hij hield in lijkt hetquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:25 schreef Grulez het volgende:
slechte loopactie van affelay
Ik PM me je mijn adresgegevens dan wel.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat snap ik zeker ja, en dat ga ik niet uitleggen op internet
Het is een profvoetballer die de hele dag niets anders doet dan voetballen...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef Omnifacer het volgende:
Bal werd ook niet goed breedgelegd hoor... te hard... Iedereen weet dat hij rechts is
Je kan ook naar hem gaan natuurlijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik PM me je mijn adresgegevens dan wel.
Zitten er scouts van Derby County en Wigan op de tribune dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef cultheld het volgende:
Farfán schiet zichzelf naar de Premier League.
Inderdaad, mooie strakke pass.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie pass van Koef trouwens
Ik laat hem hier wel komen. Eens even kijken wel pizzanummer we dit keer gaan kiezen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ook naar hem gaan natuurlijk.
Bij het kaderspelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Sinds wanneer staan er op een biljart krijtlijnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |