quote:Op dinsdag 9 september 2008 17:42 schreef bodylotion het volgende:
Gave opening inddSarcassian en z'n maatje. DIe kwamen na de bomaanslag even het huis binnen stormen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meer info over het feit dat T4 de "opvolger" van de serie zou moeten zijn qua tijdlijn ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 september 2008 23:55 schreef Prosac het volgende:
Vette aflevering weer..
wat ik me nu wel afvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vette aflevering weer..
wat ik me nu wel afvraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en oh ja1) Ja, ik denk van wel, er is geen reden voor haar om dat te faken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2) Ja, w00t! Vette shit.![]()
Hoeft toch niet meer gespoilerd te worden ?
1. Denk het ook ja, ze kunnen haar niet al te vaak weer slecht laten worden.
2. Zeker tof!![]()
Vind het ook wel leuk dat sommige, tja, kenmerkende geluiden uit de films ook in de serie terugkomen (al is het te weinig) zoals de "melodie" tijdens de titel sequence en dat aparte geluid wat je eenpaar keer hoorde toen je "bad" cameron zag lopen, dat hoorde je ook altijd als de T-1000 in beeld kwam in T2![]()
![]()
Delen jullie de mening dat de nieuwe opening van de aflevering over de top was.
Ik bedoel, nu heb je die mannelijk stem die praktisch een heel verhaal gaf (in tegenstelling tot seizoen 1) en allerlei grote plaatjes van de karakters die nu veel prominenter in beeld kwamen.
Deze nieuwe opening was voor mij wel misschien kleine, maar toch een duidelijke afknapper.Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.![]()
misschien, ik had dat gevoel eigenlijk niet. Maar men moet meer publiek trekken, dan moet de eerste aflevering weer een binnenkomer zijn![]()
Ook wel genotenBen benieuwd of we nog wat gaan zien van dat Babylon gebeuren.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.![]()
Vette aflevering weer..
wat ik me nu wel afvraagJa, anders had ze hem wel overhoop geknald. Het is immers een machine.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gruwelijk trouwens hoe ze John smeekte niet die chip eruit te halen
Please, make yourself uncomfortable.![]()
Ja dat was wel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja, anders had ze hem wel overhoop geknald. Het is immers een machine.
Nou ja.. ze kreeg wel weer terminate als opdracht, maar vervolgens kwam er override en niet iets van "Protect"
Het kan maarzo zijn dat haar tactische deel bedacht dat het voorlopig nog even beter was te wachten en vandaar "override"![]()
Inderdaad, die smeekbede en "liefdesverklaring" was inderdaad een mindf*ck.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja, anders had ze hem wel overhoop geknald. Het is immers een machine.
Wel stoer hoe ze in die scene met de auto vol gas gaf om haar klem te rijden.Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.![]()
Wat ook weer min of meer betekent dat ze door heeft dat John meer voor haar voelt.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:30 schreef huhggh het volgende:
[..]
Inderdaad, die smeekbede en "liefdesverklaring" was inderdaad een mindf*ck.![]()
Vond het wel een goede opening! Alleen jammer dat het toch vaak wat low-budget aanvoelt. Je ziet weinig exteriors en bijna geen side characters. Budget mag wel wat omhoog vind ik.
2000 light years from home![]()
Toch was die actie met die reboot en een gun een beetje onbezonnen
Tof begin weer!Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ach, hij is nog jong en volgens mij denkt ie meer met z'n pik dan met z'n hoofdquote:Op woensdag 10 september 2008 17:52 schreef bodylotion het volgende:
Toch was die actie met die reboot en een gun een beetje onbezonnen![]()
Was idd mooi hoe ze 'm smeekte om 'r niet uit te schakelen. Op naar de rest!![]()
Ik vond m erg fijn weer
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
wel nee, ze weten gewoon alles van mensen manipuleren natuurlijkquote:Op woensdag 10 september 2008 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat ook weer min of meer betekent dat ze door heeft dat John meer voor haar voelt.
- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.![]()
dit was idd zwak, ik had het sterker gevonden als ze zichtbaar de chip hadden hersteld. en het DAN op goed geluk hadden geprobeerd. Nu was het alleen gokken dat de 2e klap haar weer 'goed' had gemaakt. Bizar risico.quote:Op woensdag 10 september 2008 17:52 schreef bodylotion het volgende:
Toch was die actie met die reboot en een gun een beetje onbezonnen
- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.![]()
niet aan storen, dat is om nieuwe kijkers te trekken, is gewoon reclame. Waarom Sarah dat niet deed ... geen idee, goeie.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:17 schreef huhggh het volgende:
Delen jullie de mening dat de nieuwe opening van de aflevering over de top was.
Ik bedoel, nu heb je die mannelijk stem die praktisch een heel verhaal gaf (in tegenstelling tot seizoen 1) en allerlei grote plaatjes van de karakters die nu veel prominenter in beeld kwamen.
Deze nieuwe opening was voor mij wel misschien kleine, maar toch een duidelijke afknapper.
Ik denk eerlijk gezegd dat future John Connor die override heeft geinstalleerd en dat jeugdige John Connor de chip correct heeft gefixed.quote:Op woensdag 10 september 2008 14:36 schreef Prosac het volgende:
Nou ja.. ze kreeg wel weer terminate als opdracht, maar vervolgens kwam er override en niet iets van "Protect"
Het kan maarzo zijn dat haar tactische deel bedacht dat het voorlopig nog even beter was te wachten en vandaar "override"
Ik vind jouw theorie overigens wel erg tof
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Is John nu opeens 'bad ass' geworden i.pv. het (halve) mietje uit season 1?Burnt to the core but not broken![]()
Ja, een hele trilogie zelfs, met Christian Bale als John Connor. Er is zelfs al een officiele trailer voor de nieuwe Terminator:quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef Technoviking het volgende:
Er zou toch ook een nieuwe film komen?
![]()
Vandaag weer nieuwe aflevering, vanavond kijken denk ik
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Sodemieters, wat was aflevering 2 spannend! Ik vind deze serie met de aflevering vetter worden.
Terminator
Vond je? Ik vond het einde van seizoen 1 echt geniaal en de vorige aflevering vond ik ook errug tof. Maar deze deed me eigenlijk niet zoveel. En ik had er nog zo ontzettend naar uitgekeken!
Jammer, maar het wordt vast wel weer vet.
![]()
Die kerncentrale is wel een big deal, zo komt het op mij over in ieder geval! Tof stukje ook die flashforward dat ze bij die kerncentrale die aanval doenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:15 schreef JvS het volgende:
Vond je? Ik vond het einde van seizoen 1 echt geniaal en de vorige aflevering vond ik ook errug tof. Maar deze deed me eigenlijk niet zoveel. En ik had er nog zo ontzettend naar uitgekeken!
Jammer, maar het wordt vast wel weer vet.
Wat kan Summer Glau acteren zeg
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!![]()
Vroeger wel omdat ze dan op mijn op opblaaspop leek, maar tegenwoordig _moet_ ze gewoon een bloedende bijl in de ene en een zwaard in de andere hand hebben, wil dat mij enigszins bekoren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar word jij toch geil van Liqui?
A little bit hateful![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Daar word jij toch geil van Liqui?
![]()
![]()
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieënquote:Op woensdag 17 september 2008 07:43 schreef dapluiz het volgende:
Vraag me af of degene die die vaten opruimd het niet raar vind dat er 1 ineens heel zwaar is
Maar deze was ook een terminimietje vergeleken met Arnold, God onder de terminators.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieën
Ik snap niet hoe die terminator zo snel het lichaam had overgenomen van die scientist.
Vind ook best raar dat een T850 of T800 model een lichaam kan overnemen :S
dacht eerst dat zal wel een T1000 model zijn..![]()
In de pilot toonde cameron wel meer emoties, daar zijn ze van afgestapt denk ik. In T2 ontwikkelde Arnie ook emoties.
Cameron gaat jaloers worden let maar op. Die ziet elke meid straks als een "possible threat".
je zou denken dat toekomstige John wat meer zaken hergeprogammeerd moet hebben. Hell, dat zou ik doen voor mijn jeugdige zelf![]()
ik wil ook zo'n robot![]()
![]()
Euhm, de films ken ik zo niet meer. Maar dit model kan van lichaam at will veranderen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik snap niet hoe die terminator zo snel het lichaam had overgenomen van die scientist.
Vind ook best raar dat een T850 of T800 model een lichaam kan overnemen :S
dacht eerst dat zal wel een T1000 model zijn..
![]()
ja maar hij had een metalen skelet, dan kan dat toch niet??quote:Op woensdag 17 september 2008 20:48 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euhm, de films ken ik zo niet meer. Maar dit model kan van lichaam at will veranderen.![]()
"Zomaar" is ook overstated
De enige keer dat we een nieuwe skin hebben gezien was die ene acteur.
Daarvoor moest ie eerst een geschikte gezichtprofiel en lichaamsbouw zoeken. Daarna inbreken in een lab. Allerlei chemicaliën verzamelen. Lekker weken in een bad waar de vleeswaren van groeiden. En tenslotte een plastisch chirurg bedreigen om het gewenste resultaat te krijgen om vervolgens te vermoorden zodat er geen getuigen meer zijn.
Dát allemaal at will
Zo, ook even bijgekekenZe rollen de ontwikkelingen van SkyNet mooi uit zo
Was weer een goede aflevering
T3 is een andere tijdslijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Ja in T3 kregen ze zo'n robo niet eens omhoog met z'n drieën
Heeft niets te maken toch met T:SCC?Burnt to the core but not broken![]()
ja klopt, die tijdsprong maakt t3 ongedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef PPL het volgende:
[..]
T3 is een andere tijdslijn.
Heeft niets te maken toch met T:SCC?
Euhm, dat klopt, dat ene mannelijke model niet. Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
"Zomaar" is ook overstated
De enige keer dat we een nieuwe skin hebben gezien was die ene acteur.
Daarvoor moest ie eerst een geschikte gezichtprofiel en lichaamsbouw zoeken. Daarna inbreken in een lab. Allerlei chemicaliën verzamelen. Lekker weken in een bad waar de vleeswaren van groeiden. En tenslotte een plastisch chirurg bedreigen om het gewenste resultaat te krijgen om vervolgens te vermoorden zodat er geen getuigen meer zijn.
Dát allemaal at will
Van een wc in een vrouw. Ze kon haar hand ombouwen tot een lang mes achtig wapen. En ze was die neger in deel 2 en ze veranderde zo in die vrouw vorm terug. Dus volgens mij kan het zonder moeite ?![]()
Ja, maar dat maakt voor het gewicht van een terminator natuurlijk helemaal niets uitquote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef PPL het volgende:
[..]
T3 is een andere tijdslijn.
Heeft niets te maken toch met T:SCC?
.
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef RoyalFuss het volgende:
In de pilot toonde cameron wel meer emoties, daar zijn ze van afgestapt denk ik. In T2 ontwikkelde Arnie ook emoties.
Cameron gaat jaloers worden let maar op. Die ziet elke meid straks als een "possible threat".
je zou denken dat toekomstige John wat meer zaken hergeprogammeerd moet hebben. Hell, dat zou ik doen voor mijn jeugdige zelf![]()
ik wil ook zo'n robot![]()
![]()
![]()
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Euhm, dat klopt, dat ene mannelijke model niet. Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.
Van een wc in een vrouw. Ze kon haar hand ombouwen tot een lang mes achtig wapen. En ze was die neger in deel 2 en ze veranderde zo in die vrouw vorm terug. Dus volgens mij kan het zonder moeite ?![]()
In deze tijdslijn zijn de Terminators van aluminium?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:29 schreef JvS het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt voor het gewicht van een terminator natuurlijk helemaal niets uit.
Burnt to the core but not broken![]()
Ja nu ik het zo nalees, hadden ze het idd over die andere terminator.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)
![]()
Precies. Hij wist gewoon niet wat er bedoelt werd met T800 T850 en T1000 etc.quote:Op donderdag 18 september 2008 02:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die vrouw is een ander model, een T1000 (T1001) welke kan morphen in elke gewenste vorm. (zie T2)
Je denkt toch niet dat een T850 gaat vechten en de hele tijd gewoon _niet_ morpht
Geschoten worden en gewoon gaten creëert zonder te herstellen.
Maar de "dokter" zal wel verzonden zijn net als de menselijke waarschuwer. Ik hoop alleen niet dat ze seizoen in seizoen uit terrminators en mensen zullen zenden
beter stuurt skynet gewoon in een keer een hele stapel terminators
Cameron is ook maar een T800, toch?Please, make yourself uncomfortable.![]()
Ja beetje raar dat Skynet dat nog niet geprobeerd heeft.
Maar misschien dat dat de tijdslijn teveel zou verstoren ofzo.![]()
Waarschijnlijk hebben ze hun Terminators in de toekomst nog hard genoeg nodig om de mensen af te weren en kunnen ze dus niet zomaar een lading terugsturen.
Dat Die terminator op Carl Greenway leek is natuurlijk niet zo moeilijk, in de toekomst weten ze hoe hij eruit zag, je bouwt een look-a-like en stuurt die terug.
De serie loopt best lekker, geen hele vreemde plotholes meer e.d. Ik hoop alleen niet dat Cameron te menselijk gaat worden door de beschadigingen. Ze moest al nadenken over acties, straks gaat ze ook nog inschattingsfouten maken, het moet wel een machine blijven!I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams![]()
Riley was even testen of John echt bereikbaar was met dat datum-maand wachtwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:11 schreef RoyalFuss het volgende:
btw, wat was dat met dat bloed op het eind en waarom werd dat telefoontje naar Connor afgekapt ?
[ Bericht 0% gewijzigd door PPL op 19-09-2008 19:58:35 ]Burnt to the core but not broken![]()
Riley is maar beetje een mutsje.quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:25 schreef bodylotion het volgende:
Waarom is Riley niet zo hot als Cameron?
Ze had op d'r minst even op haar rug moeten gaan op John's slaapkamer.
(en dan bedoel ik niet om de sterren te bekijken op het plafond)
Voor andere suggesties wat ze had kunnen doen, zie KPD.Burnt to the core but not broken![]()
Same herequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:35 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vond Riley op Claire lijken van LostThe more debt, the better![]()
ik was aan het einde van het vorige seizoen benieuwd of ze de kwaliteit vast konden houden, nou dat is ze gelukt, heb net beide afleveringen gekeken, op het puntje van mijn bank
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Seizoen 1 vond ik wel leuk, maar een beetje emotieloos, van iedereen. Verder dan Sarah die 3 keer per aflevering aan John vraagt "are you all right?" kwam het niet, zeg maar.
Met seizoen 2 lijkt het dat de makers hiervoor gecompenseerd hebben; ik vond deze afleveringen tot nu toe ook beter
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world![]()
Het begint allemaal weer goed inderdaad. Toch vind ik de verhaallijn van de "roodhardige mevrouw" niet zo. Doet mij net te veel denken aan allerhande slechts televisieseries..Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Ik vind die Riley eerlijk gezegd maar weinig toevoeging hebben, enige reden is om de "behoeften" van John even te vullen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Hoe stom kun je zijn trouwens. Als ze 3 seconden later was geweest met morphen...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:19 schreef Ulreazj het volgende:
Maar als je oplet, dan is die vrouw van dat nieuwe computer bedrijf al paar keer zo veranderd.
Van een wc in een vrouw.![]()
![]()
![]()
Was ik de enige die dit dacht?
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world![]()
Net afl. 1 en 2 gekeken, gelukkig morgen deel 3![]()
.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Jep! En binnen, vanavond kijken denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot wanneer is dit trouwens een spoiler, aangezien Episode 3 dus wel uit is nu?![]()
Was inderdaad weer goed
Zal inderdaad een mooi seizoen worden, net ook afl. 3 zitten kijken.
Was zeer vermakelijk
(Offtopic: Hey die Franklin ook hier xD.
Hoest met je Internet :/ )![]()
hahaquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:01 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Zal inderdaad een mooi seizoen worden, net ook afl. 3 zitten kijken.
Was zeer vermakelijk
(Offtopic: Hey die Franklin ook hier xD.
Hoest met je Internet :/ )Hey Axel. Nou, zoals het er nu naar uit ziet is de verhoging eindelijk goed doorgevoerd. Leech momenteel met 750kB/s
Ik hoop echt dat het blijft, maar met Online weet je het niet..
Meeh Filler. Vond het vorige deel leuker. Je merkt nu ook al dat door het overmatige gebruik van de terminators, en het altijd te slim af zijn van ze de angst voor de terminators snel zal afnemen (voor de kijkers). Erg jammer.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
beetje een filler, maar blijf nieuwsgierig
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
afgelopen week helemaal bijgekeken. Vermakelijke serie! Had er eigenlijk niks van verwacht maar leuke actie, paar bekende acteurs (Dean Winters) en boeiend verhaal. Blijft alleen de vraag hoelang het duurt voor het eentonig wordt
![]()
Filler afleveringMatige actie, aangezien ze maar een 13 episode order hebben
Ik vond het geen moment spannend. Ik hoop op weer een bloedstollend spannende aflevering 4.
Matige aflevering inderdaad. Toch vind ik het jammer dat er nauwelijks een rode draad is en het soms wel lijkt alsof er nauwelijks mensen op de wereld woonachtig zijn. Het voelt zo "alleen op de wereld" aan.2000 light years from home![]()
The sad story of your life.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:10 schreef Merkie het volgende:
Het voelt zo "alleen op de wereld" aan.
A little bit hateful
Forum Opties Forumhop: Hop naar: