quote:Amy 'Try before you die' Winehouse heeft opnieuw van zich laten spreken. De aan drugsverslaafde zangeres, opgegeven door zo'n beetje iedere afkickkliniek, heeft de bezoekers van een Londense nachtclub gechoqueerd door brandende wodka te snuiven...
Een ooggetuige: "Ze hadden twintig wodkashots besteld en Amy besloot te demonstreren. Ze nam een slokje wodka en ontstak de rest met haar aansteker. Toen greep ze een rietje en snoof de rest van de wodka door haar neus. Ze sloeg haar hoofd achterover en schudde haar hoofd even terwijl iedereen verstomd zat toe te kijken."
Dokteren roepen op de partytruc vooral niet te testen. Deze kan dodelijk zijn, omdat de alcohol meteen in de bloedstroom komt.
ach, als je geen verstopte neus hebt, kan je er altijd eentje krijgen toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:49 schreef DeeBee het volgende:
Van die brandende sterke drank drinken gaat nog wel, maar damn, dat geeft echt een wazige kick om wodka te snuiven denk.
Pieker er echter niet over om het proberen, ook al hou ik van wodka...
Tandpasta snuiven lijkt mij echt bizar...en lastig...
Ja, dat is gewoon en B-52 shotquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:49 schreef DeeBee het volgende:
Van die brandende sterke drank drinken gaat nog wel,
Ben jij helderziend ofzo?? Gezien mijn vraag???quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:53 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Maastricht dacht ik....
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:58 schreef Morendo het volgende:
De 1e beklimmers van de mt Everest?
Maar dat is de vraag niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:00 schreef ScottTracy het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat hij in z'n eentje als eerste boven was![]()
yep, Sir Edmund Hillary is 'makkelijk', de bekende blanke. Maar de Nepalees is eigenlijk knapper, hij was sherpa en droeg de tas van Hillary.quote:
Knapquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:00 schreef Neleos het volgende:
... Norgay
Deze vind ik 10 punten!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:00 schreef Morendo het volgende:
Fauntelroy Norgay?
Nee, ander werelddeel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:05 schreef Morendo het volgende:
Pff, David Bowie?
Die ja!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:09 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe heet die zangert nou ook weer, die op Hans Teewuen lijkt!!!
!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:10 schreef ElizabethR het volgende:
Nick Cave!!!!
Zo kun je het natuurlijk ook beschouwen. Hij had trouwens een keer een mooi duet met Kylie Minogue "where the wild rose grow" ofzo.quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef Appeltjesmoes het volgende:
The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:27 schreef erkel het volgende:
The assassination of Jesse James en iets met Redford
Ik ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:32 schreef ScottTracy het volgende:
Allemaal heel leuk en aardig, maar ik sta nog steeds droog in dit topic
Ja hoor, ik hou niet zo van mierenneukenquote:
Goede instellingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:34 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hou niet zo van mierenneuken
ik wist het antwoord ook alleen door jou, dus wat dat betreft terechtquote:
Idd een vrouwelijk persoon, maar niet zij.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:36 schreef MaJo het volgende:
Uma Thurman
Ze won zelfs een Golden Globe voor deze rol in 'I'm not there'quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:38 schreef MaJo het volgende:
He damn ik weet het wel maar kan er niet opkomenZij speelde hem in die film...
Ja ik weet hem nu weerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:41 schreef erkel het volgende:
[..]
Ze won zelfs een Golden Globe voor deze rol in 'I'm not there'
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
Nee Kate Blanchett!
Zij heeft er ook veel van weg idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:38 schreef Morendo het volgende:
Sharon Stone?
Vooral omdat ze zo suggestief een sigaret zit te roken..................quote:
De film komt 13 maart hier in Nederland uit in de bios. Ik weet niet hoever voor of achter Ierland altijd loopt met zulke dingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
Oooh, geweldig!!!! Die film moet ik echt gaan zien zeg!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |