Carlstrom zijn reactie: hij nam niet over omdat Lhotellerie op de laatste col een aantal malen geprobeerd had om weg te komen wat hij niet zo tof vond. En had tijd nodig om te herstellen vandaar dat hij niet over nam.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:34 schreef kawotski het volgende:
Gadverdamme... wat een **** die Carlstrom.. ga over mn nek van dat soort rijders..
die link heb ik hier ooit eens gepostquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:59 schreef thettes het volgende:
Zijn er ook streams waar het morgen op te zien is?
http://sputnik-dyn.tv2.dk/player/asx.php?playlist=2831227,&ticketHandle=44012577:60cd1f225581e3eeec24414b1535f847&free=truequote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:23 schreef knep het volgende:
Leuke rit, zal wel een selecte groep overblijven
Is er op internet nog ergens een stream oid.
Absoluut niet. Di Luca klimt nog een stuk beter. Op echte lange beklimmingen moet Rebellin toch vroeg of laat afhaken. Of dat vandaag ook gaat gebeuren, weet ik niet, maar dat hij een zelfde renner is als Di Luca bestrijd ik.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:48 schreef Mr_DG het volgende:
Rebbelin en di Luca zijn een beetje de zelfde renners, dus ik verwacht dat Rebbelin morgen zeker met de beste 5 omhoog rijd. Gesink ging soepel omhoog, hopen dat ie morgen de zware eerste drie dagen verteerd heeft. Verder vind ik Monford opvallend goed rijden. En met Moreau en Chavanel in vorm word het zeker een mooie etappe morgen.
Nee, ze beklimmen de Ventoux van de andere kant (vanaf Malaucene) en ze gaan tot het skistation van Mont Serein.quote:Op donderdag 13 maart 2008 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
Winderig, gok ik zo.
Maar er wordt niet tot bovenaan geklommen toch?
En dat kan je toevallig niet een keertje missen?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:02 schreef franklop het volgende:
Ga alles missen door die klere hogeschool @*$&@*(
Nou, nog niet aubquote:
Sporza begint om 15:00 uurquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren zag ik ook al wat sneeuw langs de weg trouwens.
Hoelaat begint de uitzending? Via streampje weer neem ik aan ook? (Werk)
Ik hoop echt op een race in de race. Staan toch wel aardig wat grote renners al op behoorlijk wat minuten. Die mogen wel wat ondernemen (Moreau, Cunego).quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, nog niet aub. Mont Ventoux-etappes zijn tot de voet altijd zóóó saai.
Gaf ie zelf ook volmondig toequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:01 schreef jorryt het volgende:
Kroon heeft strafseconden omdat hij te lang en opzichtig achter de CSC ploegwagen reed....
Morgen gaat Gesink knallen natuurlijk!
Dat verwacht ik wel, maar wat ik zei, toch pas echt aan de voet van de Ventoux. Moreau is zeker te verwachten, daar kan je haast gif op innemen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:15 schreef Wopper1 het volgende:
Ik hoop echt op een race in de race. Staan toch wel aardig wat grote renners al op behoorlijk wat minuten. Die mogen wel wat ondernemen (Moreau, Cunego).
Vanaf 14:50 hier te volgen (in het Deens):quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:12 schreef Damzkieee het volgende:
Gisteren zag ik ook al wat sneeuw langs de weg trouwens.
Hoelaat begint de uitzending? Via streampje weer neem ik aan ook? (Werk)
Moreau zal wel gaan aanvallen ja, dat lijkt me ook een zekerheidje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, maar wat ik zei, toch pas echt aan de voet van de Ventoux. Moreau is zeker te verwachten, daar kan je haast gif op innemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |