Bron?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zijn misschien oude getallen. Vanaf dit seizoen krijg je 50 miljoen als je al laatste wordt.
Dat weet ik niet, maar hij had het wel over een easy win voor Madrid en een overwinning voor Milan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zei hij ook dat Anderlecht ging winnen?
bij jou is het zeker 'we winnen' en 'ze verliezen'?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mcyodogg speelt bij Chelsea? Leuk om te horen.
Is 2006/2007 ja. 2007/2008 kun je nog niet weten natuurlijk, maar dan zal PSV vast zakken.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Zijn misschien oude getallen. Vanaf dit seizoen krijg je 50 miljoen als je al laatste wordt.
De top uit Duitsland, Frankrijk, Portugal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Rot op man alle clubs uit de PL hebben al een betere begroting dan Psvdan heb je nog de top ploegen uit de serie A en Spanje.
Nou als dat lijstje van mike klopt... waar er al 20 in staan... dan zou er wel een heel groot gat zitten tussen de nr 20 en 23. De nummer 20 heeft 97 miljoen. Psv heeft een begroting van 60 miljoen. Ajax ook, iets meer zelfs nog geloof ik. Dan kan het nooit dat psv de 23e begroting van europa heeft.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:30 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Alle PL clubs staan top 50. Als je een VI koopt kun je zien dat PSV 23e staat. Kopenhagen zelfs 22e. Verder dan top 20 kan ik op internet nergens vinden.
Nee.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:33 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
bij jou is het zeker 'we winnen' en 'ze verliezen'?
wablief?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:34 schreef Grulez het volgende:
"en wie niet springt"
Zoek ik later wel op als je het niet erg vindtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |