Over Naad met haar streepjesbloesje hadden ze nooit commentaar, nou over Fidel ineens welquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Thijs moet een ander overhemd aantrekken, hij trilt op het beeld.
zoiets ja, en gelijk een nep slquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:55 schreef Varen het volgende:
Kwam ineens een man binnen, Jaap schrok zich te pletter
Che heeft wat meer ruimte nodig op beeld.. Sicx-pack ipv 3 navelsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over Naad met haar streepjesbloesje hadden ze nooit commentaar, nou over Fidel ineens wel
Whehe dat heeft Huub dan ook weer mooi voor z'n rekeningquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Mike laat zijn date niet door gaan vanwege Huub?
Ssssstttt, ik wil die naam nooit meer horen en dan bedoel ik Casper niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over Naad met haar streepjesbloesje hadden ze nooit commentaar, nou over Fidel ineens wel
Dat hele feest kan mij gestolen worden, juist die momenten met Jaap en Huub zijn goud.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Jaap schrok zich kapot, er kwam plotseling iemand van produktie de Private inlopen. Die kop van Jaap.
Van ellende?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Uien..
ik lig hier huilend om jullie commentaar![]()
![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:59 schreef Marieke_B het volgende:
Uien..
ik lig hier huilend om jullie commentaar![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |