ik ga nu denk ik ook niks meer doen vandaagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:21 schreef Soempie het volgende:
Jij doet steeds meer en ik steeds minder.
prut!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Prutprut!
Ik ben aan het scouten of er mensen zin hebben in film of gamenquote:
Whisky proeverij:quote:
Spuug je het na het proeven ook weer uit, of niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky proeverij:
1. Connoisseurs Choice - Blair Athol 1993
2. Battlehill - Ben Nevis 8 jaar
3. Signatory - Imperial 1982 CS
4. Benriach label - Benriach 1994 cask 805
5. Gordon & MacPhail Reserve - Bunnahabhain 1991 CS
6. Ultimate - Bunnahabhain 1997 (peaty)
onder andere deze whiskies...
Natuurlijk niet, maar als ik de whisky niet te haggelen vind, dan drink het glas niet leeg...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spuug je het na het proeven ook weer uit, of niet?
Wat een gedoequote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Nesle het volgende:
Verhaal
Van het lezen van deze post word ik al moe...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:55 schreef Nesle het volgende:
Goedendag
Vandaag was een hel-dag. Allemachtig wat heb ik veel gedaan, eerst me vol gestort op een economie PO die ik volgende week moet inleveren en nog lang niet klaar hebtoen hoorde ik opeens dat ik ook nog een opzetje moest inleveren voor een AK PO. Ik had nog 20 minuten daar voor, als een idioot een onderwerp bedacht met deelvragen, rennend, serieus rennend
naar dat lokaal van die AK leraar (dat is er zo eentje dat wanneer je 3 sec te laat bent je ook echt te laat bent en er niks meer aan kunt veranderen, dan zoek je het zelf maar uit zeg maar
) toen als een idioooot weer terug rennen want ik moest nog wat ophalen voor een MO (management en organisatie) PO. Toen ging de bel voor de pauze en kwam ik erachter dat ik nog een boekverslag moest inleveren voor Frans. Hup weer naar de mediatheek, printen en rennend naar de lerarenkamer. Ik was uitgeput
echt ik was dooooodop, wat een gestress.
Oke thanks!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Ik kan me goed voorstellen dat je moe bent
Overigens ben ik morgen niet op CHN, ik sta dan promowerk te doen bij de concurrenten van NHL. Tip voor als je moet lunchen: probeer wat bij de IFood te halen (zit in het gebouw). Smaakt goed, best redelijke prijs en als ik het goed begrepen heb moet je daar ook af en toe achter de balie staan als je Hotelschool doet
Moet je nagaan, ik zat echt ff na te hijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het lezen van deze post word ik al moe...
Laat het maar weten, ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga vanavond gehaktbal uit blik eten. Niet dat me dat nou een culinair hoogstandje lijkt, maar ik ben benieuwd hoe het smaakt
Uit ervaring weet ik dat de smaak niet veel anders is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De geur doet me denken aan een mix tussen kattenvoer en pindasaus. Dat wilde ik toch mededelen voor ik het ging opwarmen en opeten
Kwam ik net daarna achter jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Dances with Wolves' was toch slechts zijn gegeven indianennaam?
Tatanga...
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De geur doet me denken aan een mix tussen kattenvoer en pindasaus. Dat wilde ik toch mededelen voor ik het ging opwarmen en opeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |