quote:Amy 'Try before you die' Winehouse heeft opnieuw van zich laten spreken. De aan drugsverslaafde zangeres, opgegeven door zo'n beetje iedere afkickkliniek, heeft de bezoekers van een Londense nachtclub gechoqueerd door brandende wodka te snuiven...
Een ooggetuige: "Ze hadden twintig wodkashots besteld en Amy besloot te demonstreren. Ze nam een slokje wodka en ontstak de rest met haar aansteker. Toen greep ze een rietje en snoof de rest van de wodka door haar neus. Ze sloeg haar hoofd achterover en schudde haar hoofd even terwijl iedereen verstomd zat toe te kijken."
Dokteren roepen op de partytruc vooral niet te testen. Deze kan dodelijk zijn, omdat de alcohol meteen in de bloedstroom komt.
ach, als je geen verstopte neus hebt, kan je er altijd eentje krijgen toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:49 schreef DeeBee het volgende:
Van die brandende sterke drank drinken gaat nog wel, maar damn, dat geeft echt een wazige kick om wodka te snuiven denk.
Pieker er echter niet over om het proberen, ook al hou ik van wodka...
Tandpasta snuiven lijkt mij echt bizar...en lastig...
Ja, dat is gewoon en B-52 shotquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:49 schreef DeeBee het volgende:
Van die brandende sterke drank drinken gaat nog wel,
Ben jij helderziend ofzo?? Gezien mijn vraag???quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Maastricht dacht ik....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:58 schreef Morendo het volgende:
De 1e beklimmers van de mt Everest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |