Helaas is geen enkele partij hiervan officieel of signed of uberhaubt al echt in detail besproken. Zelfs Fedor-Sylvia is op dit very moment nog steeds niet officieel... (maar de kans dat ie doorgaat is op dit moment zéééé'r reëel)quote:Tim Sylvia Vs. Fedor
Andrei Arlovski Vs. Ben Rothwell
Babalu Vs. Mike Whitehead
Pedro Rizzo Vs. Josh Barnett
Alexander Emelienenko vs. TBA
Zieke card!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:18 schreef Dacide het volgende:
Er gaan geruchten op sommige MMA sites dat de undercard voor Fedor-Sylvia al bekend is..
Het zou dit moeten zijn:
[..]
Helaas is geen enkele partij hiervan officieel of signed of uberhaubt al echt in detail besproken. Zelfs Fedor-Sylvia is op dit very moment nog steeds niet officieel... (maar de kans dat ie doorgaat is op dit moment zéééé'r reëel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef Paxlie het volgende:
Yamma:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tazmaniac op 12-04-2008 20:06:24 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
ik wil er niet teveel een Yamma bash van maken maar wtfhoe kan je er geen bash van maken. Ik ben nu bij de eerste superfight, eens zien of er nog iets positiefs uit te halen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Haha hoe herkenbaar!quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Paxlie het volgende:
random commentaar:
"he's been in there with *ufc naam 1*, *ufc naam 2* so he knows his stuff"
om vervolgens keihard te zuigen
die gast doet me denken aan een of andere film, maar ik kan hem niet plaatsen. Daar is het een gigantische monotone robotstem trouwensquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha hoe herkenbaar!![]()
![]()
Wat trouwens af en toe wel grappig was: die ring announcer die door zijn afschuwelijke stem nog erger is dan die gast van Cage Rage, maakt soms wel grapjes over de vechters waarbij ik moest glimlachen![]()
Inderdaad, mij doet hij een beetje denken aan Steve-O van Jackass...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
die gast doet me denken aan een of andere film, maar ik kan hem niet plaatsen. Daar is het een gigantische monotone robotstem trouwens
Ook tof dat ze het publiek laten zien en vervolgens super enthousiast worden over een actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Mee eens!quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Tazmaniac het volgende:
kweet dat het K-1 is maar de GP van dit weekend (Yokohama) moeten jullie absoluut kijken
zojuist terug thuis.. De docu was echt te gek voor woorden gewoon.. zo fokking goedquote:Op woensdag 9 april 2008 08:24 schreef Dacide het volgende:
Erg leuk trouwens... Ik ga zondag een prive premiere bekijken van de documtaire over Alistair Overeem en Pride.
"Demolition Men"
Trailer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |