die avaterquote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
Allebei niet goed gespeeld, toch ligt het momentum bij Ajax: dus Ajax gaat winnen
kom maar op
Wat een trieste avatarquote:Op zondag 16 maart 2008 18:35 schreef DJ_Ryow het volgende:
Allebei niet goed gespeeld, toch ligt het momentum bij Ajax: dus Ajax gaat winnen
kom maar op
voorspelbare reactiequote:Op zondag 16 maart 2008 19:47 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wat een trieste avatar. En Ajax wint niet.
Tering, dat moet echt een hele oude teletekstpagina zijnquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:52 schreef ErikT het volgende:
Het leukste is dat de Ajacieden weer hoop hebben. Na twee potjes tegen degradatiekandidaten. waar PSV niet won
Vorig seizoen, virtuele tussenstand laatste speeldag, dus wat nou oud?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:04 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Tering, dat moet echt een hele oude teletekstpagina zijn
Die heb ik aangepast. Was eerst: "PSV - AJAX #1: Wordt er Zondag 14.30 gespeeld?".quote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef mcyodogg het volgende:
Oh, wilden de TT-makers even zien hoe het eruit zou zien als Ajax kampioen zou zijn?
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Kunnen die ajacieden niet eens een keer wat anders bedenken dan een Heitinga usericon?
Nee Jamie Lidell is lekker spannendquote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Kunnen die ajacieden niet eens een keer wat anders bedenken dan een Heitinga usericon?
Ben bang dat je best wel eens gelijk kan krijgen. Als Ajax m wel wint, zie ik ze die andere uitwedstrijden ook nog wel winnen, om het vervolgens geheel in stijl thuis tegen De Graafschap te verkloten.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:50 schreef venomsnake het volgende:
PSV gaan fijn lopen counteren.
Laat ze daar nu net goed in zijn.
Kortom: 2-0
1x Farfan
1x Bakkal
Perez is gewoon niet in vorm, hij heeft er 1,5 week uitgelegen met griep.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:06 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ben bang dat je best wel eens gelijk kan krijgen. Als Ajax m wel wint, zie ik ze die andere uitwedstrijden ook nog wel winnen, om het vervolgens geheel in stijl thuis tegen De Graafschap te verkloten.![]()
Hoop dat Gabri en De Jong niet allebei geblesseerd zijn voor woensdag anders krijg je zo'n gaar middenveld met![]()
Perez
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
SJONNIE IS EEN HELD JAH!!!!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Lijkt me niet echt relevant of ie spannend is. Maar ik ben iig niet een van de 753 fokkers met een Lidell-icon, of wel?quote:
Wel een van de 10000 users die denken dan een Die-jee iets stoers is, de talentloze muziek van een ander draaiende rukkersquote:Op maandag 17 maart 2008 11:20 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt relevant of ie spannend is. Maar ik ben iig niet een van de 753 fokkers met een Lidell-icon, of wel?
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel een van de 10000 users die denken dan een Die-jee iets stoers is, de talentloze muziek van een ander draaiende rukkers.
Oj jee, we gaan weer lekker offtopic, kijk even naar de usernaam voor je blaat ok?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Je weet niet eens waar je het over hebt, Jamie Lidell maakt zélf muziek
quote:Op maandag 17 maart 2008 11:25 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Je weet zelf niet eens waar je het over hebt, Jamie Lidell maakt zélf muziek
Die twee users in dit topic?quote:Op maandag 17 maart 2008 00:52 schreef djnospinzone het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |