quote:
en binnenstebuitenquote:
Kunnen ze dat Atletiek niet naar NED2 verplaatsen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:32 schreef jmac het volgende:
Ter info: Vannacht pas rond 2 uur op tv vanwege atletiek samenvatting.
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Hij was vet
zijn die mixen nergens te downloaden?
www.uitzendinggemist.nl -> zoeken op 'nachtegiel' et voila!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil een keertje een stukkie freaknacht kunnen zien.
Voorstel: Verplaats het een klein stukkie
(Nee, ik blij niet de hele nacht op)
Heb Michiel een keertje 's nachts gezien, was leuk!
Moet ik die toch maar terugluisteren morgenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:42 schreef Againzender het volgende:
tering, de freakncht moet weer helemaal te gek worden. Gerard leeft zich meestal nogal uit in dit soort speciale weken
quote:
oh, ik ga dat ook niet live meemaken als het goed isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik die toch maar terugluisteren morgen
het wordt tijd dat Gerard om 01.00uur komt ipv. 4 uurquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:42 schreef Againzender het volgende:
tering, de freakncht moet weer helemaal te gek worden. Gerard leeft zich meestal nogal uit in dit soort speciale weken
* noteertquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
PILES: Zet Gerards optreden ff op YouTube, wil je?
Ze hebben op de redactie daar echt een groot probleem als de FOK!Frontpage op een vrijdag offline is.quote:
Jezus, die plaat komt uit '99. Wat een tijd geleden alweer...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |