quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
een gastroscopie is een onderzoek van de maag, dan gaan ze met zo'n slang door je mond je maag in![]()
Handje vasthouden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:43 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben echt zo´n fucking bange aarsik durf nog steeds mijn tepel niet te laten piercen
ik zou ter plekke m'n andere tepel laten piercen, als ik zo onder die gastroscopie uit kan komenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:43 schreef -Mellow- het volgende:
ik ben echt zo´n fucking bange aarsik durf nog steeds mijn tepel niet te laten piercen
Ik moet ook alleen nog die drempel overquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:43 schreef -Mellow- het volgende:
Mooi zo!quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:05 schreef Twinky het volgende:
jongens, het gaat goed met mijn navelhij is helemaal tevreden met het nieuwe ringetje. Nog steeds wel rood en pus maar gewoon minder irritatie
En nou hoop ik maar dat het dus nog terugslinkt naar 11 mm...
Ik dacht vorige keer voor de tandarts, 'ow die doe ik wel ff uit'... Na 1,5 uur kon ik hem mooi al weer doorprikken, gelukkig een heel dun velletje, maar toch, het was niet prettig. En hij zit er al in vanaf juli '05quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraagje, ik moet binnenkort een gastroscopie laten doen, daarvoor moet mijn tongpiercing eruit
nu heb ik dat ding al 2 of 3 jaar, maar ik heb geen idee of ik 'm elf in en uit kan doen
en hoelang kan hij dan uitblijven?
of is zo'n 'retainer'(?) een idee..?
haaj!!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
vraagje, ik moet binnenkort een gastroscopie laten doen, daarvoor moet mijn tongpiercing eruit
nu heb ik dat ding al 2 of 3 jaar, maar ik heb geen idee of ik 'm elf in en uit kan doen
en hoelang kan hij dan uitblijven?
of is zo'n 'retainer'(?) een idee..?
gewoon teruggaan en vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
volgens mij zit er een te kort staafje in m'n navelpiercing
hij heeft ook helemaal niets opgemeten of zo
gewoon teruggaan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef Twinky het volgende:
ik ben ook absoluut niet tevreden met mijn navelpiercing
ik heb vanaf 17 december een ringetje en sinds oensdag een staafjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef Twinky het volgende:
uh. sinds wanneer heb je hem? en mijn piercer zou er een staafje indoen van drie centimeter ofzo
ja het piercen op zich lijkt mij ook niets.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:50 schreef TheSorrow het volgende:
Tepels piercen lijkt me nietsIeder zn ding natuurlijk
Maar niets voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |