Dat is ook valsspelenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:23 schreef boyv het volgende:
[..]
zat met m'n pa hier en die wist het
dus haal maar een punt weg, is eigenlijk niet eerlijk.
true true, soms denk je gewoon ineens: nee nee, dat kán gewoon nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik wil de boel ook niet wantrouwen, maar soms ligt het er toch wel dik bovenop en komt inspecteur vlijmscherp in me boven.
Dammit, dan is '16e letter' zeker niet meer een punt waard.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
zal ik een nieuwe vraag doen ?
Op zich niet erg, iets opzoeken. Moet je alleen geen antwoord meer geven.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:28 schreef boyv het volgende:
was ook een beetje lame, maar soms moet ik gewoon iets weten
anyway, het goede antwoord is nog niet gegeven
doe maarquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
zal ik een nieuwe vraag doen ?
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dammit, dan is '16e letter' zeker niet meer een punt waard.![]()
Nou ja, doe maar nieuwe vraag na al dat gezeur over wel / niet opzoeken.
Hoe heette Kinshasa voorheen ?quote:
Je zit wel goed, het is de hoofdstad van dat land en dat land was vroeger een kolonie van Belgie..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:33 schreef Morendo het volgende:
Hmm, DR Congo? Keine blasse ahnung.
Oui !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:36 schreef Neleos het volgende:
Nee, Leopoldstad dan.
Ik vond Albertville wel leuk gevondenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:37 schreef Morendo het volgende:
Albert of Albért is de huidige koning.......
Wat isquote:Het IVO presenteerde gisteren een onderzoek naar oneigenlijk gebruik van medicijnen. Daaruit blijkt dat jongeren geneesmiddelen gebruiken als alternatief voor drugs. “Jongeren komen vooral via via aan medicijnen, zoals antidepressiva of bètablokkers”, vertelt de woordvoerder van het IVO “Destaat bij ons achter glas, die wordt anders zoveel gejat, dat snuiven ze tegenwoordig allemaal”, vertelt José, mede-eigenares van een natuurwinkel in Amsterdam.
Lekker tandpasta snuivenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef ElizabethR het volgende:
Parodontax
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:43 schreef Neleos het volgende:
Nee, veel grappiger. Ik las het laatst in de metro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |