Try mequote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:35 schreef Guuskeee het volgende:
Is helemaal eric niet. Eric leest Fok! maar post nooit. En deze is maar een uur geleden aangemaakt, dus zeer kleine kans op waarheid.
krijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjshijssssssssssssssssssssssssssssssss nogmaals voor jou!quote:
Oke waarom Jaap niks verteld over de USB stick?quote:
Rustig aan Guuskee. Tis donderdagnacht en misschien heeft Eric vanavond/vanacht wat lekkers tot zich genomen en zo eindelijk de moed gevonden wat van zich te doen lezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:35 schreef Guuskeee het volgende:
Is helemaal eric niet. Eric leest Fok! maar post nooit. En deze is maar een uur geleden aangemaakt, dus zeer kleine kans op waarheid.
EROTISCH ZELFS!?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
krijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjshijssssssssssssssssssssssssssssssss nogmaals voor jou!
nog steeds geen erotische inslag naar een gesprekje met natas???????????
80% op fok zijn klonen, of klonen van klonen, maar iemand die zich net aanmeld is meteen serieus... ik heb groooote twijfels.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Rustig aan Guuskee. Tis donerdagnacht en misschien heeft Eric vanavond/vanacht wat lekker tot zich genomen en eindelijk de moed gevonden wat van zich te doen lezen.
hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Rustig aan Guuskee. Tis donderdagnacht en misschien heeft Eric vanavond/vanacht wat lekkers tot zich genomen en zo eindelijk de moed gevonden wat van zich te doen lezen.
ja waarom nietquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:39 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Oke waarom Jaap niks verteld over de USB stick?
Idd Mike is gewoon een kutzwerverquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja waarom niet
dat was zo errrrug gemeen van die boef mike(hier beter bekend als kutzwerver)
meid wat drink je?? dat drankje wil ik ook namelijk!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
hahahaJij snapt 't....
Wie is de MOD? Daar kom ik dan graag even mee in contact!
Ja dat kan wel zo zijn. Ik vind het persoonlijk helemaal niet zo onwaarschijnlijk dat de sociaal vaardige Mr. E. toch wat van zich doet lezen na onze ludieke speciaal voor hem opgezette actie. En die waan is toch ook wel even lekker. Slapen ze al in DGK?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
80% op fok zijn klonen, of klonen van klonen, maar iemand die zich net aanmeld is meteen serieus... ik heb groooote twijfels.
Noekje of Gert.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
hahahaJij snapt 't....
Ik doe daar liever geen uitspraak over.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja zij vind zichzelf heel sexyyyy???? jij niet dus.....![]()
zou ik ook niet doen,voor je het weet staat bokito voor je deur!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe daar liever geen uitspraak over.
wowww harde actie,maar hij mag mij ook bellen hoor,maak ik ook eens wat mee in mn saaie leventje!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:47 schreef Guuskeee het volgende:
anders PM ik wel ff een 06 nummer naar je, bel je me en ik bevestig hier of je het bent. Deal?
noekjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
hahahaJij snapt 't....
Dat is pas echt engquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen,voor je het weet staat bokito voor je deur!
Ik wil dus liever ook geen uitspraak doen over waarom ik er geen uitspraak over wil doen. Lijkt me bloedlink, op Fok!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen,voor je het weet staat bokito voor je deur!
Misschien dat je ze net wakker hebt gekrijst?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:49 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ongetwijfeld stomme vraag,maar zijn die twee nog wel wakker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |