Vervolg van:
[COS #3377] Waar Mickey's wekker onverstoorbaar snoozedEric's OP
Eerste insteek voor Mike, omdat met zijn huidige gedrag en drankgebruik hij
een vaste woongeving nodig heeft met begeleiding. Niks mis mee, dat had mijn broer ook.
Want hem zo uit de goot/ in de drank naar een baan helpen met verantwoordelijkheid voor
een eigen huis+hond gaat niet werken
Even denken hoor, want dat kan eigenlijk voor iedereen gelden
a. een syberisch werkkamp, daar moeten ze ratten eten.
![]()
Alleen gaat de visagiste iets leuks voor haar achter regelen, haar porieën zijn zo verstopt.
![]()
Amanda is totaal niet in staat voor haar zelf te zorgen, laat staan voor een ander levend wezen.
Zal ze maar een kind krijgen
b. onze loco, voor een levenslang met tbs
![]()
en zijn begeleider, fysiek en mentaal sterker dan de cliënt.
![]()
Hij schreeuwt buiten:
Ik ben de winnaar van De Gouden Kooi 2008 Hoogmoedswaanzin of zo, straks denkt hij nog dat hij de Messias is, met een spraakgebrek
![]()
C. De intelligente autist, die denkt dat een hommel een camera kan neuken.
(er zijn nog geen hommels, wel koninginnewespen die een nest willen maken)
![]()
Cliënt geeft zelf aan niet naar buiten te willen, omdat hij geen huis/werk heeft en geen sociale
omgeving noch een empathisch vermogen.
D. Meisjes voor een opvoedingsinternaat: enerzijds een stoom je verbaal klaar voor de maatschappij
anderzijds een cursus dame in de dop inclusief kookcursus.
![]()
E. Explosief mannetje met ADHD trekjes en teveel testosteron
Een half jaar in een stilteklooster
![]()
In de vorige COS, van Eric

, werd Mike om 2 uur het bed uit gesnoozed en daar was hij zeer pissed over. De hele week heeft hij maar 3 a 4 uur geslapen op een fles whiskey per avond (bij inschatting).
Huub was helemaal in zijn element, want Mike leent zich wel voor terror.
Jammer dat zijn vriendje en beschermer Brian niet uit bed kon komen.
En eigenlijk draait de hele vorige COS hierom
![]()
Mazaru
Verder ging het over Amanda's vogelnestjes
![]()
BQ
Er werd veel gemute op Brian, die in zijn pak ging golfen.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:37 schreef kahaarin het volgende:[..]
Mike wordt door achter wel als speler naar voren geschoven, toen Jaap ziek was en zijn optreden vervangen moest worden mocht Jaap zelf niet stemmen en de gasten wel, Mike heeft toen op Brian gestemd, ook heeft hij uitgesproken dat hij Huub 2 ton boete zou aansmeren en over Eric gezegd dat hij achter het CS zou werken, als hij geen speler is dan moet hij zich ook niet zo opstellen.
Huub is idd een irritant persoon af en toe soms is hij te agressief en bij gelegenheid heel dominant, toch gaat mijn voorkeur uit naar hem als winnaar, B&A zijn me te veel voorgetrokken en Brian is een achterbaks figuur in mijn ogen, tja ieder zijn mening maar om nu te zeggen dat Mike zielig is en helemaal niets heeft gedaan gaat me een straatje te ver.
Amanda moet na de visagie nodig even rusten, ook de behandelaarster zegt: neem je wel je rust hoor, jij en Brian
[ Bericht 44% gewijzigd door Prospera op 07-03-2008 15:25:54 ]