Die wil ik nog wel weer eens een keer zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:20 schreef wyccie het volgende:
De enige film waar ik zin in heb is Amadeus, maar die duurt 3 uur.
Dat denk ik eigenlijk ook. Maar het is niet logisch.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:21 schreef broer het volgende:
Geen idee. Om de rol van Jezus mysterieuzer te maken?
Volgens mij heb ik 'm niet bij de Blokker vandaan. Ik denk dat ik het bij Van Leest heb gekocht. 3 voor 25 waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:24 schreef broer het volgende:
Die wil ik nog wel weer eens een keer zien.Eén keer gezien, lang geleden, en erg goede herinneringen aan.
Ligt die film in de bakken met goedkope dvd's?
Er zitten meerdere vervreemdende dingen in die het verhaal naar de 20e eeuw halen. Ga 'm nou effe zien!!!!!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:21 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even. Ze komen uit de bus? Is dat geen geschiedvervalsing?
Niet alles verklappen, wyccie gaat 'm heel binnenkort zien.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:25 schreef sig000 het volgende:
Die Romeinse soldaten met chromen helm vond ik wel tof.Of was dat alleen in de film?
Mijn oma heeft er zich dan ook stevig druk over gemaakt, die film.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:21 schreef wyccie het volgende:
Wacht eens even. Ze komen uit de bus? Is dat geen geschiedvervalsing?
Oeps sorry.. Het is ook ineens zo druk hier.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet alles verklappen, wyccie gaat 'm heel binnenkort zien.
wyccie en ik gaan heel binnenkort mijn JCS en haar Amadeus tijdelijk uitwisselen.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie gaat 'm heel binnenkort zien.
Uitstekend idee.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:29 schreef broer het volgende:
wyccie en ik gaan heel binnenkort mijn JCS en haar Amadeus tijdelijk uitwisselen.
Yvonne Elliman was de zwakste schakel in die film. Erg slechte actreutel en een oersaaie zangerin. Berry Dennen, als Pontius Pilates was de sterkste acteur, en Carl Anderson als Judas.quote:
Geen probleem... Ik heb zelf ook dingen gepost die niet leuk zijn voor iemand die de film niet kent.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:28 schreef sig000 het volgende:
Oeps sorry.. Het is ook ineens zo druk hier.
Ik weet zeker dat je hem mooi vindt. Het is niet eens zozeer een musical, en er komen geen 'zoete' liedjes in voor. Heus waar!!quote:
Amadeusquote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn Amadeus nog niet eens gezien. Ik leen geen dvd's meer uit die ik zelf nog niet gezien heb.
Op de plaat sloeg ik altijd alles van Elliman overquote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Yvonne Elliman was de zwakste schakel in die film. Erg slechte actreutel en een oersaaie zangerin. Berry Dennen, als Pontius Pilates was de sterkste acteur, en Carl Anderson als Judas.
Dit is het mooiste nummer, en meteen een linkje naar de beste zanger die de rol ooit deed.
Hè, bah, nee. Hij zingt het veel te netjes, veel te musical. Ted Neeley zong tenminste nog wat rock-'n-roll, voorzover dat kan bij dat nummer.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef ElizabethR het volgende:
Dit is het mooiste nummer, en meteen een linkje naar de beste zanger die de rol ooit deed.
Maar een zingende Jezus is voor mij sowieso al een minpunt. Ik vind het irritant dat midden in een 'normaal' verhaal iedereen opeens gaat zingen. Doe even normaal, denk ik danquote:Op maandag 24 maart 2008 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
Ik weet zeker dat je hem mooi vindt. Het is niet eens zozeer een musical, en er komen geen 'zoete' liedjes in voor. Heus waar!!
Ja, ik vind jou toch wel een musicalliefhebber.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef broer het volgende:
Hè, bah, nee. Hij zingt het veel te netjes. Veel te musical, Ted Neeley zong tenminste nog wat rock-'n-roll, voorzover dat kan bij dat nummer.
Dat is wel heel Dancer in the Dark, wyccie.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het irritant dat midden in een 'normaal' verhaal iedereen opeens gaat zingen. Doe even normaal, denk ik dan![]()
Ze gaan toch niet opeens zingen, hè? Drie uur lang trek ik niet.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat het hier ineens over twee van de beste muziekfilms ooit!!
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik vind jou toch wel een musicalliefhebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |