het mijne ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
amanda s alcoholgebruik is meer geworden sinds dat zij gehoord heeft van 22 mei
Wabedoelu?quote:
is nieuw voor me! wat is dat nuquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:50 schreef ericahysterica het volgende:
ff ot wat is nou eigenlijk de reden dat palma niet meer komt?
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Brian moet 1 dag in de week thuis gaan slapen voor reintergratie?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Dat zei hij grappenderwijsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
jaha......ik moest werken en had ook al geen streams dus ik liep hopeloos achter............en ineens hoor ik dat palma er niet meer is. Ik kan daar dus echhhhhhhhhhht niet mee hequote:
Dat weet ik niet, klonkt aardig serieus.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat zei hij grappenderwijsNeem ik aan
Dit was blijkbaar 1 van de weinige grappen die wel geslaagd is van Brrrrrriiiiannnnn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:55 schreef Varen het volgende:
Amanda zat er ook om te lachen. Het was vast een grap, alleen komt het bij Brian niet zo grappig overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, klonkt aardig serieus.
sluit me bij je aanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jaha......ik moest werken en had ook al geen streams dus ik liep hopeloos achter............en ineens hoor ik dat palma er niet meer is. Ik kan daar dus echhhhhhhhhhht niet mee he
Dat ging over die nacht in dgkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:04 schreef Prospera het volgende:
Ricardo was bij Eric vannacht, maar zijn niet all the way gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |