Ik blijf erbij .. bestorm niet met 1100 man dat huis, maar die studio .. of dat camerakruis .. bezetten die handel .. waar is de oude garde krakers gebleven .. ??
Met 1100 man hebben ze wel wat waterkanonnen nodig ..
Power to the people ...
Murphy
wie zijn hier nou de eikels ?
quote:
op 10-31-1999 om 12:21 AM schreef sjak het volgende:
Toch verbazingwekkend, dat Maurice degene was die over de rooie ging
Naar het orale gerucht luidt hebben hij en Karin beiden gesmeekt om bepaalde gordijnopnames niet uit te zenden, wat ook niet gebeurde. Als er nu zo slordig met het schakelen van de kanalen omgegaan wordt schenkt dat weinig vertrouwen in BB's discretie en deskundigheid.
Wat we hier zien is de rollen even omgedraaid: De afluisteraar werd nu zelf afgeluisterd. How does it feel Hummie ?
"... eikels ..." Tsja 't is alweer herfst idd.
----------------------
Is het al voorbij? Wie heeft er gewonnen?
EN DAAR ZIJN WIJ HET NIET MEE EENS !
En daarom moet 't volk de regels maar es bijstellen. En met 1100 man die studio bezetten, lijkt me een aardig begin om eens wat onvrede te spuien. Dit is geen kwestie meer van commerciele tv. Dit is een kwestie van een volk dat losgeslagen is ..
Maar goed, misschien hoort dit in een ander topic ..
Go get 'em Maurice ...
Ja !
Kan iemand weergeven wat zich nu exact afgespeeld heeft? Ik zag en hoorde net als meer mensen hier dat geruime tijd het geluid van de do-avond uitzending op de stream te horen was. Ik was onderdehand met andere dingen bezig, dus heb slecht op gelet. Hoorden de bewoners dit ook ? Wat zei de redactie vervolgens ?
quote:
op 10-31-1999 om 12:33 AM schreef Bientje het volgende:
Om 24.04 meldde devilman al op het forum dat er "een oude uitzending op de achtergrond te horen was" mijn eerste post is van 23.57 toen was het beeld net op testbeeld gegaan, dus ze hebben waarschijnlijk meer dan 30 minuten gehoord.
--------
Klopt. Ik ben v/a dat moment gaan kijken.Ik zag ze allemaal op de bank zitten,en aandachtig ergens naar luisteren.Het was wel moeilijk te verstaan.Ik begreep er in het begin ook weinig van.
quote:
op 10-31-1999 om 12:46 AM schreef mrNatural het volgende:
Ik probeer me voor te stellen hoe het voor de bewoners geweest moet zijn. Er klinken stemmen. Is dat BB die zich meld met een raadsel of weekopdracht? En dan begint het hun te dagen ... dit is een uitzending en daar horen ze ook de regie commentaar leveren. Maar waarom hebben ze eerst een half uur zitten luisteren?? Werd Maurice pas wild nadat ze 'eikels' genoemd werden? Zal dit ooit uitgezonden gaan worden?
Waarschijnlijk wel: de emoties die dit opleverde, is natuurlijk perfect kijkceijfer-voer. Uiteraard zal er flink geknipt en geplakt worden, zodat de gemiddelde kijker denkt dat de bewoners "zomaar" op tilt sloegen..
Murphy
Wat duidelijk te horen was men in de regiekamer reageerde op de uitzending. Daarbij werden de bewoners onder andere betiteld als "eikels". Het duurde al met al wel een half uur en uiteindelijk kwamen ook Ruud en Bart luisteren. Het eindigde allemaal met een "k*t" uit huiskamer en regiekamer samen. Vervolgens was het duidelijk dat alle bewoners nogal geschokt waren. Karin riep meteen dat ze erover dacht om gelijk maar d'r koffers te pakken, Maurice wilde de boel kort en klein slaan, Bart vond het wel welletjes zo en Willem relativeerde de zaak nogal. Ruud had er allemaal maar wwinig van verstaan maar toen ie hoorde dat ze voor eikels waren uitgemaakt wilde ook hij wel opstappen.
Mijn bescheiden mening is dat ze morgen eens een fiks gesprek gaan hebben in de dagboekkamer en dat men vanuit de regiekamer hun excuus gaat aanbieden en dat alles gewoon verder gaat.
Wel is duidelijk dat de bewoners zich nu echt realiseren dat ze als aapjes worden bekeken maar ja.....daar was ook allemaal om begonnen toch ? dus dat hadden ze kunnen weten.
Alle bewoners over de rooie geeft een mooi plaatje op tv!! Of is dit weer te achterdochtig??
aan de ene kant hoop ik dat weggaan,ze hoeven niet zo met hun te laten spelen(nu ze het zelf eindelijk door hebben)
maar ja wat hebben wij dan nog ja
aan de andere kant als ze blijven,wil ik wel eens weten of ze nog wel aan die weekopdrachten doen,of dat ze eens flink van zich afbijten(kan leuke internet en tv opleveren)
maar we zullen wel zien he
quote:
op 10-31-1999 om 01:10 AM schreef Goter het volgende:
Hallo hallo!! Hebben jullie er al aan gedacht dat ook dit voorbedachte rade van VOO is??? Ze zijn al een hele week dingen aan het bedenken om de spanning in het huis op te voeren. Nou, dat is op deze manier dan mooi gelukt!!!
Alle bewoners over de rooie geeft een mooi plaatje op tv!! Of is dit weer te achterdochtig??
Je klinkt alsof je het meent. Niet dus, dit was pure stommiteit waar iemand zwaar voor moet boeten maar dat niet teruggedraaid kan worden. George B. BOVEN de tuin, Rolph AAN de deur en Anouk IN het huis, de oprotpremie en de nieuwe bewoners. Nee, er was echt geen behoefte om met zoiets nog de boel op te leuken en vol met risico zoals nu blijkt.
Ik zat toevallig de laatste paar minuten te kijken en ze waren inderdaad met z'n allen heel kwaad dat ze eikels werden genoemd. Het zal vannacht ondanks dat extra uur wel een kort nachtje voor ze worden. V zal moeten praten als brugman lijkt mij zo.
Ik geloof echter absoluut niet dat ze hierdoor zullen opstappen. Ze zijn nl. zo afhankelijk van Big Brother geworden en niet meer gewend zelf initiatieven te nemen. De reactie van Ruud toen ze kleine kinderen werden genoemd was heel typerend. Inderdaad die van een klein kind.
Ik verwijt ze het niet want ze zijn slachtoffer van de omstandigheden.
quote:
op 10-31-1999 om 01:39 AM schreef voyeur het volgende:een heel snelle auto Amsterdam-Almere
Betaling A la topic
Tevens te gebruiken als vluchttwagen naar het dagboekhutje Hei A1 Afslag Gooi Noord
Btw
Zouden Willem & Ruud wat te doe hebben vanavond.
Vuurtje stoken op de hei?
[quote
Dat worden overuren vannacht!
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |