Vandaag naar Den Haag geweest en ik ben even gaan kijken. Echt, wát een toffe etage, zeg. Niet super groot, maar de ruimte gebruikten ze echt goed om alle toffe all/one stars neer te planten. Heb er een tas en een nieuw paar all stars gekocht, binnenkort nog maar eens teruggaanquote:
Jammer dat Den Haag voor mij zo'n pokke-end weg is... Ben wel heel benieuwd wat er allemaal staat namelijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaag naar Den Haag geweest en ik ben even gaan kijken. Echt, wát een toffe etage, zeg. Niet super groot, maar de ruimte gebruikten ze echt goed om alle toffe all/one stars neer te planten. Heb er een tas en een nieuw paar all stars gekocht, binnenkort nog maar eens teruggaan
Wat vragen ze daar zoal voor een paartje All Stars?quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vandaag naar Den Haag geweest en ik ben even gaan kijken. Echt, wát een toffe etage, zeg. Niet super groot, maar de ruimte gebruikten ze echt goed om alle toffe all/one stars neer te planten. Heb er een tas en een nieuw paar all stars gekocht, binnenkort nog maar eens teruggaan
De volle mepquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:35 schreef 2Girls1Cup het volgende:
[..]
Wat vragen ze daar zoal voor een paartje All Stars?
Hmm, enige waar ik een beetje last van had was een klein blaartje op m'n hiel de eerste paar dagen (met mijn lage all stars)... Had op een gegeven moment zelfs 't idee dat ik eigenlijk een half maatje groter had moeten hebben, maar uiteindelijk is het vanzelf wel weer goedgekomen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Zo ik had 3 weken terug all stars gekocht, maar kreeg wel blaren op mn hakken.. Herkennen jullie dit? Overigens doe ik nu een pleister op mn hakken en heb ik nergens meer last van.
Ik heb nep leren zeg maar gekocht, dus ze broeien ook als een gek op een warme dag.
Had ik bij mijn tenen.. had ik 'n weekje of twee last van maar nu gelukkig niet meer. Net een blaartje wat leek te komen omdat mijn sok dubbel zat. Das ook niet prettigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:45 schreef latexpiepbeestje het volgende:
Zo ik had 3 weken terug all stars gekocht, maar kreeg wel blaren op mn hakken.. Herkennen jullie dit? Overigens doe ik nu een pleister op mn hakken en heb ik nergens meer last van.
Ik heb nep leren zeg maar gekocht, dus ze broeien ook als een gek op een warme dag.
Ik heb ze inmiddels binnen en ze zijn top! Geen fake'squote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:29 schreef Trusten het volgende:
[..]
Kijk maar uit op MP, ik heb daar ook All Stars gekocht maar die waren nep
(Kan op Ebay natuurlijk ook maar met meer als 25000 positieve feedback lijkt die kans me wat kleiner)
Yess net de doos open mogen maken! Ze waren er dinsdag al maar ik was ergens anders.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:37 schreef 2Girls1Cup het volgende:
Zojuist m'n eerste All Stars gekochtWas beetje getriggerd door o.a. dit topic. Van een Duitse Ebay'er voor 37 euro + 10 euro verzend. Niet heel cheap maar moest wel, want Ebay.com heeft dit type helemaal niet terwijl ze wel gewoon op de converse site staan :S
[ afbeelding ]
Hopelijk is ie niet te groot. Heb wel zitten passen in de winkels
Ooooh die wil ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Van: ¤59,95
Nu: ¤ 39,95
[ afbeelding ]
Van: ¤59,95
Nu: ¤ 39,95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |