Uitspraak van Mike: Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef avonne het volgende:
Barry zegt precies hetzelfde als wat ik gisteravond dacht![]()
"de keuze tussen 8 weken voor jezelf werken of het spel spelen waar je niets kunt winnen is heel simpel"
Mike is zó dom...
Hij bedoelde vast OM brian lachen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is veelzeggend aangezien Brain het niveau humor van een kleuter heeft.
haal maar weg, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hilversum.
Ik haal het adres zo weer weg, mag dacht ik niet op dit forum.
Hendrik blijft 2 weken, heeft veel gemeen met Brian, sporten, boksen................
Mike zou vrijdag toch 2 collega's meenemen om Claire te bangen?
Ik denk dat Diederik wel een beetje op het internet heeft lopen neuzen vandaagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Ik vind Frederik niet echt storend, komt nu ook wel redelijk neutraal over.
Weet natuurlijk niet wat er verder met gerard is gebeurt vandaag.
weet ik. Tegen Amanda zei hij "ALLES voor Brian doen, wat er met mij gebeurd is dan niet belangrijk"quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Uitspraak van Mike: Die baan kan me gestolen worden, als Brian maar wint.
Tel uit je winst.
Hoe lang is Hans de hut uit geweest vandaag?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Diederik wel een beetje op het internet heeft lopen neuzen vandaag
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Coldstar, moppie, Pietje zegt: ik vind, jij zegt: ik vind dat niet. PUNT.(eventueel met omdat...) Ik wil ook niet dat jij opzout.
Een uurtje of 7, tijd genoeg om te snuffelen. Hij heeft ook een filmpje van zichzelf gezien, dus......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoe lang is Hans de hut uit geweest vandaag?
wilden/zuldenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:29 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wouden/zouden als verleden tijd van welk werkwoord?
Yep, als doorbitch.quote:
De hele dag.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe lang is Hans de hut uit geweest vandaag?
Neeheequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:42 schreef Mokum020 het volgende:
Brum de Brandweerman heeft humor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |