Maar waarom gaat elke post dan over PSV in plaats van de Spurs?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik kijk naar PSV? Niet teveel gaan hopen lampje. GO Spurs
Omdat daar 3x zoveel over te klagen is? Spurs deed het eerste half uur ook geen reet maar als ze aanzetten gaan ze lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Maar waarom gaat elke post dan over PSV in plaats van de Spurs?![]()
Inderdaad. Maar ik mijn mening blijkbaar niet geven en zeggen dat ik het aanpassen belachelijk vind.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
THFC wordt ook vreselijk overschat door iedereen.
Ik vind het ook belachelijk, maar vooralsnog heeft Sef gelijk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik mijn mening blijkbaar niet geven en zeggen dat ik het aanpassen belachelijk vind.
Kunt wel zien dat het een hele goede ploeg is, alleen die defensie he...Gilberto had nooit mogen beginnen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
THFC wordt ook vreselijk overschat door iedereen.
Wat is er raar om de sterke punten van de tegenstander af te zwakken en en de zwkke accentueren.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik mijn mening blijkbaar niet geven en zeggen dat ik het aanpassen belachelijk vind.
Dat was sarcastisch hoop ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:57 schreef Buitendam het volgende:
Wat speelt Culina vanavond oo weer prima, zeg. Wat brengt ie een hoop tempo naar voren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |