Precies, het zijn alle drie drummers geweest bij grote bands. Maar wat gebeurde er met hen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:33 schreef starla het volgende:
drummers?
Precies. Adler bij Guns n' Roses, Best bij the Beatles en Channing bij Nirvanaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:35 schreef Neleos het volgende:
Dan zijn het waarschijnlijk drummers die uit de band zijn gezet/gestapt voor het grote succes van de band.
Appeltjesmoes + 1quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:35 schreef Neleos het volgende:
Dan zijn het waarschijnlijk drummers die uit de band zijn gezet/gestapt voor het grote succes van de band.
Ik vond dat wel een lekker album. De opname daarvan heeft maar iets van 604$ gekost ofzo.quote:
achternaam is iets anders.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:44 schreef starla het volgende:
dennis wessing
ohja, damnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
weening
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:45 schreef Morendo het volgende:
Helemaal niet. In Utero vind ik ook lekker om naar te luisteren.
Neleos + 1quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
weening
Ik wou incesticide typen, in Utero tja, ze wouden niet zo commercieel klinken als op Nevermind. Maar het was niet zo authentiek als hun vroegere werk. Nummers als Dumb en heart shaped Box blijven wel lekker natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:47 schreef Neleos het volgende:
Neleos + 1
Mount everest in de VS?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:49 schreef Appeltjesmoes het volgende:
nice1 Altijd al eens willen doen zeker, jezelf en puntje geven
Welke berg en in welk land?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |