Daar ben ik het volledig mee eens hoe kan je zo iemand daar in zetten drank sex en alle andere shit die voorbij komt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:01 schreef marky het volgende:
[..]
Het is gewoon een alcoholist dus die vergeet een paar keer op tijd wakker te worden en is zijn baan weer kwijt. John wast zijn handen in onschuld want die heeft het toch geprobeerd. Terwijl hij deze man beter had kunnen laten waar hij was. Dit lijkt nu misschien wel een mooie aktie van John maar het is eigenlijk alleen maar heel slecht voor Mike.
waarom moet "het" gelijk zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:28 schreef trettie het volgende:
[..]
Daar ben ik het volledig mee eens hoe kan je zo iemand daar in zetten drank sex en alle andere shit die voorbij komt.
Daar komt nog bij dat Huub gelijk heeft over Mike's verstandelijke vermogenMikley zit erin omdat De FEBO daarvoor gekozen heeft, er is naar mijn idee geen slechtere plek te bedenken voor iemand die aan alcohol verslaafd is geweest.
En de FEBO zorgt dat die drank in overvloed aanwezig is, ze hadden Mikey ook een alcohol verbod kunnen geven.
Zo wie zo vind het oneerlijk dat Mikey elke dag de straat opgaat en met allerlei mensen kan spreken en
met deze informatie weer de kooi in kan.
Het is niet gelijk en dat is waar we het niet mee ens zijn!!!!!
Ik zou zeggen stuur Mike een brief en bied hem een bed aan in je huis!Jeetje zeg wat een fout beeld heb jij van die man.quote:
Ze kan er niet eens zelf naar kijken... En ze zit nog blij te vertellen dat ze haar moeder eindelijk gaat zien op haar jaardagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:23 schreef Kinga het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=KI6VVSd9hTI
Ik zie dit ook voor het eerst, god wat een aansteller!
Wat een krullen heeft ze ook.. damn.
Daar komt de aap uit de mouw.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
Charlotte: Eric is weg he. Dat is wel goed voor jullie.
Amanda: Ja.
Charlotte: Maar jullie krijgen toch allemaal maatjes toegespeeld zo nu en dan? Of moet ik dat zo niet zien.
Amanda: Jawel.
waag het niet heur.... jij blijft gewoon hier...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klinkt goed....![]()
Misschien moet ik me ook op VOL registreren....NOT!
Dat vind ik geen slecht idee eigenlijk, ze doen toch niks in dat hok behalve zichzelf veren in de reet steken. Dat kan ook in een van de stallen met een eigen stream, hoef ik ook niet steeds te wisselen .Topplan.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef trettie het volgende:
Ja natuurlijk mogen Brian en Amanda dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker weer naar buiten!!!!!!!!
Geef ze een buitenhuisje dan hoeven ze niet elke keer terug te komen!!!!!!!
Nee joh!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Klinkt goed....![]()
Misschien moet ik me ook op VOL registreren....NOT!
en het gaat ook zo in evenredigheidquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
Charlotte: Eric is weg he. Dat is wel goed voor jullie.
Amanda: Ja.
Charlotte: Maar jullie krijgen toch allemaal maatjes toegespeeld zo nu en dan? Of moet ik dat zo niet zien.
Amanda: Jawel.
ik snap echt niet wat hier mee wil zeggenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur Mike een brief en bied hem een bed aan in je huis!Jeetje zeg wat een fout beeld heb jij van die man.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:34 schreef trettie het volgende:
Ja natuurlijk mogen Brian en Amanda dat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker weer naar buiten!!!!!!!!
Geef ze een buitenhuisje dan hoeven ze niet elke keer terug te komen!!!!!!!
Kijk eens wat mij vannacht gelukt isquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:51 schreef Desii het volgende:
Och dat de schim 1 BIG, HUGE mistake heeft gemaakt door Mikey in dat huis te zetten, zijn we het toch al lang over eens.
Mikey kan nooit of te nimmer op eigen kracht een "normaal" leven leiden........ enkel begeleid wonen&werken zou (misschien) uitkomst kunnen bieden.
En zelfs daarbij heb ik mijn twijfels...... hij is te labiel (imo)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk eens wat mij vannacht gelukt is![]()
[ afbeelding ]
Ik zat er al zo lang op te loeren om een huppelende Huub te pakken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eén van de leukste momenten, in de keuken vannacht.
Hoe krijg je het toch weer voor elkaar.
Het huppeltje van Huubquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk eens wat mij vannacht gelukt is![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |