npc's?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben GM op de server waar ik speel, en heb daarom toegang tot game-codes waarmee je items kunt spawnen, npc's neer kunt zetten enzovooral bedoeld om medespelers te helpen maar het vergemakkelijkt reizen
beidequote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Nesle het volgende:
Wat ik mij altijd heb afgevraagd, is WoW nou een computerspelletje of een online game?
die gasten waar je quests inlevertn en ophaalt, innkeepers, merchants, etc etcquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
npc's?
Ik ben duidelijk nog niet WoW verslaafd.
downloaden, account aanvragen op een private server, niet-betalen, spelenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:56 schreef Soempie het volgende:
Kopen een account maken, blijven betalen, spelen.
Ik betaal ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:03 schreef Etcetera het volgende:
downloaden, account aanvragen op een private server, niet-betalen, spelen
Onder de douche inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat raar. Wassen jullie je gezicht dan onder de douche of zo? Of gewoon helemaal niet?
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:23 schreef wyccie het volgende:
Dat water van de douche in mijn ogen vind ik niet fijn. En kans dat mijn lenzen eruitvallen.![]()
Zo, toastjes met camembert en ijs staan klaar. Thee gezet. De film gaat beginnen.
Skoesie? come again pleasequote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net een level 27 verwijderd(die warlock. onze minions zijn bugged
)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben blij dat je voor WoW moet betalen, dat houdt me tegen om het te gaan spelenBen nogal verslavingsgevoelig
quote:
Ik ook, maar niet zo erg dat ik dan andere dingen laat vallen of niet meer doe, gelukkig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben blij dat je voor WoW moet betalen, dat houdt me tegen om het te gaan spelenBen nogal verslavingsgevoelig
nu lijkt het net of ik verslaafd benquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
een Minion is een hulpje.![]()
En een warlock legt Etcie wel uit. Dat is de manier waarop je vecht, zal ik maar zeggen. Etcie kan het beter uitleggen.
level? ik heb een level 41 en een level 12quote:
nu dus 2quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Soempie het volgende:
ETc heeft er drie, net als ik, maar welke weet ik niet meer.
Dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
level? ik heb een level 41 en een level 12
Ik deed dan altijd FreeCell.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik doe geen spelletjes, alleen solitaire voor als ik me echt kapot verveel
Mijn toch wel redelijk opgepimpte pc heeft het afgelopen jaar weinig andere games dan online poker voorgeschoteld gekregenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat een gedoe met die games, ik heb mezelf al jaren geleden een gameverbod opgelegd. Als ik daar aan begin gooi ik alles overboord en telt alleen het spelletje.Dan wordt ik compleet asociaal. Meegemaakt met Dune, Mohaa enz enz.
Ik begin er niet meer aan.
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben hier.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef MaJo het volgende:
't Is dat iedereen het doet, anders had het een 'soemp' geweestquote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:54 schreef Soempie het volgende:
Oja, dat is een goeie. Normaal gesproken krijg je zulke meuk gratis bij dingen. Gooi het altijd weg, maar nu is het wel handig voor als ik ga rennen.
inderdaad of in je broek zak stoppenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:46 schreef wyccie het volgende:
Zo'n bungelding is niet handig bij het rennen. Je kunt beter een clip of band kopen.
Nu ben ik vermoord door de amffiaquote:
Stoute maffiaquote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ben ik vermoord door de amffia
Als ik zeg: 'Karma, dear', maak ik me dan verdacht?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 03:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ben ik vermoord door de amffia
graag gedaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad
En thanks voor die uitleg net
etcepetsquote:
als je dat van jezelf weet, moet je vooral niet aan gamen beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat een gedoe met die games, ik heb mezelf al jaren geleden een gameverbod opgelegd. Als ik daar aan begin gooi ik alles overboord en telt alleen het spelletje.Dan wordt ik compleet asociaal. Meegemaakt met Dune, Mohaa enz enz.
Ik begin er niet meer aan.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik zeg: 'Karma, dear', maak ik me dan verdacht?
Er wordt inderdaad erg weinig gepost. Ben benieuwd wat iedereen aan het doen isquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wow ik doorbreek een lange en heftige stilte
Ik denk dat het voor jullie allebei gewoon handig is als je lekker bij je moeder blijftquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:39 schreef MaJo het volgende:
Rustig hier
Heb weer een mindere dag helaasZou vandaag met mijn moeder de stad in gaan maar zag het allemaal niet zitten, zo moe. Ben uiteindelijk nu net mijn bed uit
Kreeg een soort paniekaanval, wil niet terug naar mijn eigen huis maar bij mijn moeder blijven. Een soort onheilspellend gevoel, erg vervelend
Zo naar paps in het ziekenhuis, wel fijn om hem weer te zien
Voor de rest heb ik nergens zin in, de telefoon staat uit, ik wil niemand spreken. Damn
Ik ben mij aan het klaarmaken voor een etentje en de bios.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad erg weinig gepost. Ben benieuwd wat iedereen aan het doen is
haar voorstel ter verbeteringquote:Witschge vraagt of de jongen wil meedoen, maar die moet naar gitaarles.
quote:Witschge vraagt of de jongen wilt meedoen, maar die moet naar gitaarles.
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:49 schreef Etcetera het volgende:
ik heb net wat feedback binnen gekregen op een opdracht (van projectgenootje). ik wil jullie 1 'verbetering' van haar kant niet onthouden
het origineel van mij:
[..]
haar voorstel ter verbetering
[..]![]()
ze zei nog dat ze een spellingsnazi wasquote:
Eerder Rotterdam denk ikquote:
Nee ook Noord-Hollands hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Eerder Rotterdam denk ikmaar dan moet jongen gozert worden
Hele dag gewerktquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad erg weinig gepost. Ben benieuwd wat iedereen aan het doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |