abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 april 2008 @ 21:26:49 #276
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57943529
ik snap er helemaal niets van maar tof dat het is gelukt
ik gebruik uberhaupt nooit van die stomme ringetjes
mijne is dunner in het midden du blijft precies goed zitten
an urge to help mankind overcomes me
pi_57945654
Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.

En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
pi_57945884
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik laat waarschijnlijk zaterdag een offcentre labret piercing. Iemand ervaring met de pijn? Ik heb wel een piercing in m'n wenkbrauw gehad en toen die werd gezet vroeg ik zelfs of ie er al in zat, maar ik weet niet of je dat met elkaar kunt vergelijken.

En iemand enig idee hoe duur het ong. is? Ik dacht dat het bij mijn piercing hier 75 euro was, maar daar kan ik me ook in vergissen.
Met mn wenkbrauw had ik precies hetzelfde! Ook amper last van gehad toen Pijn zal wel meevallen, geen kraakbeen ofzo.
† The 3 Kings †
pi_57945955
Nouja, met mijn kraakbeen heb ik er ook niet veel last van gehad . Maar een vriendin van mij heeft een gewone labret en die heeft er wel veel last van gehad. Ik heb het idee dat je er ook sneller last van zal krijgen omdat de huid binnenin je mond toch wel wat sneller geïrriteerd is.

Maar dat zal uiteraard ook aan de hoogte van je pijngrens liggen.
pi_57945988
Ik vond het echt heel erg meevallen, net als bloedprikken ofzo. Ook qua nazorg, geen last gehad of wat dan ook
† The 3 Kings †
pi_57946071
Je moet toch van die spoelshit als Listerine gebruiken? En hoe duur was het ong. ? Want een vriendin van me heeft ook een snakebite, maar heeft ze in 2 keer laten zetten en was 40 euro voor één kwijt.
pi_57946249
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Je moet toch van die spoelshit als Listerine gebruiken? En hoe duur was het ong. ? Want een vriendin van me heeft ook een snakebite, maar heeft ze in 2 keer laten zetten en was 40 euro voor één kwijt.
Ik heb een lippiercing in het midden, was toen 40¤, maar dat is inmiddels al bijna 4 jaar geleden Geen idee hoe duur het tegenwoordig kost. En ik heb niet gespoeld met Listerine, dat heb ik alleen bij mn tongpiercing gedaan
† The 3 Kings †
  woensdag 9 april 2008 @ 23:16:20 #283
92409 Twinky
Little star.
pi_57946381
quote:
Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Heroinjunk het volgende:

wenkbrauw is pijnlijker, kraakbeen zeker. Het prikt even maar de naald glijdt er zo makkelijk doorheen.. En de prijzen verschillen. 75 is wel rond het maximum
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 9 april 2008 @ 23:18:05 #284
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_57946430
75 vind ik ook aardig prijzig. Maar ik zou eerder naar de kwaliteit van de shops kijken, dan naar de prijzen. (Al mag daar ook rekening mee gehouden worden ofc).
Maar je laat er een zetten of niet, dat gaat j gwn aardig wat geld kosten.

edit;
Tevens krijg ik het schoonmaakspul er altijd gratis bij.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_57946454
Ik heb totaal geen last gehad van m'n wenkbrauw en kraakbeen (alleen erna) ^^. Thank god, ik was echt bang dat het pijnlijk zou worden.

Nja, het is sowieso een goede shop, ik heb er mijn vorige piercing ook laten zetten en die is toendertijd gaan ontsteken door de stress en daar hebben ze me gewoon heel goed mee geholpen. Vrienden van me hebben er ook ervaringen mee etc. en ze hebben de diploma's enzo ervoor, dusja.

Mja, dat het prijzig werd, had ik al rekening mee gehouden, maar ik wilde even kijken wat ik kan verwachten .
pi_57946503
Mn wenkbrauw deed pas zeer toen ik er van dat spul op deed wat ik had meegekregen, toen stond ik wel even te trappelen
† The 3 Kings †
pi_57946556
Ik werd geadviseerd het met groene zeep te wassen, nooit last van gehad eigenlijk.
pi_57946606
Dat heb ik bij mn conch ook gedaan, waardeloos vind ik dat Sterilon ftw, ook al raden ze het niet aan, voor mij werkt het het beste.
† The 3 Kings †
pi_57946659
Sterilon kan ik niet tegen, dan word ik gillend gek
pi_57946843
Watje! Het kan erg gemeen prikken inderdaad.
† The 3 Kings †
pi_57949689
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:23 schreef TheSorrow het volgende:
Dat heb ik bij mn conch ook gedaan, waardeloos vind ik dat Sterilon ftw, ook al raden ze het niet aan, voor mij werkt het het beste.
Ze raden het alleen af omdat het de genezing enigsinds vertraagd. Het is nl een te "agressief" goedje. Doodt behalve de slechte bacteriën, ook de goede..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_57949783
En het blijft nogal lang werken dus je commensale flora is ook voor enige uren foetsie, wat alleen maar meer kans op ontstekingen geeft als je rare dingen gaat doen, aangezien die bacterien er dus niet zijn om alle 'slechte' bacterien weg te werken
  donderdag 10 april 2008 @ 09:07:36 #293
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_57950626
offcentre labret? bedoel je gewoon een lippiercing aan de zijkant?

ik heb er een en dat viel m heel erg mee. het doet wel gemeen pijn, maar voordat je goed en wel AUW kan roepen is het alweer over. het is wel even gevoelig en eten en drinken is wat raar [niet pijnlijk hoor, maar het voelt vreemd met ineens zo'n ding daar]

ik heb gespoeld met de allerlichtste spoelmiddel die ik kon vinden, en de buitenkant gewassen met unicura
was bij mij echt heel snel genezen
en nogsteeds blij mee

heb er 50 euro voor betaald trouwens geloof ik
an urge to help mankind overcomes me
pi_57955338
Ja ^^, mja, ik heb zo ongeveer 40 spuiten in m'n mond + gehemelte geramd gekregen voor m'n operatie bij de kaakchirurg, dus dit zal ik wel overleven .
pi_57957961
Don't get me wrong, ik raad je ook absoluut geen Sterilon aan, maar ik heb er voor de rest weinig problemen mee gehad Stel dat het nou echt zo ontzettend erg gaa etteren enzo, kan je altijd een klein beetje op een wattenstaafje doen
† The 3 Kings †
pi_57957967
quote:
Op donderdag 10 april 2008 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja ^^, mja, ik heb zo ongeveer 40 spuiten in m'n mond + gehemelte geramd gekregen voor m'n operatie bij de kaakchirurg, dus dit zal ik wel overleven .
Nou, dit is helemaal niets in vergelijking met dat
† The 3 Kings †
pi_57982523
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 14:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn navelpiercing
Ik had al gereageerd Dikke buiken en navelpiercings zijn niet mooi, dit wel
† The 3 Kings †
pi_57982586
Ja ik zag het net na m'n post
enne.. thanks
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:13:47 #300
56471 pinquit
oh my lama!
pi_57983460
Het zetten van mijn wenkbrauwpiercing deed een stuk meer pijn dan het zetten van mijn labret (gewoon midden trouwens)
maar naderhand zegmaar, is een labret wel meer irritant. erop bijten enz. das vervelend.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')