Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
0-2 voor Ajax voorspel ik, met een uitblinkende Perez.
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.![]()
[ afbeelding ]
Je ziet m ook gewoon denken: "Tering, wat gebeurt mij nou...? Oh wacht, ik moet doen alsof ik pijn heb."quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Totdat hij Marcellis weer tegenkomt.![]()
[ afbeelding ]
Dit was gewoon een blok, het was niet eens een overtreding.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?
Dat PSV krijgt echt rotterdamse trekjesquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus als je iemand bijna doormidden kegelt, ben je een goede voetballer?
Davidsquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Davids weet wel raad met zulke jongetjes die zich willen bewijzen
Scheidsrechters ook met Davids.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Ja hij breekt gewoon een been zodat ze zich niet meer kunnen bewijzenquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:26 schreef Wooldoor het volgende:
Op Sporza en BBC2.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:39 schreef Shreyas het volgende:
Wordt de wedstrijd nog ergens Live uitgezonden? Sport 1 ofzo?
Super, bedankt!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
te vinden op die site.
onder het kopje livesports en dan football.
ik ben zelf meer liefhebber van Sopcast, wordt ook meer gebruikt geloof ik.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:42 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Super, bedankt!
Maar nog 1 vraagje. Welke software gebruik jij? Sopcast of TVAnts?
Ja, en een body-check is een schouder duwtje.... dwaasquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:13 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dit was gewoon een blok, het was niet eens een overtreding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |