Met mn wenkbrauw had ik precies hetzelfde! Ook amper last van gehad toenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.
En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
Ik heb een lippiercing in het midden, was toen 40¤, maar dat is inmiddels al bijna 4 jaar geledenquote:Op woensdag 9 april 2008 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet toch van die spoelshit als Listerine gebruiken? En hoe duur was het ong.? Want een vriendin van me heeft ook een snakebite, maar heeft ze in 2 keer laten zetten en was 40 euro voor één kwijt.
wenkbrauw is pijnlijker, kraakbeen zeker. Het prikt even maar de naald glijdt er zo makkelijk doorheen.. En de prijzen verschillen. 75 is wel rond het maximumquote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.
En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
Ze raden het alleen af omdat het de genezing enigsinds vertraagd. Het is nl een te "agressief" goedje. Doodt behalve de slechte bacteriën, ook de goede..quote:Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
Dat heb ik bij mn conch ook gedaan, waardeloos vind ik datSterilon ftw, ook al raden ze het niet aan, voor mij werkt het het beste.
Nou, dit is helemaal niets in vergelijking met datquote:Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja ^^, mja, ik heb zo ongeveer 40 spuiten in m'n mond + gehemelte geramd gekregen voor m'n operatie bij de kaakchirurg, dus dit zal ik wel overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |