die gaat weer naar psvquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gilberto eruit?
Waarom geen Lee? Ramos snapt er niets van,
Liever een Gomes die de bal wegstompt dan een Robinson met z'n geintjes.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:11 schreef Han-Pekel het volgende:
die gekke Gomez, pakt die ook wel eens een bal klem??
Sinds wanneer staan er op een biljart krijtlijnen ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef Han-Pekel het volgende:
"als een biljarter, precies over de krijtlijn"
Die jonge spelers gaan altijd te vroeg weg bij Derby.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:14 schreef cultheld het volgende:
Tottenham laat Huddlestone warmlopen; een spelmaker die nu nog in dat elftal ontbreekt. Hopelijk vreet Simons 'm op.
mooie actie manquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef mcyodogg het volgende:
Alcides geeft me nog eens een hartaanval.
Daar heb je wel gelijk in. En Spurs is verdedigend gewoon totaal niet ingespeeld. Daarentegen kunnen ze ook altijd een goal maken met zo'n aanval.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Zwansen het volgende:
Misschien is Tottenham kwalitatief gezien wel iets beter, maar PSV heeft natuurlijk veel en veel meer Europese ervaring. Meer volwassen in dit soort dingen.
In 2005 zo'n 96 mln euro. Zal inmiddels dus nog wel wat meer zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef xFriendx het volgende:
Wat is de begroting van zo'n Tottenham?
Iets van 150 miljoen geloof ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef xFriendx het volgende:
Nr 11 op de rijkste clubs van Europa lijst. Precieze bedrag weet ik zo niet meer. PSV staat op 23.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:16 schreef xFriendx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |