goedemorgen sgele, hoe lang ben je daar nog?quote:
Ja best lachen hierquote:
dus je kan nog wel even genieten van het weer enzoquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best lachen hier![]()
Ben hier voor m'n werk, mensen op projecten trainen, sollicitaties bijwonen enzo![]()
Tripack!Tot volgende week woensdag
Dat is hier nogal link genieten van het weer...gisteren was het 2 graden....het verschilt nogal van dag op dagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:04 schreef tripack het volgende:
[..]
dus je kan nog wel even genieten van het weer enzo
Ej!!!quote:
mazzelkontquote:
je moeder, die duikt de taxi inquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat is hier nogal link genieten van het weer...gisteren was het 2 graden....het verschilt nogal van dag op dag
Lotte, jazeker wel. Mensen zijn zo vriendelijk, uitgaan is hier lachen, overal zijn wel restaurantjes waar je terecht kunt en als je een beetje lef hebt, duik je hier een taxi in
Nope, ik ga zo pas eten/rokenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen eten natuurlijk
Nog 5 uurquote:
ik eet dalijk ook pas... 1 uurquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:49 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen eten natuurlijk
Die gaat er in als Roemeense Wodka!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej!!!
Jij lust van een een nederlandse Droxz special?
fijn weekend lottequote:
Fijn weekendquote:
oh is het weer zo verquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
tis weer zo dat je denkt van
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
oh is het weer zo ver
Hmm die Roemenen snappen die lolcats niet zo
Ja hoor, vermaak me prima hierquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
bevalt het nog een beetje daar ?
ok das mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja hoor, vermaak me prima hier
Nu ff eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |