Kruip eens uit die VMBO-schulp van discussiėren knul, misschien kom je dan nog eens ergens. Dit gaat nergens over.quote:
gedupeerden?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:01 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
2e keer, en zonder enige excuses van de politiebonden richting de miljoenen gedupeerden.
"volgens jou".. kun je dit ook staven met cijfers of verzin je het terplekke?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
gedupeerden?volgens mij betaal ik teveel belasting door die politie inzit van de "supporters"
Daar betaal jij niets voor, jij profiteert zelfs van het voetbal. Hoeveel belasting denk jij dat er door clubs betaald wordt? En alle merchandise, al het bier tijdens wedstrijddagen en noem het maar op? En zelfs op voetbaltickets zit belasting dus een groot deel van de politieinzet wordt al door stadionbezoekers betaald...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
gedupeerden?volgens mij betaal ik teveel belasting door die politie inzit van de "supporters"
Volgens mij betaal ik ook teveel belasting voor zaken waar gewoon het geld over de balk gesmeten wordt. Afkickreisjes voor 12 personen į 50 000 euro de man, ff betaald van de belastingcenten. Geloof ook niet dat ik daarom gevraagd had is het niet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Spoor jij niet ofzo? Waarom moet in godsnaam de normale wel hardwerkende burger nou weer de dupe worden van dat zooitje agenten die vinden onderbetaald te zijn. Dat ze gaan staken is al 1 ding, maar laat wel het politiemateriaal staan. Dus geen politie-auto's en uniformen gebruiken, dat is tenslotte betaald van onze centen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:09 schreef De.Kromme het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan weer goed. Voelt 'de rest' het ook eens. Meer van dit soort acties graag!
Er worden voetbalwedstrijden gepwnt en dat vind jij een probleem.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:09 schreef De.Kromme het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan weer goed. Voelt 'de rest' het ook eens. Meer van dit soort acties graag!
nee, met woorden zoals kanker strooien, daarmee til je een discussie omhoogquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kruip eens uit die VMBO-schulp van discussiėren knul, misschien kom je dan nog eens ergens. Dit gaat nergens over.
anders huurt PSV toch meer vandie 18 jarige studen... euh stuwards in om de hele boel ook buiten te beveiligen. Maar dat kost helaas weer teveel geld hequote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:43 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Daar betaal jij niets voor, jij profiteert zelfs van het voetbal. Hoeveel belasting denk jij dat er door clubs betaald wordt? En alle merchandise, al het bier tijdens wedstrijddagen en noem het maar op? En zelfs op voetbaltickets zit belasting dus een groot deel van de politieinzet wordt al door stadionbezoekers betaald...
Om nog maar niet over de honderden miljoenen euro's te beginnen die een EK of WK de staat (en dus jou) opleveren. De balans slaat ver door in jouw voordeel dus jank niet zo.
Wat een domme opmerking zegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |