ja, maar dan speelt ie ze niet af. dan staan ze gewoon alleen op die harde schijf...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:57 schreef Lubbert het volgende:
Gewoon aansluiten met een bijgeleverd USB kabeltje. Dan herkent je pc 'm als een verwisselbare harde schijf en dan kun je de mp3tjes gewoon daar naartoe slepen of kopieeren, piece of a cake.
niet dus, dit moet met een soort itunes alleen dan 10 x zo sloomquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:57 schreef Lubbert het volgende:
Gewoon aansluiten met een bijgeleverd USB kabeltje. Dan herkent je pc 'm als een verwisselbare harde schijf en dan kun je de mp3tjes gewoon daar naartoe slepen of kopieeren, piece of a cake.
jij hebt tenminste nog software die draaitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dat is echt een hel, wat hierboven staat werkt niet. Je moet een programma installeren speciaal voor dat kutding en dan kan je een hele nacht wachten tot die een gig of 10 erop heeft gezet.
nog steeds spijt dat ik dat kutding heb gekocht :R
ik heb het via sonicstage gedaan, maar erg makkelijk ging het niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:01 schreef timbob het volgende:
[..]
jij hebt tenminste nog software die draait
ik heb gewoon een harde schijf, en daar mag ik het mee doen...
ja, das het puntquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:08 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb het via sonicstage gedaan, maar erg makkelijk ging het niet.
http://dutch.toggle.com/lv/group/view/kl36448/SonicStage.htm
suc6
ergens waar ik misschien nog een oude versie kan downloaden?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:15 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hmm ja das kut want het andere programma was http://www.connect-europe.com/sorry.html en die word niet meer gemaakt
uhm nee want het oude programma was voor zover ik weet niet compatible met mac en de nieuwe kan je niet draaien dus ik denk dat je toch echt even een oplossing moet gaan zoeken voor sp2quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:25 schreef timbob het volgende:
[..]
Daar hebben we het even niet over
Laten we ervan uitgaan dat SP2 niet ter discussie staat
En als ik met een ander programma de mp3's om weet te zetten naar .oma's en ze dan op de harde schijf zet...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:48 schreef FooLsKi het volgende:
Mjah, tis idd een baggerding om muziek op te zetten. Alles moet door de gare software die erbij zit omgezet worden naar ATRAC+ (bestanden met extentie .oma). De Connect-software die er standaard bijgeleverd wordt/werd is redelijk ok, alleen duurt het een eeuwigheid voordat je die 18 GB vol hebt.
Ben blij dat ik dat brakke ding van mij verkocht heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |