Jammer dat je dat niet voldoende vindt om normaal te posten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik jou af en toe wel ietwat genuanceerder hier.......
Daarom. Mikey is totaal niet gemotiveerd. Zodra hij door DGK aan zijn lot wordt overgelaten is ie binnen no time weer terug bij af. Daar durf ik mijn cp's allemaal op in te zetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:53 schreef mootie het volgende:
En dat is nou net het probleem.
Mikey woensdagavond: Die baan kan me gestolen worden, als Brian de kooi maar wint.
En dan zijn er vast mensen die Mike dan onzelfzuchtig vinden na zo'n opmerking maar ik wil wel eens zien hoe vaak Mike zijn wekkertje nog gaat als hij DGK uit is.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat is nou net het probleem.
Mikey woensdagavond: Die baan kan me gestolen worden, als Brian de kooi maar wint.
Helemaal gelijk.Zo flauw om in een andere topic ons af te branden en dan hier gaan posten om te jennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet voldoende vindt om normaal te posten.
Ik vind Fok het prettigst als dingen naar waarheid worden verwoord, en dat het vriendschappelijk gepikt wordt dat men het niet met elkaar eens is.
Jij faalt op beide punten. Je schrijft utter bullshit, en doet dat met het oogmerk anderen te ergeren.
Ik erger mij. Aan jou. Jij blij. Ik weg.
Die wordt niet aan zijn lot overgelatenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Mikey is totaal niet gemotiveerd. Zodra hij door DGK aan zijn lot wordt overgelaten is ie binnen no time weer terug bij af. Daar durf ik mijn cp's allemaal op in te zetten.
Die vent heeft een ruggengraat én een verstand van een weekdiertje.
Het is gewoon een alcoholist dus die vergeet een paar keer op tijd wakker te worden en is zijn baan weer kwijt. John wast zijn handen in onschuld want die heeft het toch geprobeerd. Terwijl hij deze man beter had kunnen laten waar hij was. Dit lijkt nu misschien wel een mooie aktie van John maar het is eigenlijk alleen maar heel slecht voor Mike.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:57 schreef 2live het volgende:
[..]
En dan zijn er vast mensen die Mike dan onzelfzuchtig vinden na zo'n opmerking maar ik wil wel eens zien hoe vaak Mike zijn wekkertje nog gaat als hij DGK uit is.
Ho ho! Jij gaat toch niet weg omdat jullie het niet eens zijn?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet voldoende vindt om normaal te posten.
Ik vind Fok het prettigst als dingen naar waarheid worden verwoord, en dat het vriendschappelijk gepikt wordt dat men het niet met elkaar eens is.
Jij faalt op beide punten. Je schrijft utter bullshit, en doet dat met het oogmerk anderen te ergeren.
Ik erger mij. Aan jou. Jij blij. Ik weg.
Ik geloof er niets van dat Talpa/RTL/Brian Mikey tot in de lengte der dagen aan het handje gaat houden. Misschien nog een maandje na het sluiten van de kooi, misschien zelfs twee, maar dan is het echt over en uit en weer terug in de schuit met Mikey.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:00 schreef Nomrc2 het volgende:
Die wordt niet aan zijn lot overgelaten
simpel
zellufs tas hoort weer bij happy talpa family
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helemaal gelijk.Zo flauw om in een andere topic ons af te branden en dan hier gaan posten om te jennen.
Er zijn zat mensen hier die heel eerlijk blijven schrijven en ook als Huub wat fout doet dat erkennen.Andersom zie ik helaas nooit.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 05:42 schreef DGK-Eric het volgende:
Zoiets?
"Goodmorning! And if I don't see you anymore: good afternoon, good evening and good night!"
(Jim Carrey in The Truman Show)
we zullen zienquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Talpa/RTL/Brian Mikey tot in de lengte der dagen aan het handje gaat houden. Misschien nog een maandje na het sluiten van de kooi, misschien zelfs twee, maar dan is het echt over en uit en weer terug in de schuit met Mikey.
Hoe durft ze!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:11 schreef beequeen het volgende:
His masters voice en dellie zijn terug. Hij zet haar direct aan het werk, ze heeft zomaar zijn trui bovenop de wasmand gelegd ipv opgehangen.....dellie weet niet hoe snel ze moet zijn. MUTE maar weer.
Alsjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:02 schreef Kinga het volgende:
Weet iemand waar ik dat filmpje kan zien waar Amanda haar matten borstelt.... die ene wat ook in DWDD is geweest?
Dankje! Ik kon em niet vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:14 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Alsje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Dv4f-Ckhzjc&eurl=http
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:59 schreef noekje het volgende:
Amanda: zulke meisjes praat je gewoon achter het raam
Brian: Huub gooit zijn loverboy praktijken erin. Nog even en ze zit achter het raam.
uh uh..
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als er eentje is die vooral even aan zichzelf moet denken dan is het Mike wel. Ik vind het enorm te prijzen dat hij deze uitdaging aangenomen heeft en probeert uit de daklozen leegheidscirkel te ontsnappen,
Dat hij daarbij gedwarsboomd wordt is ronduit misselijk en heeft hij ook totaal niet verdiend. Hij heeft Huub niets aangedaan, integendeel. Huub doet het keer op keer zichzelf aan. Hij jaagt iedereen in de gordijnen met z'n "spel". Daar is nog iets voor te zeggen als het een speler betreft, maar Mike is geen speler. Vanaf het begin heeft Huub wel geprobeerd om hem voor z'n karretje te spannen. Mislukt dus, door minne en benadering....en Mike trekt naar Brian, zoals zovelen daar al gedaan hebben
Wat een kutwijf is die Slijmlotte ook en het nog hardop zeggen ook, dat terwijl ze een heel leuk gesprek had met Huub over muziek.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:17 schreef mootie het volgende:
Charlotte meldt Amanda even dat ze Huub pijn heeft gedaan voor haar, thank you, zegt Amanda.
Susanneke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |