quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Kunnen die ajacieden niet eens een keer wat anders bedenken dan een Heitinga usericon?
Nee Jamie Lidell is lekker spannendquote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Kunnen die ajacieden niet eens een keer wat anders bedenken dan een Heitinga usericon?
Ben bang dat je best wel eens gelijk kan krijgen. Als Ajax m wel wint, zie ik ze die andere uitwedstrijden ook nog wel winnen, om het vervolgens geheel in stijl thuis tegen De Graafschap te verkloten.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:50 schreef venomsnake het volgende:
PSV gaan fijn lopen counteren.
Laat ze daar nu net goed in zijn.
Kortom: 2-0
1x Farfan
1x Bakkal
Perez is gewoon niet in vorm, hij heeft er 1,5 week uitgelegen met griep.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:06 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ben bang dat je best wel eens gelijk kan krijgen. Als Ajax m wel wint, zie ik ze die andere uitwedstrijden ook nog wel winnen, om het vervolgens geheel in stijl thuis tegen De Graafschap te verkloten.![]()
Hoop dat Gabri en De Jong niet allebei geblesseerd zijn voor woensdag anders krijg je zo'n gaar middenveld met![]()
Perez
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
SJONNIE IS EEN HELD JAH!!!!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Lijkt me niet echt relevant of ie spannend is. Maar ik ben iig niet een van de 753 fokkers met een Lidell-icon, of wel?quote:
Wel een van de 10000 users die denken dan een Die-jee iets stoers is, de talentloze muziek van een ander draaiende rukkersquote:Op maandag 17 maart 2008 11:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt relevant of ie spannend is. Maar ik ben iig niet een van de 753 fokkers met een Lidell-icon, of wel?
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een van de 10000 users die denken dan een Die-jee iets stoers is, de talentloze muziek van een ander draaiende rukkers.
Oj jee, we gaan weer lekker offtopic, kijk even naar de usernaam voor je blaat ok?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Je weet niet eens waar je het over hebt, Jamie Lidell maakt zélf muziek
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Je weet zelf niet eens waar je het over hebt, Jamie Lidell maakt zélf muziek
Die twee users in dit topic?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Perez/Davids/Lindgren/Urbyquote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef ruud.nl het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk nog wel middenvelders die een beetje fit zijn?
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oj jee, we gaan weer lekker offtopic, kijk even naar de usernaam voor je blaat ok?
quote:I'm the motherfucking Bill O'Reilly of this Hiphop shit... give it up for my DJ No Spin Zoooone
Terugvindpost!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga hem zeker kijken, hopelijk met een relaxt gevoel, dat wij dag er voor al beker finale gehaald hebben.
hoop op een mooie voorbeschouwing met wim kieft
En de stille kracht Heitingaquote:
Zondag?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ga je zondag nog zwaaien naast het uitvak?
hij heeft een bord met je naamquote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2008 14:17 schreef ErikT het volgende:
Ik kijk al uit naar de ochtendkranten donderdag.
"Voor de tweede maal dit jaar bleek dat PSV verder is dan Ajax. De Ajacieden hadden hoop op een goede afloop na de resultaten van de afgelopen twee weken, maar zijn door PSV weer met beide benen op de grond gezet. Vooral op het middenveld, waar bleek dat Davids nu écht over zijn hoogtepunt heen is, had PSV het heft in handen. Simons leidde als een waardig opvolger van Cocu zijn ploeg langs de laatste lastige hindernis richting het vierde kampioenschap op rij.
Over het matige spel in de voorgaande twee wedstrijden van PSV, waarin PSV 4 punten verloor, zei Vergoossen op de persconferentie het volgende: "We waren voornamelijk bezig met de UEFA Cup de afgelopen 2 weken. Het was misschien een gok, maar je ziet dat het goed uit heeft gepakt." Op de vraag of PSV nu kampioen is, antwoordde hij met een glimlach: "Het is pas gespeeld, als het gespeeld is."
Adrie Koster meldde op zijn beurt dat Ajax het nog niet opgeeft, maar dat hij de komende 5 wedstrijden toch vooral als voorbereiding op de playoffs ziet."
2-0
In the end it did not matter.........quote:
Ach, we mochten weer open. Misschien na woensdag ook weer, we'll see.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
Wanneer komt de Telegraaf trouwens met het traditionele relverhaaltje rond PSV. Zou het morgen zijn of zouden ze wachten tot woensdag?
De gevreesde hooligan is er ook weer.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wie Salamipizza?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De gevreesde hooligan is er ook weer.
jij gekquote:
quote:Van onze verslaggever gepubliceerd op 19 maart 2008 23:46. EINDHOVEN -
De wedstrijd in de Eredivisie tussen PSV en Ajax is woensdag rustig verlopen. Zes personen kregen een ip-ban tijdens de wedstrijd en werden aangehouden. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt. De sfeer rond de wedstrijd was goed.
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Heitinga speelt vast weer als een natte krant
En dat baseer je waarop? pannekoekquote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Heitinga speelt vast weer als een natte krant
quote:Op maandag 17 maart 2008 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Alcides speelt vast weer als een natte krant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |