer eens een beetje leefbaar. Zonder dat we massaal SP dreigen te gaan stemmen
Kick, klinkt als een mooi weekendje.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
foto's komen morgen![]()
ben IPBer met mn zus mee. dus slaap gewoon bij haar op de kamer. en de crew slaapt dus blijkbaar altijd in het westin grand![]()
vanavond terug, maar vliegtuig is overboekt en er zijn 30 IPBers die mee terug willen..... heeft de gezagvoerder geregeld dat zn co bij de start en landing in de ICR ofzo gaat en ik in de cock-pit![]()
![]()
can you imagine > opstijgen en landen in de cock-pit van een triple 7??!!![]()
Scheelt wel lekker en meestal heb je wel plek als IPB-er. Ideaal is dat inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
foto's komen morgen![]()
ben IPBer met mn zus mee. dus slaap gewoon bij haar op de kamer. en de crew slaapt dus blijkbaar altijd in het westin grand![]()
vanavond terug, maar vliegtuig is overboekt en er zijn 30 IPBers die mee terug willen..... heeft de gezagvoerder geregeld dat zn co bij de start en landing in de ICR ofzo gaat en ik in de cock-pit![]()
![]()
can you imagine > opstijgen en landen in de cock-pit van een triple 7??!!![]()
Laat maar komen. Aangezien jullie mij het labeltje opplakken interesseert mij het geen holquote:Op zondag 9 maart 2008 19:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar even dat ik hoop dat alle tolerantie tov hooligans afgelopen is en dat de ME de wapenstokken net zolang blijven slaan tot die hooligans nooit meer opstaan.
Dat is namelijk een wereld waar je voor pleit.
Grenzen vriend. Grenzen. Alles moet maar kunnen. Strafmaat is zoek, wetgeving hier is sowieso een lachertje. Nederland is al jaren te druk met randzaken en vergeet de grote lijnen. Daarnaast willen we bekend staan als het volkje waar alles bij mag en alles maar moet kunnen, eigen identiteit is zoek.quote:
Zwart/wit en geen tolerantie, wees aub blij met de tolerantie van Nederland, zonder die tolerantie zou je leven er vast een stuk minder rooskleurig uitzien.
Fantastic 4quote:Zo nu weer terug naar me filmdagje.
Net Resident Evil gekeken en daarvoor Fantastic 4. En dan afsluiten met echt een goeie film: American Gangster.
Dat meen je nietquote:Op zondag 9 maart 2008 19:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zo nu weer terug naar me filmdagje.
Net Resident Evil gekeken en daarvoor Fantastic 4. En dan afsluiten met echt een goeie film: American Gangster.
quote:"El Ahmadi op weg naar Feyenoord"
Feyenoord staat op het punt om Karim El Ahmadi (23) in te lijven. De Rotterdammers hebben voor de Marokkaanse Tukker een contract voor vijf jaar klaarliggen en moeten nu overeenstemming zien te bereiken met Fc Twente. De Enschedeërs verlangden eerder een afkoopsom van twaalf miljoen euro voor het tot 2011 lopende contract van de middenvelder.
Het eerste bod van Feyenoord werd afgewezen, maar was van dien aard dat Fc Twente El Ahmadi vast toestemming gaf om in De Kuip te gaan praten. In die gesprekken overtuigde Feyenoord de speler om daar te gaan voetballen. De Rotterdamse club meldt zich deze week opnieuw in Enschede en hoopt tot een akkoord te komen. Daarna zullen de laatste details met El Ahmadi worden geregeld.
Het is niet voor het eerst dat Feyenoord zich wil versterken met El Ahmadi, die zowel afgelopen zomer als in de winterstop op het verlanglijstje stond bij de Stadionclub.
quote:
Wist in z'n eentje ons hele middenveld open te splijtenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
[..]
12 mln.. dan zal die nu nog wel steeds een hoop kosten..
![]()
Heb nou om eerlijk te zijn niet echt een al te hoge pet op, zeker niet voor een hoop geld.
en wat als hij zegt ik betaal evenveelquote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wist in z'n eentje ons hele middenveld open te splijten
Goed spelertje, past ook nog wel in zo'n talentpool volgens mij
Verder wil het hier allemaal niet echt vlotten..
Had na vrijdag de knoop doorgehakt om voor het geld te kiezen, bel ik Hengelo af met de melding waarom.
Vraagt hij of'ie erover na mag denken, tjah.. Dat mag altijd dus nu weer wachten op een telefoontje met een afzegging of een hoger bod
Ik mag niet hopen dat hij om die reden op het verlanglijstje van feyenoord staat anders is dat lijstje heel lang.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Rzasa wist een eigen doelpunt te maken toen die tegen Feyenoord speelde en is toen later ook gekomen, dus wat dat betreft klopt je redenering wel ja..quote:Op maandag 10 maart 2008 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goed spelertje, past ook nog wel in zo'n talentpool volgens mij
Verder wil het hier allemaal niet echt vlotten..
Had na vrijdag de knoop doorgehakt om voor het geld te kiezen, bel ik Hengelo af met de melding waarom.
Vraagt hij of'ie erover na mag denken, tjah.. Dat mag altijd dus nu weer wachten op een telefoontje met een afzegging of een hoger bod
Middenveld valt wel mee, dat lijstje valt wel op kettingpapier te printen als ze zo redeneren over de aanvallers die de verdediging voor lul zettenquote:Op maandag 10 maart 2008 10:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat hij om die reden op het verlanglijstje van feyenoord staat anders is dat lijstje heel lang.
Agh, Rzasa was volgens mij als Back wel okey.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Rzasa wist een eigen doelpunt te maken toen die tegen Feyenoord speelde en is toen later ook gekomen, dus wat dat betreft klopt je redenering wel ja..
Das lastig eigenlijk, want bij de ander krijg ik een salarisverhoging per behaald certificaat.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
en wat als hij zegt ik betaal evenveel
arbeidstekort en uitproberen hoever die kan gaan?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Das lastig eigenlijk, want bij de ander krijg ik een salarisverhoging per behaald certificaat.
Neem daarbij nog eens een premievrij pensioen en het feit dat ze m'n ego'tje streelden door gelijk terug te bellen met een hoger bod.
Maar ik ga daar niet vanuit want tijdens de eerste "besprekingen" wilde hij niet gelijk naar m'n "eis" (indicatie) dus waarom nu wel ineens met redelijk wat ¤¤ eroverheen?
Dat klopt, maar dan vind ik het zelf fijner als een bedrijf eerst hetgene bied wat ik vraag (of wat m'n indicatie is) en daarna er nog eens overheen gaat om mij over te halen.. En dat binnen 5 minuten ook nog eens doet..quote:Op maandag 10 maart 2008 10:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
arbeidstekort en uitproberen hoever die kan gaan?
Ik zou zeggen, kijken hoever jij kan gaan todat hij nee zegt..quote:Op maandag 10 maart 2008 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan vind ik het zelf fijner als een bedrijf eerst hetgene bied wat ik vraag (of wat m'n indicatie is) en daarna er nog eens overheen gaat om mij over te halen.. En dat binnen 5 minuten ook nog eens doet..
Vroegah zaten we dan al op een nieuwe pagina..quote:Op maandag 10 maart 2008 12:05 schreef Keltie het volgende:
Hmm.. Al een uur geen post hier. Dat kan toch zomaar niet?!?
Druk hierquote:Op maandag 10 maart 2008 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Vroegah zaten we dan al op een nieuwe pagina..
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Voor de huidige periode loopt het momenteel inderdaad storm..
Klopt.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:08 schreef staticdata het volgende:
klinkt als beide goed
Denk dat je voor je 24 jaar bij beide niet mag klagen
Detachering kan je veel leren, tis alleen waar je gedumpt wordt. Afwisseling kan, maar ach ik zit ook al 3 jaar gedetacheerd bij hetzelfde bedrijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |