abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57211118
* FOK! Movie Trivia - 2008

Hoe werkt het?

Iemand stelt een vraag over films en het is aan jou en de mede-Fok!kers om die te beantwoorden. De vragensteller mag hints geven. Wie het goede antwoord geeft, krijgt van de vraagsteller een punt (zie Puntentelling). Deze persoon stelt vervolgens de nieuwe vraag.

De regels:

Opzoeken is ten strengste verboden! Hieronder vallen uiteraard Google en IMDb, maar ook een DVD'tje opzetten of een filmblad doorbladeren.

Er mag slechts 1 antwoord per post gegeven worden.

Het is niet toegestaan om meer dan twee antwoorden te geven voordat de vraagsteller deze heeft afgekeurd.

Het is niet toegestaan je antwoorden te editten, als ze eenmaal geplaatst zijn.

Bij onduidelijkheid over wie het goede antwoord heeft gegeven, beslist de vraagsteller wie het punt krijgt.

Als iemand binnen 1 uur na toekenning van een punt, nog geen vraag heeft gesteld, staat het iedereen vrij een nieuwe vraag te stellen.

De puntentelling:

Elke goed beantwoorde vraag levert ��n punt op, behalve in elk tiende topic van de maand (X, XX, XXX etc.). Dit zijn de dubbele-punten-topics, waarin elk goed antwoord twee punten oplevert. De vraagsteller dient de toe te kennen punten duidelijk en in vetgedrukt lettertype weer te geven. De standen worden tegenwoordig bijgehouden door cwk, als opvolger van dolle_hond en Gorro. Hij zorgt voor de tussen- en de maandstanden; aan het eind van de maand zal gezorgd worden voor de jaar- en overall-stand. Sokolsky heeft dit een lange tijd gedaan maar vanaf heden zal dit door Lonewolf2003 gebeuren.

De links:

Elk nieuw topic draagt de naam: FOK! Movie Trivia - [maand] [jaar] [topicnummer] en maakt gebruik van deze OpeningsPost.

Al het off-topic geblaat hoort niet in dit topic thuis; daarvoor is een speciale reeks in het leven geroepen: FMT - Slowchat - Op naar de jaarwisseling!.

Mocht je alle oude FMT-topics ook in de OP willen hebben, dan kan je de sjabloon daarvoor hier vinden.
pi_57211150
Schaamteloze TVP.
pi_57211186
Ik heb maar een nieuwe geopend aangezien de andere vol was...wellicht dat daarom mijn foto ook niet meer zichtbaar werd.
Ik ga maar vrolijk verder...
Titel

Judy Dench was al goed geraden
pi_57211239
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:47 schreef Sloggi het volgende:
Schaamteloze TVP.
TVP??? wat is dat?? Die andere ging op slot, dus ik dacht ik open een nieuwe
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:51:59 #5
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_57211278
TVP=terug vind post.
pi_57211394
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
TVP=terug vind post.
Is het wel oke, dat ik een nieuwe heb geopend? Word helemaal onzeker van al die afkortingen die ik niet begrijp...kansloos ben ik nu haha

Dan ga ik namelijk verder met mijn vraag en dan kan ik mijn bedje in
pi_57211418
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef rosaatje het volgende:

[..]

Is het wel oke, dat ik een nieuwe heb geopend? Word helemaal onzeker van al die afkortingen die ik niet begrijp...kansloos ben ik nu haha

Dan ga ik namelijk verder met mijn vraag en dan kan ik mijn bedje in
Ja hoor, natuurlijk .
pi_57211425
Volgens mij is de film trouwens een filmversie van een toneelstuk, klopt dit?
pi_57211507
nee, wel een boek!
En dankje
pi_57211549
Dickens?
pi_57211810
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:00 schreef Sloggi het volgende:
Dickens?
Nee, ik zoek even een andere foto, want blijkbaar wil die andere niet....
pi_57211832
Oke...andere foto dan maar

pi_57212143
Ik weet het niet, ik ga slapen .
pi_57212173
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 00:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik weet het niet, ik ga slapen .
dubbel

[ Bericht 26% gewijzigd door rosaatje op 07-03-2008 00:36:32 ]
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 00:54:38 #15
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_57212590
Slotje op verzoek.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')