quote:Veteran fighter Gary Goodridge (23-15-1), who was scheduled to fight Eric "Butterbean" Esch (10-5-1) in a "Masters Superfight" at YAMMA Pit Fighting's debut show, suffered a knockout at an event this past weekend.
The KO, which came to Mu Bae Choi in South Korea, has also knocked Goodridge out of the April 11 YAMMA event.
Ik lees het dubbelquote:Op donderdag 3 april 2008 17:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Things are getting worse for YAMMA
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef Paxlie het volgende:
Fight Night
echt wat een vent weer!Wat een ventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Fight Night:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ultimate Fighter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde iemand janken...
DREAM = leuk! mooi nieuws allemaal en ik kijk echt uit naar de volgende events, ik hoop dat die ook op HDnet te zien zullen zijn, maar erg veel mis ik het englese comentaar niet.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Manny vs. Jeff coxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Wat een lijer....
Hoop dattie klappen heeft gehad!twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Dat was niet op de main card toch? Heb het niet gezien iig. Al was ik wat slaperig
Heeft die schopper uiteindelijk gewonnen of verloren?![]()
Resultaat Manny vs. Jeff Cox:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Bodog zou trouwens done zijn met MMA he!!
Lees deze spoiler ff aub. heeft niks met een mma event te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op zondag 6 april 2008 09:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Bodog zou trouwens done zijn met MMA he!!
Lees deze spoiler ff aub. heeft niks met een mma event te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
quote:Op zondag 6 april 2008 10:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]zijn er 2 dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
als je zoveel GB gedownload hebt dan moet je ratio een bepaalde waarde hebben, dat bedoelen ze
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ahja logisch, ik was nog niet goed wakker hahaquote:Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Paxlie het volgende:
als je zoveel GB gedownload hebt dan moet je ratio een bepaalde waarde hebben, dat bedoelen ze
Melvin Manhoef op de Dream3 card waarschijnlijk
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
dubbel
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Hoop dat het waar is!quote:Op zondag 6 april 2008 13:06 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Melvin Manhoef op de Dream3 card waarschijnlijk![]()
Win or lose, ik ben altijd fan van Manhoef!![]()
Moet Melvin binnenkort niet in K1 vechten (26 april A'dam Arena) tegen een Nederlander? Ik hoorde Aerts, maar ik lees ergens anders Bonjaski. Wie helpt even?
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Oke! Dus een rematch tegen Bonjasky!quote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef Dacide het volgende:
Eigenlijke partij was tegen Aerts maar gaat niet door.. Daarom Bonjasky invaller
In 2002 was het Bonjasky op decision.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Ben heel erg benieuwd hoe het nu gaat, beide vechters zijn flink gegroeid sinds 2002.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
dat IFL event van vrijdag was trouwens best leuk
Quick resultsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Tazmaniac op 06-04-2008 23:43:31 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Helaas was ik te druk bezig met luiers en krampjes, maareuh spoilers?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
De Yamma pit:
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Wauw! nice one Paxlie!
Ik ga gelijk ff de website checken!
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Forum Opties Forumhop: Hop naar: