Opa golfer verteldquote:Op zondag 9 maart 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
Jan van Beveren, de beste keeper die we ooit in Nederland hebben gehad, ook al was het een PSV-er.
Tja..quote:
Hij heeft groot gelijk. Hoewel Cruijff veel inzicht heeft in voetbal, is er altijd wel gezeik met hem geweest.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
dus Van Breukelen vindt Cruijff een loser
Cruijff kon goed ballen maar hij heeft ze niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hij heeft groot gelijk. Hoewel Cruijff veel inzicht heeft in voetbal, is er altijd wel gezeik met hem geweest.
Bovendien praat hij de afgelopen jaren enorm veel onzin.
Van Nistelrooij kan niet voetballen
Het is een goede doelpuntenmaker, maar technisch gezien geen hoogstaande voetballer.quote:
Dat is een uitspraak die gewoon erg uit zijn verband is getrokken. JC bedoelde dat hij in vergelijking met Henry, Raul, etc.... gewoon minder kan meevoetballen en dan zijn afrondingskwaliteiten goed zijn.quote:
Yeah yeah...quote:Op zondag 9 maart 2008 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is een goede doelpuntenmaker, maar technisch gezien geen hoogstaande voetballer.
Wel luisteren hé.
Het was zo duidelijk wat Cruijff met die uitspraak wilde dat het sneu was.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak die gewoon erg uit zijn verband is getrokken. JC bedoelde dat hij in vergelijking met Henry, Raul, etc.... gewoon minder kan meevoetballen en dan zijn afrondingskwaliteiten goed zijn.
volgens mij ging het om de identiteit die 020 mist hoor............... zeer treffend neergezet door de breukquote:
idd, stond gister bijv nog in de twaalfde manquote:Op zondag 9 maart 2008 23:43 schreef rubbereend het volgende:
ja die is origineel, die van Wiegel heb ik inmiddels al 8 keer gelezen en gehoord
Ik slaap er niet minder door hoor.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
O en je accentje staat de verkeerde kant op.
Hij doet het erg leuk bij FC Volendam hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 00:21 schreef Pritt het volgende:
Hans van Breukelen.
Menzo lijkt me wel een aardig swa maar of hij nou een goede coach is, ik heb er mijn twijvels bij.
Publieke omroep hoeft (veel) minder te betalen voor beelden van andere publieke omroep volgens officiele afspraken. Commerciele betalen hoger tarief.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef Bruce117 het volgende:
Wat zijn die beelden van Holland Sport baggerkwaliteit.
Mogen ze de originele beelden niet gebruikern ofzo, of moeten ze de VPRO dan geld betalen?
Het kwam een beetje krampachtig over. De afgelopen weken was het standaard Ajax-nieuws waar ze mee openden (en de uitzending mee vuldenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:29 schreef tong80 het volgende:
Natuurlijk moest er over Cruijff worden gesproken. Wat is daar mis mee
Beckenbauer is wereldkampioen geworden, verder niks op een collumn in der Bild na.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef qonmann het volgende:
Cruijff wordt zwaar overschat, zijn tegenpool Beckenbauer heeft na zijn loopbaan alles bereikt, Cruijff daarmee vergeleken niets.
Dus minder aandacht zou een goede zaak zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |