hoogste weekscoresquote:De regels:
- Het is dus de bedoeling dat je van elke Eredivisiewedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt,1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
- De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "3" voor een gelijkspel.
- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
- Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zal Bos81 deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeeld of als de KNVB heeft beslist.
- Bos81 zal de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen, HEB GEDULD ALS DIT WAT LANGER MOCHT DUREN!
- Zal alleen voorspellingen meerekenen die in 1 keer zijn geplaatst.
- Je mag je voorspellingen plaatsen tot het eerste fluitsignaal. Mocht je toevallig de vrijdagavond vergeten zijn mag je gewoon je voorspellingen plaatsen voor de overige wedstrijden dat weekend.
- Aanmelden? Is niet nodig, gewoon je voorspelling plaatsen en Bos81 weet dat je meedoet.
- Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen mail dan je voorspellingen van desbetreffende week naar foksboske@gmail.com Bos81 zal ze dan plaatsen hier. Dat wil dus zeggen dat de voorspelling voor de desbetreffende user alleen door hem zal worden gepost en niet door iemand anders, tenzij Bos81 degene dat zelf gevraagd heeft te doen.
- Ook Bos81 is eens mens en maak dus fouten, kortom, tel je eigen punten na en zeg het me als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zal hij dit aanpassen in de stand.
me moet hem wordenquote:Ook Bos81 is eens mens en maak dus fouten, kortom, tel je eigen punten na en zeg het me als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zal hij dit aanpassen in de stand.
quote:za 8/3 Excelsior Vitesse 2 1-2
za 8/3 SC Heerenveen NAC Breda 1 2-1
za 8/3 Willem II FC Groningen X 2-2
za 8/3 NEC De Graafschap 3 1-1
zo 9/3 Sparta Rotterdam Roda JC 2 1-2
zo 9/3 VVV-Venlo FC Twente afgelast (zoooo die 4 punten zijn binnen)
zo 9/3 PSV Ajax 1 2-1
zo 9/3 AZ Feyenoord afgelast (ook 4 punten)
quote:vr 14/3 FC Groningen - SC Heerenveen 2 1-2
za 15/3 De Graafschap - Heracles Almelo 1 2-0
za 15/3 Feyenoord - VVV-Venlo 1 2-1
za 15/3 NAC Breda - Excelsior 1 3-1
za 15/3 FC Twente - Vitesse 1 2-1
zo 16/3 NEC - Sparta Rotterdam 1 2-1
zo 16/3 Ajax - Willem II 1 3-1
zo 16/3 Roda JC - PSV 2 1-2
zo 16/3 FC Utrecht - AZ 3 1-1
wo 19/3 PSV - Ajax 3 1-1
Komt later vandaag. Ik ben een weekend weg geweest, dus even geduld. Kan goed dat de stand pas morgen komt.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Zelf nog steeds kans om als Rookie kampioen te worden
quote:vr 21/3 Vitesse - NAC Breda 3 1-1
za 22/3 AZ - De Graafschap 1 3-0
za 22/3 Excelsior - FC Utrecht 3 1-1
za 22/3 PSV - FC Groningen 1 3-1
za 22/3 SC Heerenveen - Roda JC 1 2-1
zo 23/3 Willem II - Heracles Almelo 1 2-1
zo 23/3 Sparta Rotterdam - Feyenoord 2 0-3
zo 23/3 VVV-Venlo - NEC 3 1-1
zo 23/3 FC Twente - Ajax 3 2-2
Het verschil is echt wel klein genoeg om in te halen. Er zijn nog 4 rondes te gaan en het is echt nog niet beslist.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Verdomme Assie!!
Vaduz, Voreg, Ambrosius en ik strijden alleen nog voor de 2e plaats denk ik
Haha, Super Sunday, mede dankzij Dick, Peter en Jack.....quote:Op maandag 17 maart 2008 20:02 schreef methodmich het volgende:
zo 23/3 Sparta Rotterdam - Feyenoord 1 3-2
zo 23/3 VVV-Venlo - NEC 2 1-2
zo 23/3 FC Twente - Ajax 1 2-1
Misschien moet je lessen volgen bij Aad.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
En ik zal wel weer zakken , voor zover het nog kan![]()
Het gaat echt slecht de laatste tijd en er valt voor mij dan ook nog maar weinig eer te behalen.
Hed je niet meer zoveel aan of gaan we ook nog play offs enzo doenquote:Op zondag 6 april 2008 23:15 schreef neilpad het volgende:
Langzaam maar zeker klim ik uit de degradatie zone.
Ik zelf was van plan het gewoon bij 34 wedstrijden te houden. Als iemand zin heeft om de play-off toto te doen, mag hij van mij. Maar het lijkt me beter om die los te zien van de eredivisie-toto.quote:Op zondag 6 april 2008 23:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hed je niet meer zoveel aan of gaan we ook nog play offs enzo doen
idd vind het ook wel mooi geweestquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zelf was van plan het gewoon bij 34 wedstrijden te houden. Als iemand zin heeft om de play-off toto te doen, mag hij van mij. Maar het lijkt me beter om die los te zien van de eredivisie-toto.
UIteraard. Je kan invullen totdat er afgetrapt wordt.quote:
Leuk feitje, was wat geweest. Gegokt en verloren dus.quote:Op zondag 20 april 2008 17:03 schreef Bos81 het volgende:
Wat was het spannend vandaag. Zo rond 15.45 leek het onmogelijke te gebeuren en stond Vaduz virtueel aankop. Uiteindelijk bleef zelfs een podiumplaats niet haalbaar voor hem:
Mn eerste deelname aan de eredivisietoto was eigenlijk doordat De Graafschap gepromoveerd wasquote:Op zondag 20 april 2008 19:21 schreef sander4444 het volgende:
Assie, gefeliciteerd met de titel en tot volgend jaar als je em hopelijk komt verdedigen
Uiteraard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |