Er is geen enkele dialoog in JCS, alleen de liedjes.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het irritant dat midden in een 'normaal' verhaal iedereen opeens gaat zingen.
En zo ontzeg je mij drie uur leuke film.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mijn Amadeus nog niet eens gezien. Ik leen geen dvd's meer uit die ik zelf nog niet gezien heb.
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:37 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik vind jou toch wel een musicalliefhebber.
Ja, klopt. Die vond ik dus niet leuk.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:38 schreef broer het volgende:
Dat is wel heel Dancer in the Dark, wyccie.
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Er is geen enkele dialoog in JCS, alleen de liedjes.
quote:Op maandag 24 maart 2008 02:36 schreef broer het volgende:
[..]
Hè, bah, nee. Hij zingt het veel te netjes, veel te musical. Ted Neeley zong tenminste nog wat rock-'n-roll, voorzover dat kan bij dat nummer.
Nietes, het eerste nummer is de ouverture.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:41 schreef broer het volgende:
Overigens staat Judas hier op dit moment op een of andere berg te zingen dat Jezus de verkeerde kant op gaat. Eerste nummer van de dvd.
Ik hoef jouw JCS niet, dus heb ik ook geen reden om je mijn Amadeus uit te lenen.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:40 schreef broer het volgende:
En zo ontzeg je mij drie uur leuke film.
Aardig, hoor...
De dvd heeft het commentaar van 'Jezus' en de regisseur. Anderhalf uur dialoog!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:42 schreef wyccie het volgende:
Die ga ik dus echt niet kijken!
Nee, maar er komt heel veel klassieke muziek en operazang in voor.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet opeens zingen, hè? Drie uur lang trek ik niet.
Jij had het begin nooit gezien!quote:Op maandag 24 maart 2008 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Nietes, het eerste nummer is de ouverture.
Gisteren niet, neequote:
Afghanistan +93quote:Op maandag 24 maart 2008 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor mijn mobiel zoemen. Heb net 2 gemiste oproepen gehad. Nu weer.
Een nummer dat begint met +9377....
Ga je niet opnemen?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:46 schreef wyccie het volgende:
Ik hoor mijn mobiel zoemen. Heb net 2 gemiste oproepen gehad. Nu weer.
Een nummer dat begint met +9377....
Zou jij dat wel doen?quote:Op maandag 24 maart 2008 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ga je niet opnemen?
Als ik het nummer niet herken, niet om bijna drie uur 's nachts, nee.quote:Op maandag 24 maart 2008 02:50 schreef wyccie het volgende:
Zou jij dat wel doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |