abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58128478
edit: foutje bedankt
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
pi_58128581
quote:
Op donderdag 17 april 2008 22:05 schreef riri het volgende:
Huub is toch waarschijnlijk degene die eruit geflikkert wordt 15 mei
weet ik nog niet zo zeker....
pi_58139899
Geen enkel eindspel doet recht aan het spel, behalve derden wegpesten en dat mag niet...
pi_58167559
quote:
Op donderdag 17 april 2008 13:33 schreef avonne het volgende:

[..]

klopt

maar hetzelfde geldt voor het trio Jaap, Brian, Amanda
Jaap heeft niets aan Huub in de finale, want Huub kreeg altijd meer met stemmen via telefoon/sms. Dus Jaap moet pact sluiten met Amanda en Brian.

Maar de kans is ook groot dat Huub zijn achterbakse egoïstische ideeën volgt en zichzelf veilig wil stellen door Claire maar 4 punten te geven, dus dan moet één van de drie Claire 2 punten meer geven.

zaterdag 19 april 2008 @ 22:21:04 #180
16715 Mylene
*schatje*
pi_58167654
Wat wil de Febo? Ik denk dat ze Huub wel in de finale willen, levert veel inkomsten op en ze hoeven maar 2 ton te betalen indien hij mocht winnen.
pi_58169201
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maar de kans is ook groot dat Huub zijn achterbakse egoïstische ideeën volgt en zichzelf veilig wil stellen door Claire maar 4 punten te geven, dus dan moet één van de drie Claire 2 punten meer geven.
Met het risico dat diegene die dan minder punten krijgt doordat er 2 punten extra naar Claire gaan, er dan uit gaat.
pi_58169641
Stel dat BAJ ervan uit gaan dat Huub Claire 4 punten geeft, dan zijn ze genoodzaakt om Claire één maal 8 punten te geven, dit zal leiden tot 14 punten voor Jaap van B&A. (ze zullen het niet ten koste van de 10 punten voor elkaar laten gaan, te riskant/lastig voor ze)
Als Huub en Claire echter Jaap beiden vier punten geven, staat Jaap gelijk met Huub.

Lijkt mij dat Jaap dit niet wil, en in het geval dat hij deze theorie ziet en verwacht dat Huub dit zal doen besluit om niet Claire eenmaal acht punten te geven.. dan kan Huub dus Claire vier punten geven, en gaat Claire eruit.

Zal me sowieso niets verbazen als Claire eruit gaat dan, is Huub ook weer de bad-guy, makkerlijker te verkopen als hij de finale popo niet wint.

[ Bericht 11% gewijzigd door BarryK op 20-04-2008 00:13:25 ]
pi_58170189
Jaap moet zijn eigenbelang voorop zetten en Jaap kennende zal hij dat ook doen.
Dan is het gewoon 'Doei Huub' op 15 mei!
Zie uitleg gebruiker >simpel<
Aangezien Jaap nog nooit in een sms poll van Huub heeft gewonnen terwijl hij wel al diverse keren Brian versloeg, loost ie liever Huub. Dus Huub derui op 15 mei is zeer waarschijnlijk
Finale wordt spannend tussen Brian en Jaap
Met Brian toch als winnaar vermoed ik
pi_58170734
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:35 schreef BrainView het volgende:
Jaap moet zijn eigenbelang voorop zetten en Jaap kennende zal hij dat ook doen.
Dan is het gewoon 'Doei Huub' op 15 mei!
Zie uitleg gebruiker >simpel<
Aangezien Jaap nog nooit in een sms poll van Huub heeft gewonnen terwijl hij wel al diverse keren Brian versloeg, loost ie liever Huub. Dus Huub derui op 15 mei is zeer waarschijnlijk
Finale wordt spannend tussen Brian en Jaap
Met Brian toch als winnaar vermoed ik
Maakt niet uit wie de winnaar is. Mooiste zal zijn als Huub er uit gaat op 15 mei.

Ik ben pro-Jaap, maar meer anti Huub, dus ik heb liever dat Huub pleitos is om het enigzins nog een leuke finale te maken.
Want met Huub in de finale dan weet je de uitslag al wel.
En zonder Huub is het enigzins nog "spannend", want voor wie gaan de Huubsoppers dan stemmen?
En wat schatje al zei, gaan die wel stemmen en verliest Talpa daardoor inkomsten. Of gaat dan Claire verrassend met de pot er vandoor?
Allemaal vragen, vragen die het tot het laatst spannend maakt, maar alleen als Huub eruit gaat op 15 mei.
pi_58171652
quote:
Op zondag 20 april 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Maakt niet uit wie de winnaar is. Mooiste zal zijn als Huub er uit gaat op 15 mei.

Ik ben pro-Jaap, maar meer anti Huub, dus ik heb liever dat Huub pleitos is om het enigzins nog een leuke finale te maken.
Want met Huub in de finale dan weet je de uitslag al wel.
En zonder Huub is het enigzins nog "spannend", want voor wie gaan de Huubsoppers dan stemmen?
En wat schatje al zei, gaan die wel stemmen en verliest Talpa daardoor inkomsten. Of gaat dan Claire verrassend met de pot er vandoor?
Allemaal vragen, vragen die het tot het laatst spannend maakt, maar alleen als Huub eruit gaat op 15 mei.
Ik denk oprecht dat het het beste is als brian eruit gaat. Voor alle overige spelers.
Als Brian deze halve-finales doorkomt wint hij DGK...
Zowel de redactie als JdM ziet Brian als winnaar, Jaap willen ze daarintegen echt niet als winnaar hebben...
pi_58171824
Als Jaap de kant van Huub kiest op mei dan hangt Brian..
Zo simpel is het, Jaap heeft als er geen gekke dingen gebeuren gewoon het heft in handen.
Of ben ik nou gek
pi_58173397
Ik denk dat Huub erin blijft op 15 Mei puur voor de inkomsten van sms'jes, daar lopen op een ander forum nu al acties voor.
Het is toch al vaker zo geweest dat er uitspraken waren van "die kan er deze maand niet uit" alles voor het script, ik denk niet dat het nu anders zal zijn.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58173433
quote:
Op zondag 20 april 2008 03:09 schreef BrainView het volgende:
Als Jaap de kant van Huub kiest op mei dan hangt Brian..
Zo simpel is het, Jaap heeft als er geen gekke dingen gebeuren gewoon het heft in handen.
Of ben ik nou gek
Nee je bent niet gek, Jaap is in dit geval de sleutel volgens mij maar aan de andere kant weet Jaap ook wel dat hij niet wint van Huub als het om sms'jes gaat (als het tenminste eerlijk verloopt)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zondag 20 april 2008 @ 11:29:44 #189
16701 scanman01
Today's a good day
pi_58174049
quote:
Op zondag 20 april 2008 10:46 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nee je bent niet gek, Jaap is in dit geval de sleutel volgens mij maar aan de andere kant weet Jaap ook wel dat hij niet wint van Huub als het om sms'jes gaat (als het tenminste eerlijk verloopt)
Maar won Brian niet de laatste popoll? Dan lijkt mij Brian de grootste kanshebber en doet Jaap er verstandig aan hém eruit te werken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_58174232
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar won Brian niet de laatste popoll? Dan lijkt mij Brian de grootste kanshebber en doet Jaap er verstandig aan hém eruit te werken.
Daar snapte Jaap toch zelf ook niets van en beiden zeggen (Huub en Jaap) dat het niet kan kloppen, what to do what to do..
  zondag 20 april 2008 @ 11:41:21 #191
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58174290
quote:
Op zondag 20 april 2008 11:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Tja, maar dan heeft Jaap het risico dat Amanda de stemmen van Brian erbij krijgt en dan verliest hij van Amanda. ofzowww

Ik hoop nogsteeds dat Jaap en Huub allebei de winst niet aan Brian gunnen en Brian en Amanda de minste punten geven.
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 14:11:10 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_58177408
quote:
Op zondag 20 april 2008 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:

Tot het laatst spannend, is: Brian tegen Huub.
Alleen ziet het er dus naar uit dat óf Brian óf Huub gaat sneuvelen, 15 mei.

Aan de andere kant: "spannend" wordt de finale toch wel. Heel gek, maar op de een of andere manier lopen die SMS-finales altijd uit op een nek-aan-nek-race.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gert op 20-04-2008 14:16:25 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_58178586
Misschien wint Jaap wel he
Jusqu'ici tout va bien...
  † In Memoriam † zondag 11 mei 2008 @ 15:17:00 #194
137949 Disana
  maandag 12 mei 2008 @ 13:52:19 #195
188345 Py
op zich
pi_58626112
Tja, als je zo terugleest wat we hier allemaal hebben bedacht over het eindspel

Tis uiteindelijk toch weinig spectaculair geworden. Een laatste verplichte ontslagronde nog, de 15e, en een wat tactisch gedoe over hoe ze aan elkaar de punten moeten verdelen.
Hoeveel punten ze mogen verdelen is nog niet bekend toch?
Zouden de ceepee's die iedereen straks nog over heeft, ook nog een rol gaan spelen?

Dan 10 dagen lauwloenen. En dan de bloedstollende sms-finale.

Nasleep.
Schnabbelperiode.
DVD 'tijdens de streamlocks', deel 1 t/m 8.
DGK pruiken te koop
Huub te booken om je schoonmoeder stijf te laten schelden
Jaap kun je bestellen om door de brievenbus van de buren te kotsen
Brian te huur om uit eigen werk voor te dragen: 'De fijne kneepjes van het houden van vrouwen'
Na de zomer weer een nieuwe, nog interactievere Sims, waarin wij via polls kunnen kiezen welke kant verhaallijntjes opgaan:

Rob en Ineke hebben weer ruzie:
  • Ineke moet niet zeiken, Rob mag er over heen wanneer hij wil. Ze is immers zijn biatch.
  • Rob moet gewoon een ander wijf pakken.
  • Ineke moet hem in zijn lul bijten tijdens het pijpen.

•   maandag 12 mei 2008 @ 14:26:17 #196
    213335 Breekfast
    Ondertitel
    pi_58626681
    quote:
    Op zaterdag 19 april 2008 22:21 schreef schatje het volgende:
    Wat wil de Febo? Ik denk dat ze Huub wel in de finale willen, levert veel inkomsten op en ze hoeven maar 2 ton te betalen indien hij mocht winnen.
    Heeft ie zoveel boetes gehad
    pi_58840543
    quote:
    Op zondag 20 april 2008 14:11 schreef Gert het volgende:

Tot het laatst spannend, is: Brian tegen Huub.
    Alleen ziet het er dus naar uit dat óf Brian óf Huub gaat sneuvelen, 15 mei.
    quote:
    Op zondag 20 april 2008 14:56 schreef Manono het volgende:
    Misschien wint Jaap wel he
    schopje
    Jusqu'ici tout va bien...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')