Lijkt je niet leuk bij hun langs te gaan met bak popcorn?quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:58 schreef tong80 het volgende:
De nonnen kijken samen naar het voetballen
Nee, vanavond kijk ik naar de oude mannen in het kader van de boekenweek.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:37 schreef Arcee het volgende:
Net bij Koot en Bie: ouwe lullen moeten weg.
Speaking of which... zou golfer weer skippen vanavond?
Binnen 1 minuut.quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:38 schreef golfer het volgende:
Nee, vanavond kijk ik naar de oude mannen in het kader van de boekenweek.
Ze zijn wel erg veel met vroeger bezig en weinig met het heden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:13 schreef Aoristus het volgende:
Leuk zeg, oude mensen die het over vroeger hebben
Het blijft een kippenboer hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Jack de Vries, de voormalige campagne-adviseur van Balkenende.
Als je van Balkenende een grote stemmentrekker weet te maken heb je heel wat in je mars.![]()
Alleen jammer dat ik chronisch allergisch ben voor CDA-ers, zij praten altijd op zo'n vervelende manier.
Voorkomen dattie vertoond wordt eigelijk, maar volgens mij is het toch door het kabinet echt bij Wilders gelegd, qua verantwoordelijkheid. En verder ga natuurlijk voor het antwoord van Maria Goos.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:10 schreef Toad het volgende:
Wat zegt Jack de Vries nou allemaal over de film van Wilders...
Moet 'ie volgens de staatssecretaris nou toch verboden worden?
..quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat was dat laatste filmpje nou weer met die walrus op 'Smooth Criminal'?![]()
Vast te vinden op Youtube.
Ja, ik zag ook wel dat het van Youtube kwam.quote:
Blijft een fenomeen, die op zijn leeftijd nog heel wat jonkies er uit schaatst.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Tegenwoordig is die Ritsma beter in de autoracerij dan in het schaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |