T3 is een andere tijdslijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieën
ja klopt, die tijdsprong maakt t3 ongedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef PPL het volgende:
[..]
T3 is een andere tijdslijn.
Heeft niets te maken toch met T:SCC?
Euhm, dat klopt, dat ene mannelijke model niet. Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
"Zomaar" is ook overstated
De enige keer dat we een nieuwe skin hebben gezien was die ene acteur.
Daarvoor moest ie eerst een geschikte gezichtprofiel en lichaamsbouw zoeken. Daarna inbreken in een lab. Allerlei chemicaliën verzamelen. Lekker weken in een bad waar de vleeswaren van groeiden. En tenslotte een plastisch chirurg bedreigen om het gewenste resultaat te krijgen om vervolgens te vermoorden zodat er geen getuigen meer zijn.
Dát allemaal at will
Ja, maar dat maakt voor het gewicht van een terminator natuurlijk helemaal niets uitquote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef PPL het volgende:
[..]
T3 is een andere tijdslijn.
Heeft niets te maken toch met T:SCC?
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef RoyalFuss het volgende:
In de pilot toonde cameron wel meer emoties, daar zijn ze van afgestapt denk ik. In T2 ontwikkelde Arnie ook emoties.
Cameron gaat jaloers worden let maar op. Die ziet elke meid straks als een "possible threat".
je zou denken dat toekomstige John wat meer zaken hergeprogammeerd moet hebben. Hell, dat zou ik doen voor mijn jeugdige zelf![]()
ik wil ook zo'n robot
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euhm, dat klopt, dat ene mannelijke model niet. Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.
Van een wc in een vrouw. Ze kon haar hand ombouwen tot een lang mes achtig wapen. En ze was die neger in deel 2 en ze veranderde zo in die vrouw vorm terug. Dus volgens mij kan het zonder moeite ?
In deze tijdslijn zijn de Terminators van aluminium?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:29 schreef JvS het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt voor het gewicht van een terminator natuurlijk helemaal niets uit.
Ja nu ik het zo nalees, hadden ze het idd over die andere terminator.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)
Precies. Hij wist gewoon niet wat er bedoelt werd met T800 T850 en T1000 etc.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)
Riley was even testen of John echt bereikbaar was met dat datum-maand wachtwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef RoyalFuss het volgende:
btw, wat was dat met dat bloed op het eind en waarom werd dat telefoontje naar Connor afgekapt ?
Riley is maar beetje een mutsje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef bodylotion het volgende:
Waarom is Riley niet zo hot als Cameron?
Same herequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:35 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vond Riley op Claire lijken van Lost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |