quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef Suko het volgende:
[..]
Juistem, den gewone mens dus. Zo wil ik meerdere reportages zien.
Zijn opponent is dan ook enorm belezen over dit onderwerp.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef broer het volgende:
Gelijk heeft-ie. Het enige wat De Winter doet is one-liners uitkramen. Zijn opponent probeerde tenminste een gesprek te voeren. Als je dat onmogelijk wordt gemaakt, word je boos. Ik snap dat wel.
Inderdaad, zal een beetje meevallen met die film. Dat er ergens 1000 man in opdracht staan te schreeuwen betekent dat er miljoenen hun schouders er voor ophalen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Viel me op dat men in Teheran best mild en modern reageerde en dat was niet in scene gezet
Wat een man hequote:Op maandag 17 maart 2008 23:50 schreef nebelung het volgende:
Lee heeft wel veel geintroduceerd in Nederland he?
Is er nog een herhaling vannacht?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Viel me op dat men in Teheran best mild en modern reageerde en dat was niet in scene gezet
ach kom op, die Harry doet ook alsof hij de waarheid in pacht heeft.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
Leen Tegeltjeswijsheden zingt vals.
Overigens Jansen die niet eens de uitspraken van Wilders kent viel voor mij erg door de mand.
Harry is toch meer een wereldburger dan die kamergeleerde Arabist.
Over 20 minutenquote:
ik ga dus de hele nacht naar Lee kijkenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
volgens mij hele nacht op Nederland 2
Nee helaas wordt het maar één keer herhaald.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
volgens mij hele nacht op Nederland 2
Islam, I-S-L-A-Mquote:Op maandag 17 maart 2008 23:56 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ach kom op, die Harry doet ook alsof hij de waarheid in pacht heeft.
Hij kan zich beter bemoeien met spelletjes als Lingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |