nu dus 2quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Soempie het volgende:
ETc heeft er drie, net als ik, maar welke weet ik niet meer.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
level? ik heb een level 41 en een level 12
Ik deed dan altijd FreeCell.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik doe geen spelletjes, alleen solitaire voor als ik me echt kapot verveel
Mijn toch wel redelijk opgepimpte pc heeft het afgelopen jaar weinig andere games dan online poker voorgeschoteld gekregenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat een gedoe met die games, ik heb mezelf al jaren geleden een gameverbod opgelegd. Als ik daar aan begin gooi ik alles overboord en telt alleen het spelletje.Dan wordt ik compleet asociaal. Meegemaakt met Dune, Mohaa enz enz.
Ik begin er niet meer aan.
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben blij dat je voor WoW moet betalen, dat houdt me tegen om het te gaan spelenBen nogal verslavingsgevoelig
't Is dat iedereen het doet, anders had het een 'soemp' geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat is een goeie. Normaal gesproken krijg je zulke meuk gratis bij dingen. Gooi het altijd weg, maar nu is het wel handig voor als ik ga rennen.
inderdaad of in je broek zak stoppenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n bungelding is niet handig bij het rennen. Je kunt beter een clip of band kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |