oke, maar niet voor geldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ok, daar wil ik wel om wedden met je.
En Perez dezelfde Ippon geven als destijds in de Arenaquote:Op maandag 17 maart 2008 23:25 schreef mcyodogg het volgende:
Marcellis zal Huntelaar net als in Amsterdam stil houden!
Wat heeft het wedden dan voor zin?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, maar niet voor geld
3-0 + zeg ik, en jij ?
Oow dat is wel minder voor die jongenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen Stekelenburg (Vader overleden)
Jezusquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar heb je dat gelezen? Het enige wat ik lees is vanwege ''privé-omstandigheden''.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal toch overlijden binnen directe sfeer zijn. Lijkt me niet dat Maarten niet meedoet omdat hij vanavond een bruiloft heeft en dat ze morgen een gigantische kater bij hem verwachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Het enige wat ik lees is vanwege ''privé-omstandigheden''.
Op de ajaxsite staat volgens mij dat z'n vader is overledenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zal toch overlijden binnen directe sfeer zijn. Lijkt me niet dat Maarten niet meedoet omdat hij vanavond een bruiloft heeft en dat ze morgen een gigantische kater bij hem verwachten.
Ajax doet daar zelf nooit precieze mededelingen over. Ik hoorde dat het juist z'n schoonvader was (hij heeft ook een jonge vrouw, rond de 21 ofzo?) maar dat maakt eigenlijk niet uit. Het is allemaal klote.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Op de ajaxsite staat volgens mij dat z'n vader is overleden
Bijna 3-0quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft het wedden dan voor zin?.
Maar als jullie al winnen dan zal het maximaal met één of twee doelpuntjes verschil zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |