abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57225293
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Niet als je 2 compleet verschillende visies hebt die met geen mogelijkheid te rijmen zijn.
Dat kan nooit het geval zijn bij Cruyff en Van Basten lijkt me, Cruyff heeft het er zelf vaak over dat hun visies zo overeen komen.

Wel jammer al dit gekloot. Ik kan me zo voorstellen dat ze zich bij andere clubs kapot lachen om dit gedoe.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_57225312
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:24 schreef Jasza het volgende:

[..]

Oh dacht dat iedereen een nieuwe moest laten maken voor dit seizoen

@angelo: rot op tering 010er.
Oke oke, sorry man
Dalijk ADO - AGOVV
AFCA!
pi_57225327
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Angelob het volgende:

[..]

Oke oke, sorry man
Dalijk ADO - AGOVV
Ga maar lekker tussen je vriendjes van adeau staan ja
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:27:08 #79
10710 gday
propria cures
pi_57225331
Is dit verhaal nou eigenlijk door iemand bevestigd of niet? Ik vind het namelijk nogal raar. Cruijff was nota bene zelf degene die zei naar aanleiding van de kwestie Fontein dat hij had gehoopt dat het even alleen over voetbal zou gaan de komende weken, en dan zou hij dit dus vlak voor de wedstrijd tegen PSV doen?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_57225345
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:26 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ga maar lekker tussen je vriendjes van adeau staan ja
Met mn Ajax shirt in het uitvak van AGOVV
AFCA!
pi_57225375
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:27 schreef gday het volgende:
Is dit verhaal nou eigenlijk door iemand bevestigd of niet? Ik vind het namelijk nogal raar. Cruijff was nota bene zelf degene die zei naar aanleiding van de kwestie Fontein dat hij had gehoopt dat het even alleen over voetbal zou gaan de komende weken, en dan zou hij dit dus vlak voor de wedstrijd tegen PSV doen?
Het is van alle kanten bevestigd en het staat over een paar minuten op ajax. nl
pi_57225380
De timing is ook geweldig inderdaad. Net voor de wedstrijd van het jaar
pi_57225382
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:27 schreef gday het volgende:
Vooralsnog enkel Telegraaf, waarna iedereen in de media het overnam.
pi_57225399
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Vooralsnog enkel Telegraaf, waarna iedereen in de media het overnam.
De bron is een persbericht van Cruijff zelf.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:32:18 #85
10710 gday
propria cures
pi_57225436
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef SCH het volgende:

[..]

De bron is een persbericht van Cruijff zelf.
Ik heb dat persbericht niet gevonden. Weet jij waar die te vinden is?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 17:35:01 #86
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57225509
geinig, weer typisch ajax
pi_57225544
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:32 schreef gday het volgende:

[..]

Ik heb dat persbericht niet gevonden. Weet jij waar die te vinden is?
Dat is nergens te vinden, dat is via De Telegraaf (Jaap de Groot - woordvoerder van Cruijff ) naar buiten gebracht.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:40:05 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_57225628
Ik word zo moe van die man. Laat em voortaan lekker in het warme Barcelona blijven.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_57225663
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:36 schreef SCH het volgende:

Dat is nergens te vinden, dat is via De Telegraaf (Jaap de Groot - woordvoerder van Cruijff ) naar buiten gebracht.
Heb je ook aan de mogelijkheid gedacht dat er via een andere manier naar De Telegraaf gelekt is, waarna Cruijff wel moest reageren? Waar jij nou weer vandaan haalt dat Cruijff het persbericht geschreven heeft...het is vast niet voor niets dat je het niet kan vinden en dat het ANP het niet eens heeft.

Edit: ik neem dit terug
Woo-loo-loo!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:42:37 #90
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57225685
Hopelijk gaat het door
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57225698
quote:
Johan Cruijff geeft opdracht terug

Amsterdam, 07 mrt 2008
Johan Cruijff heeft de opdracht, om het technische beleid van Ajax te reorganiseren, teruggeven aan de Ledenraad van Ajax. Er is tussen hem en de nieuwe technische staf een te groot verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moet worden uitgevoerd.
Het probleem spitst zich toe op de jeugdopleiding, waarvoor Cruijff drastische maatregelen wil nemen. Dit staat in een persbericht dat Cruijff via zijn foundation heeft verspreid.

De voorzitter van de Ledenraad van Ajax, Cor van Eijden, reageerde verrast: ,,Ik werd vanmiddag door Johan gebeld. Hij vertelde me dat hij vanochtend een gesprek had gehad met Marco en dat ze er niet uit zijn gekomen. Dus gaf hij ons de opdracht terug.”

Marco van Basten bevestigde de berichtgeving van Cruijff zojuist aan www.ajax.nl: ,,Het klopt wat er in het persbericht staat. Wat Johan wilde doen met de jeugdopleiding van Ajax gaat mij te snel, het is me te rigoreus. Ik ben op zich niet ontevreden met hoe het nu gaat. Maar ik wil eerst bekijken hoe het zit, dat moet ik zelf ervaren en daarna wil ik het op mijn manier doen en in een verantwoord tempo.”

ajax.nl
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_57225732
quote:
Johan Cruijff geeft opdracht terug

Amsterdam, 07 mrt 2008
Johan Cruijff heeft de opdracht, om het technische beleid van Ajax te reorganiseren, teruggeven aan de Ledenraad van Ajax. Er is tussen hem en de nieuwe technische staf een te groot verschil van inzicht gerezen over de manier waarop dit moet worden uitgevoerd.
Het probleem spitst zich toe op de jeugdopleiding, waarvoor Cruijff drastische maatregelen wil nemen. Dit staat in een persbericht dat Cruijff via zijn foundation heeft verspreid.

De voorzitter van de Ledenraad van Ajax, Cor van Eijden, reageerde verrast: ,,Ik werd vanmiddag door Johan gebeld. Hij vertelde me dat hij vanochtend een gesprek had gehad met Marco en dat ze er niet uit zijn gekomen. Dus gaf hij ons de opdracht terug.”

Marco van Basten bevestigde de berichtgeving van Cruijff zojuist aan www.ajax.nl: ,,Het klopt wat er in het persbericht staat. Wat Johan wilde doen met de jeugdopleiding van Ajax gaat mij te snel, het is me te rigoreus. Ik ben op zich niet ontevreden met hoe het nu gaat. Maar ik wil eerst bekijken hoe het zit, dat moet ik zelf ervaren en daarna wil ik het op mijn manier doen en in een verantwoord tempo.”
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:45:55 #93
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_57225758
Dus een conflict tussen Marco en Johan zorgt ervoor dat Johan er mee stopt? Matig.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:45:57 #94
10710 gday
propria cures
pi_57225759
ZUCHT
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:46:12 #95
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57225762
Goednieuwsshow:
quote:
Stekelenburg tekent zijn nieuwe contract

Amsterdam, 07 mrt 2008
Maarten Stekelenburg ondertekende vrijdagmiddag zijn nieuwe contract. De doelman blijft tot medio 2012 aan Ajax verbonden. Vorige maand werd al overeenstemming bereikt over de verlenging.
Martin van Geel lichtte na de ondertekening toe waarom hij blij is dat Stekelenburg ook de komende vier jaar nog aan de club verbonden blijft. ,,Maarten is al jaren een betrouwbare keeper en heeft dit seizoen opnieuw progressie gemaakt”, aldus de technisch directeur. ,,Wellicht wordt hij binnenkort ook de vaste doelman van het Nederlands elftal. Natuurlijk zijn wij bij Ajax blij als we zulke spelers langer aan ons kunnen binden.”

Van Geel vindt ook dat deze contractverlenging onderstreept dat er bij Ajax goed aan de continuďteit van de selectie wordt gedacht. ,,Je hoort veel verhalen over een leegloop bij Ajax”, zegt Van Geel. ,,Maar bijna al onze spelers liggen nog voor meerdere jaren vast. Het zal voor andere clubs heel moeilijk worden om bij Ajax spelers weg te halen.”

Stekelenburg zelf legde ook nog even uit waarom hij zijn contract met twee jaar heeft laten verlengen. ,,Ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar ben bij Ajax”, aldus de 25-jarige doelman.
pi_57225770
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:41 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Heb je ook aan de mogelijkheid gedacht dat er via een andere manier naar De Telegraaf gelekt is, waarna Cruijff wel moest reageren? Waar jij nou weer vandaan haalt dat Cruijff het persbericht geschreven heeft...het is vast niet voor niets dat je het niet kan vinden en dat het ANP het niet eens heeft.

Edit: ik neem dit terug
Het ANP had het al uren man.
pi_57225816
Ik denk trouwens dat dit hele gebeuren van 0% invloed is op de wedstrijd van zondag. De spelers zijn op dit moment echt niet bezig met het toekomstige structuurplan voor de jeugdopleiding.
Woo-loo-loo!
pi_57225830
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef SCH het volgende:

Het ANP had het al uren man.
Ja, daarom staan er ook dikke strepen door m'n tekst en de mededeling dat ik m'n woorden terugneem. En nog reageren...
Woo-loo-loo!
pi_57225842
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ja, daarom staan er ook dikke strepen door m'n tekst en de mededeling dat ik m'n woorden terugneem. En nog reageren...
Gewoon negeren, hij wil blijkbaar graag het laatste woord hebben
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57225843
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:50 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Omdat het nogal dom was om dat uberhaupt te schrijven. Het eerste bericht hierover op fok was van het anp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')